Annyira nem vagyok pixelfan, hogy a brutaldoommal doomozzak az új doom helyett. Sőt, ha őszinte akarok lenni, a klasszik doom pályákat se nagyon játszom snapmapban.
Ha jól rémlik Brutal doomot nem játszottam soha, már a Q2-t is még Woodoo2-n, Q3 már kicsit időtállóbb volt grafikailag, de nem azért van CE5, meg UE4, hogy 15 évvel ezelőtti grafikai színvonalú játékokkal játsszak. (Grafikahuszár vagyok, ez van. :D)
Jogos, a Voodoo2 az Vooodoo2, (Nem fikázni akarom a Brutaldoomot, mert tényleg rohadt sokat sikerült kihozni a cuccból, sok jó ötlet is van benne, de a 2016-os doom mellett már nem opció.)
Átérzem. A hiba az én készülékemben van, de én már a Lords of the fallent is félbehagytam. Meghalok, újrakezdem, meghalok, újrakezdem, 10 goto 10. Ha az lenne hogy szintet kell lépni hozzá és megy, OK lenne. Ha az lenne hogy trükkös az ellenfél de ha rájövök a trükkjére megoldható, OK lenne. Node nem trükkös hanem 15 trükkös egymás után, kábé húsz percig, ha egyszer hibázok, megöl, és megint elölről. Mármost ez a harmadik boss a mittudomén hányból (sok).
Értem én hogy ez ilyen Szúlszklón mentalitás, de ezt nem nekem találták ki. Kár, mert nagyon hangulatos amúgy, meg izgalmasak a képességek is, de így nekem nem.
Bandido írta: Halvány lila fogalmam sincs, hogy ki az a TB.
Ez elég szomorú, tekintve, hogy minden hónapban tejelsz neki!!!
Amúgy csak most vettem észre, hogy Steamen jobb oldalt egy checklisttel mutatja, ha szerinte nekem megfelelő a játék. Ez mióta van? Mondjuk ha tényleg Dark Souls klón, akkor leveszem wishlistről (hogy a csudába került rá?).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ó, hát hogyne, olyan perdöntő érvekkel jön, mint
- hasonló az Exoplanethez, amivel 6 percet játszottam;
- eladási listán előkelő helyezése van;
- valamikor beraktam a wishlistbe;
- Damoqlesnél is wishlisten van, másik 600 játék mellett. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Pont most húztam be én is a Lords of the Fallent (jó akciósan), és grafika, hangulat kurvajó, de az első boss mindjárt fel is adta a leckét, és szerintem is az a gond a DS-hez képest, hogy ott vissza lehet menni szintet lépni, tápolni a karaktert (Nem vagyok pro DS-es, esek-kelek többnyire nehézpáncélossal :D,) és magasabb szinten egy jobb fegyverrel, vagy fegyver enchanttal előfordul, hogy pont megvan a boss. Kb. öt halál után kapisgálom, hogy egyszer érdemes támadni minden fél percben, egyik mozdulata után, addig az ütéseket kell kerülgetni, de az nem jó, hogy egy boss ilyen szinten megakasztja a játékot. (Soulsban ilyenkor visszamentem farmolni, vettem shardokat stb.. 'nem állt meg az élet' egy nehezebb bossnál) LotF-ban nincs semmi opció csak letolni az adott bossfightot. Akkor ezek szerint a Surgenél is ez lehet a helyzet. Kár érte, mert a grafika, hangulat jónak tűnik.
Ugyanezt tapasztaltam.
Illetve bennem is van a hiba, úgy látszik nekem olyan való amiben ilyenkor el lehet menni erősödni és mondjuk kitalálni egy olyan buildet amivel le tudom nyomni a bosst. Nem pedig olyan amiben csak reflexekből lehet győzni.
A DS2-ben ráadásul még segítőt is lehet megidézni. Azt mondják egyébként, hogy Soulsban az easy mód a ranged/varázsló, de nekem valahogy a knight adja a játékélményt.
Revidiálom az álláspontomat a The Surge kapcsán. A második helyszín helyenként picsanehéz. Legalább is az opcionális ellenfelek 1-2 ütésből kifektetnek és a stunlock sem működik ellenük. Ráadásul túl zártak a terek, semmi hely mozogni, és néha a tereptárgyakba való beragadás, illetve az ilyenkor elbaszodó kamera is rengeteget segít.
Viszont ezen felbuzdulva lekaptam a Lords of the Fallent is, és csak röhögök a fenti picsogásokon. Nehéz az első 2 boss??? Na ne vicceljetek. Akkor ez a játék / műfaj nem nektek való. :D
Így van, a játék jó, csak nem való nekem.
Ahogy a székely mondta miután megetette az anyósát gombával:
"Anyós meghalt, tehát a gomba jó, csak ehetetlen."
Ha lement az első boss, utána a játék könnyebb lesz, mert lehet tápolni a karaktert. Sokkal egyszerűbb a játék, mint a Dark Souls. Utóbbi nem nekem való (első résszel játszottam csak, ott a 2. harang kongatásáig jutottam), ezen viszont lazán végigrohantam. Az első boss meg itt egyszerű, akkor kell csapkodni, amikor a pallosával egy nagyot súlyt a (jó esetben) földre. 3 fázisa van, mindegyik fázis végén letép magáról némi páncélt. utolsóban piruettezni kezd, olyankor menekülj előle, és mikor elfáradt, lehet ütni. Egy max két pofont adj, után tolass / gurulj. Ha nehézpáncélban vagy, akkor a gurulás nem játszik. Én a játék végére a pajzs / nehéz páncél kombómat könnyűpáncél / vetődésre cseréltem, itt jobban feküdt nekem, DS-ben meg képtelen vagyok jól időzíteni. :)
A temetői bossnál adtam fel. Le tudom verni kábé 75 %-ra aztán kampó. Vagy húsz nekifutásból mindig ugyanaz (kivéve ha meghalok előbb...). Cserébe jó hosszú is a harc, hogy jól felb*on az ideg amikor végül megmakkanok.
Hanem a Brutal Doomot?
Sors bona, nihil aliud.
Annyira nem vagyok pixelfan, hogy a brutaldoommal doomozzak az új doom helyett. Sőt, ha őszinte akarok lenni, a klasszik doom pályákat se nagyon játszom snapmapban.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez esetben Brutal Doom 64:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=t4sSqAqGnaU
A Doom 2016 előtt jó tisztában lenni a közvetlen előzménnyel is. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha jól rémlik Brutal doomot nem játszottam soha, már a Q2-t is még Woodoo2-n, Q3 már kicsit időtállóbb volt grafikailag, de nem azért van CE5, meg UE4, hogy 15 évvel ezelőtti grafikai színvonalú játékokkal játsszak. (Grafikahuszár vagyok, ez van. :D)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Egyszer: az Voodoo 2.
Másszer: a Brutal Doom mod az eredeti doomhoz, és a V.20-at kb. 2 éve adták ki. Szóval, 2015-os lett tőle a játék :D
Mi a kérdés? Amúgy van demó, nézz bele.
Non serviam
Hogy mik a tapasztalatok vele. Meg, hogy tényleg olyan nehéz e mint a Dark Souls, hogy egy pofontól megpusztulsz.
Ahogy nézem TB osszefoglalojat, van olyan hogy kettotol igen
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
...hanem hogy 2017-es játékokkal ne tudj játszani?:P
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Közben olvastam steam "kritikát"
És ez a mondat meg is győzött arról, hogy ne vegyem meg. Kár pedig jó játéknak néz ki.
"if you are a casual or average gamer....I would not recommend The Surge due to the massive difficulty in the game."
Jogos, a Voodoo2 az Vooodoo2, (Nem fikázni akarom a Brutaldoomot, mert tényleg rohadt sokat sikerült kihozni a cuccból, sok jó ötlet is van benne, de a 2016-os doom mellett már nem opció.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Pardon ? :D Gépigényre gondolsz ? Vagy az új játékok minőségére ?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Is-is, vagy mégis inkább az
előzőutószó.Monas apó legyintett. Két kézzel is.
(Meg az igazat megvallva nincs is túl sok Cryengine/UE4 játék, de konkrétan a grafikai szint volt a lényeg)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Átérzem. A hiba az én készülékemben van, de én már a Lords of the fallent is félbehagytam. Meghalok, újrakezdem, meghalok, újrakezdem, 10 goto 10. Ha az lenne hogy szintet kell lépni hozzá és megy, OK lenne. Ha az lenne hogy trükkös az ellenfél de ha rájövök a trükkjére megoldható, OK lenne. Node nem trükkös hanem 15 trükkös egymás után, kábé húsz percig, ha egyszer hibázok, megöl, és megint elölről. Mármost ez a harmadik boss a mittudomén hányból (sok).
Értem én hogy ez ilyen Szúlszklón mentalitás, de ezt nem nekem találták ki. Kár, mert nagyon hangulatos amúgy, meg izgalmasak a képességek is, de így nekem nem.
Hátőőő, Dark Soulshoz képest ez szerintem picsafüst. Legalább is az első terület. Pedig enyhén szólva nem vagyok nagy DS-mágus.
TB meg mint referencia... hát ez jó. :DDDDDD Az egy roppant módon túlhype-olt balfasz.
Töltsd le az isodemót, nézz bele, és döntsd el, hogy megéri-e megvenni. Teljes áron szerintem semmiképp.
Non serviam
Halvány lila fogalmam sincs, hogy ki az a TB.
Én steam értékeléseket olvasgattam. De ott is azt írják, hogy nehéz.
Ez elég szomorú, tekintve, hogy minden hónapban tejelsz neki!!!
Amúgy csak most vettem észre, hogy Steamen jobb oldalt egy checklisttel mutatja, ha szerinte nekem megfelelő a játék. Ez mióta van? Mondjuk ha tényleg Dark Souls klón, akkor leveszem wishlistről (hogy a csudába került rá?).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Csak a szokásos kitalálom helyetted a gondolataid fejlesztés, elvileg meg is magyarázza, hogy miért is kell azt a játékot megvenned neked, nem?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Ó, hát hogyne, olyan perdöntő érvekkel jön, mint
- hasonló az Exoplanethez, amivel 6 percet játszottam;
- eladási listán előkelő helyezése van;
- valamikor beraktam a wishlistbe;
- Damoqlesnél is wishlisten van, másik 600 játék mellett. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Miért akarsz agylágyulást magadnak? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pont, hogy nem akarok agylágyulást egy játékból azért olvasgatok véleményeket.
Pont most húztam be én is a Lords of the Fallent (jó akciósan), és grafika, hangulat kurvajó, de az első boss mindjárt fel is adta a leckét, és szerintem is az a gond a DS-hez képest, hogy ott vissza lehet menni szintet lépni, tápolni a karaktert (Nem vagyok pro DS-es, esek-kelek többnyire nehézpáncélossal :D,) és magasabb szinten egy jobb fegyverrel, vagy fegyver enchanttal előfordul, hogy pont megvan a boss. Kb. öt halál után kapisgálom, hogy egyszer érdemes támadni minden fél percben, egyik mozdulata után, addig az ütéseket kell kerülgetni, de az nem jó, hogy egy boss ilyen szinten megakasztja a játékot. (Soulsban ilyenkor visszamentem farmolni, vettem shardokat stb.. 'nem állt meg az élet' egy nehezebb bossnál) LotF-ban nincs semmi opció csak letolni az adott bossfightot. Akkor ezek szerint a Surgenél is ez lehet a helyzet. Kár érte, mert a grafika, hangulat jónak tűnik.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ugyanezt tapasztaltam.
Illetve bennem is van a hiba, úgy látszik nekem olyan való amiben ilyenkor el lehet menni erősödni és mondjuk kitalálni egy olyan buildet amivel le tudom nyomni a bosst. Nem pedig olyan amiben csak reflexekből lehet győzni.
A DS2-ben ráadásul még segítőt is lehet megidézni. Azt mondják egyébként, hogy Soulsban az easy mód a ranged/varázsló, de nekem valahogy a knight adja a játékélményt.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Az easy mód a summon a bossoknál, aki meg nem tudja lenyomni egyedül a trash mobokat az nem is érdemli meg hogy játsszon vele :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Revidiálom az álláspontomat a The Surge kapcsán. A második helyszín helyenként picsanehéz. Legalább is az opcionális ellenfelek 1-2 ütésből kifektetnek és a stunlock sem működik ellenük. Ráadásul túl zártak a terek, semmi hely mozogni, és néha a tereptárgyakba való beragadás, illetve az ilyenkor elbaszodó kamera is rengeteget segít.
Viszont ezen felbuzdulva lekaptam a Lords of the Fallent is, és csak röhögök a fenti picsogásokon. Nehéz az első 2 boss??? Na ne vicceljetek. Akkor ez a játék / műfaj nem nektek való. :D
Non serviam
Így van, a játék jó, csak nem való nekem.
Ahogy a székely mondta miután megetette az anyósát gombával:
"Anyós meghalt, tehát a gomba jó, csak ehetetlen."
Ha lement az első boss, utána a játék könnyebb lesz, mert lehet tápolni a karaktert. Sokkal egyszerűbb a játék, mint a Dark Souls. Utóbbi nem nekem való (első résszel játszottam csak, ott a 2. harang kongatásáig jutottam), ezen viszont lazán végigrohantam. Az első boss meg itt egyszerű, akkor kell csapkodni, amikor a pallosával egy nagyot súlyt a (jó esetben) földre. 3 fázisa van, mindegyik fázis végén letép magáról némi páncélt. utolsóban piruettezni kezd, olyankor menekülj előle, és mikor elfáradt, lehet ütni. Egy max két pofont adj, után tolass / gurulj. Ha nehézpáncélban vagy, akkor a gurulás nem játszik. Én a játék végére a pajzs / nehéz páncél kombómat könnyűpáncél / vetődésre cseréltem, itt jobban feküdt nekem, DS-ben meg képtelen vagyok jól időzíteni. :)
A temetői bossnál adtam fel. Le tudom verni kábé 75 %-ra aztán kampó. Vagy húsz nekifutásból mindig ugyanaz (kivéve ha meghalok előbb...). Cserébe jó hosszú is a harc, hogy jól felb*on az ideg amikor végül megmakkanok.