A harisnyába húzott kutyánál nevettem fel először. Meh, ennél még a Rage is szebb volt. Valószínű kimarad, az előző részt is meguntam valahol az 1/3-a környékén.
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
hat nem rage engine, de szerintem impressziv fejlodes a f3 hoz kepes a grafika, es nem mellesleg szep teruletek vannak benne.
A bethesdaek mar csak ilyenek animokban es motor kerdesben (amugy lathatoan fejlottek itt is animaciokban az elodhoz kepest), de ettol meg fasza jatekokat csinalnak. Varom a gameplay videokat es a tobbi infot. Ha a trailer amolyan langyosabb is volt az szerintem nem ok az aggodalomra, azert megis csak Fallout 4-rol beszelunk gyerekek. :D
Gondolom csak faszabb lesz mint az elod.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Írtam a játék topikjába is, hogy ez a trailer been there, done that érzést váltott ki belőlem. Ami a csúcsröhej, hogy még az ikonikus "War... war never changes" mondat is szarul hatott itt.
A hangulat igen, de a motort elnezve ez szerintem feltupirozott Creation Engine, amit a Skyrimnel hasznaltak elozoleg.
Bethesdaek mondtak meg regebben hogy valszeg sohasem fognak mas enginjevel dolgozni mivel az full ismeretlen a szamukra es ki tudja milyen limitaciok vannak benne a szamukra, ok inkabb sajatot hasznalnak a sajatjaikra, mivel akkor tujak a legjobban ugy beloni ahogy szeretnek az osszes funkciojat, es nem utolso sorban mar igen atfogoan ismerik az alapokat, es csak az ujjitasokat kell megtanulniuk az embereiknek.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Szóval akkor most miben is más a 3-hoz képest? Még a trailer stílusa is talán olyan volt mint a 3-asé a gramofonos zenével meg minden. Meh. Ezt is vissza kéne rakni szépen izometrikusba vagy jellegűbe mint mondjuk az X-COM-ot a Fireaxis-ék és akkor talán még érdekelne is...
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ühüm. Titkon reméltem, hogy az Obsidian kapja a Fallout 4-et, hiszen elvileg a New Vegas jól fogyott. :( Na mindegy, majd megvárom a New Austin (Angeles, akármi) részt.
Hangulatos, de elég bénácska lett, az elején azt a házikót pl. nem értem, hogy nézhet ki ilyen kis takarosan kb. 200 évvel az atomtámadás után. :D Azon is néztem egyet, hogy a Bethesda még mindig nem tud túllépni a vault dweller főhősön, pedig annyi érdekes karaktert lehetne belehelyezni ebbe a világba, erre megint kékpizsamások leszünk kutyával. :( Gondolom az csak wishful thinking, ha a grafika alapján arra gondoltam, hogy talán nem FPS lesz.
Na mindegy, remélhetőleg kap az Obsidian vmi spinoffot megint.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Már az előző részben is égett a szivar a hamutartóban, meg világított az asztali lámpa az évek óta lakatlan helyeken, úgyhogy ez a játék "Bethesdás" valóságában mondhatni helyénvaló.
Az számomra is csalódás, hogy megint vault szökevény, ráadásul a saját számmisztikájukba vannak bele szerelmesedve.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nekem valamiért a Fallout kutyás szereplőiről folyton a Sztrugackij fivérek híres karaktere ugrik be a beszélő kutyával és valahogy nem a Fiú és kutyája c. poszt apokaliptikus film párosa. Meg persze első párosnak van egy nem teljesen kifejtett jelenése egy bolygón, ahol a lakosság 99.999%-a eltűnt egy ismeretlen vagy nehezen kinyomozható esemény során.
Én egy hatalmas sivatagot akarok, ahol ha nem használjuk a gyors utazást (pl. karavánokat), akkor ríltájm 3 óra gyaloglás után is max. a szomjan döglés legyen az egyetlen esemény, amivel találkozunk (ofc. lustáknak lehet Brahmin lovaglás, kocsi, ló az alternatív jármű ).
Én úgy vittem végig a New Vegast hardkór verihardon, hogy egyszer sem használtam a gyorsutazás fícsört, helyette inkább megterveztem az útvonalaimat a minél kevesebb kutyagolás érdekében (persze ettől még a teljes térkép fel lett fedezve). Beteg-e vagyok? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A harisnyába húzott kutyánál nevettem fel először. Meh, ennél még a Rage is szebb volt. Valószínű kimarad, az előző részt is meguntam valahol az 1/3-a környékén.
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
Én azt mondom, inkább szépüljön a megjelenésig, mint csúnyuljon az első parasztvakítás után. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
hat nem rage engine, de szerintem impressziv fejlodes a f3 hoz kepes a grafika, es nem mellesleg szep teruletek vannak benne.
A bethesdaek mar csak ilyenek animokban es motor kerdesben (amugy lathatoan fejlottek itt is animaciokban az elodhoz kepest), de ettol meg fasza jatekokat csinalnak. Varom a gameplay videokat es a tobbi infot. Ha a trailer amolyan langyosabb is volt az szerintem nem ok az aggodalomra, azert megis csak Fallout 4-rol beszelunk gyerekek. :D
Gondolom csak faszabb lesz mint az elod.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
+1
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
De gondolom a tutya nem a házban lakott? :D Bár, lehet örök életet nyert a robbanásban.
Írtam a játék topikjába is, hogy ez a trailer been there, done that érzést váltott ki belőlem. Ami a csúcsröhej, hogy még az ikonikus "War... war never changes" mondat is szarul hatott itt.
Non serviam
Neked is egy +1.
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
Biztos vagy te ebben? Sütött róla a tech5 hangulat pedig. :D
Igen grafikailag nem tűnik erősnek, de attól még valószínűleg bele fogok süllyeszteni sok-sok órát...
A hangulat igen, de a motort elnezve ez szerintem feltupirozott Creation Engine, amit a Skyrimnel hasznaltak elozoleg.
Bethesdaek mondtak meg regebben hogy valszeg sohasem fognak mas enginjevel dolgozni mivel az full ismeretlen a szamukra es ki tudja milyen limitaciok vannak benne a szamukra, ok inkabb sajatot hasznalnak a sajatjaikra, mivel akkor tujak a legjobban ugy beloni ahogy szeretnek az osszes funkciojat, es nem utolso sorban mar igen atfogoan ismerik az alapokat, es csak az ujjitasokat kell megtanulniuk az embereiknek.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
+1, ez tuti gamebryo/creation engine.
hat a fallout szeria sosem az uberfasza trailerjeirol volt hires :)
ennek ellenere en latok benne potencialt,felteve ha vegre el tudjak erni, hogy eljen a vilag, mint anno a 2-ben utoljara.
Attól eltekintve, hogy Fallout 1-2 trailer konkrétan játéktörténelmet írt, tényleg nem.
Sok nyavajgó :( Bezzeg, ha itt lenne Sance!
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Szóval akkor most miben is más a 3-hoz képest? Még a trailer stílusa is talán olyan volt mint a 3-asé a gramofonos zenével meg minden. Meh. Ezt is vissza kéne rakni szépen izometrikusba vagy jellegűbe mint mondjuk az X-COM-ot a Fireaxis-ék és akkor talán még érdekelne is...
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A vérnyomásom 0%-kal ment feljebb az előzetes megtekintése közben.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ühüm. Titkon reméltem, hogy az Obsidian kapja a Fallout 4-et, hiszen elvileg a New Vegas jól fogyott. :( Na mindegy, majd megvárom a New Austin (Angeles, akármi) részt.
Hangulatos, de elég bénácska lett, az elején azt a házikót pl. nem értem, hogy nézhet ki ilyen kis takarosan kb. 200 évvel az atomtámadás után. :D Azon is néztem egyet, hogy a Bethesda még mindig nem tud túllépni a vault dweller főhősön, pedig annyi érdekes karaktert lehetne belehelyezni ebbe a világba, erre megint kékpizsamások leszünk kutyával. :( Gondolom az csak wishful thinking, ha a grafika alapján arra gondoltam, hogy talán nem FPS lesz.
Na mindegy, remélhetőleg kap az Obsidian vmi spinoffot megint.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Honnan tudod, hogy nem újítottak, és nem a kutyával leszünk? :)
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Már az előző részben is égett a szivar a hamutartóban, meg világított az asztali lámpa az évek óta lakatlan helyeken, úgyhogy ez a játék "Bethesdás" valóságában mondhatni helyénvaló.
Az számomra is csalódás, hogy megint vault szökevény, ráadásul a saját számmisztikájukba vannak bele szerelmesedve.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nekem valamiért a Fallout kutyás szereplőiről folyton a Sztrugackij fivérek híres karaktere ugrik be a beszélő kutyával és valahogy nem a Fiú és kutyája c. poszt apokaliptikus film párosa. Meg persze első párosnak van egy nem teljesen kifejtett jelenése egy bolygón, ahol a lakosság 99.999%-a eltűnt egy ismeretlen vagy nehezen kinyomozható esemény során.
A Mad Max 3-ban a lezuhant repcsis gyerekek is túl "fiatalok" voltak.
rwurl=https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/11313120_93838...
sot. arra celoztam, hogy a gameplay volt az erosseguk, de en kerek elnezest, mr.pipboyfej.
Ha csak egy fokkal szebb lesz az elozoknel en mar annak is orulok, foleg hogy már vannak szinek is :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Én egy hatalmas sivatagot akarok, ahol ha nem használjuk a gyors utazást (pl. karavánokat), akkor ríltájm 3 óra gyaloglás után is max. a szomjan döglés legyen az egyetlen esemény, amivel találkozunk (ofc. lustáknak lehet Brahmin lovaglás, kocsi, ló az alternatív jármű ).
Nem lehet ennyi szabadidőd! :)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Én úgy vittem végig a New Vegast hardkór verihardon, hogy egyszer sem használtam a gyorsutazás fícsört, helyette inkább megterveztem az útvonalaimat a minél kevesebb kutyagolás érdekében (persze ettől még a teljes térkép fel lett fedezve). Beteg-e vagyok? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Csak 3 óra kell hozzá, és szomjhalál után végleg törli a játék magát úgyis :)
Sors bona, nihil aliud.
Frissítettem a hírt egy GamerSyde-os HD verzióval: azért így már egész tetszetős az a grafika.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.