StarCraft

Utolsó bejegyzés


Na add fel, mert az egy roppantul kurva nehéz pálya oda az elejére, csak az utána következő nehezebb nála abban a kampányban, de nem sokkal. Ha meg esetleg segítségre lenne szükséged, itt találsz egy remek végigjátszást:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLMmfhvBzj4FB3tsiNV3d7B2K_9Imbtg6B

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Jön a soha el nem pusztítható Fenix az SC2 co-opba:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=chH9T4HwFk4
Elég faszának tűnik.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Egyszerűen imádom a Mass Recallban az olyan küldetéseket, ahol hero unitokra kell vigyázni. Mindig mesteri munkát végzek:
rwurl=http://i.imgur.com/aH8wBYU.jpg
Fenix tényleg halhatatlan (az mondjuk kár, hogy a hero unitra nem hatnak az upgrade-ek, mert fura 0-ás shieldet látni szegényen). :DDD Basszus, nem tudom, valaha építettem-e ennyi shield battery-t egy pályán.

Egyébként már annak idején elsőre is brutálisan nehéznek éreztem ezt a pályát, de szvsz az új verzióban még keményebb lett. Az még hagyján, hogy három oldalról és négy bázisról támadnak, de most, hogy az AI már vissza is tud vonulni a néhány megmaradt egységgel, roppant kemény wave-eket tud rádküldeni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



SC1 fejlesztői retrospective a Blizzardtól:
https://starcraft.com/en-us/articles/20719767

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Röhej, hogy a Mass Recall minden egyes nagyobb verziófrissítése újabbnál újabb hangulati elemekkel toldja meg az eredeti kampányokat, hihetetlenül ügyelnek a srácok a részletekre.

Baromi jó, hogy opcionálisan space platform helyett városi környezetben is le lehet játszani New Gettysburgot, hogy jobban passzoljon az SC2-es cinematichoz, az eddig is baromi jó, egyéni logókkal és festésekkel ellátott különböző frakciók után meg ismét egy remek ápgréd, hogy néhány UED egység egyedi külsőt kapott:
rwurl=http://i.imgur.com/HAgimq8.jpg
Mindig fura volt, hogy a földi srácok tök ugyanúgy festenek, mint a Koprulu szektor terranjai, szóval fasza, hogy az új dizájnok orvosolják ezt a problémát, ráadásul tökéletesen passzolnak a UED hangulatához (meg egyébként is: mennyire badass már a UED siege tank :D).

A codex fícsör is remek, nagyon frankó leírásokkal tömi tele a játékot a fontosabb karakterekről és bolygókról.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem tudom mi van a matchmakineggel, de csupa olyan ellenfelet kapunk aki toronymagasan felettünk van rangban, és hátrakötött kézzel, hugyozás közben is elver... Lehet hogy így három nappal a szezon vége előtt már csak ők játszanak? Mindenesetre frusztráló.



Bad beat, van ilyen.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Oké, ezek a cutscene-ek egyre poénosabbak a Mass Recallban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8MknxbOt0fg
Tiszta Warcraft 3. :D A UED-ben meg továbbra is imádom, mennyire el vannak szállva maguktól. :D Kár, hogy az SC2-ben nem kerülnek elő, abszolút kihagyott ziccer a Blizzardtól.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nokedli írta: Nem tudom mi van a matchmakineggel, de csupa olyan ellenfelet kapunk aki toronymagasan felettünk van rangban, és hátrakötött kézzel, hugyozás közben is elver... Lehet hogy így három nappal a szezon vége előtt már csak ők játszanak? Mindenesetre frusztráló.

hahaha... mi pont emiatt nem játszunk az utóbbi időben. Elegünk lett abból, hogy folyamatosan high-diamond meg master ellenfeleket kapunk.



Azért így is tanulgattunk ezt-azt. Pl. a mutaliskek ellen nem igazán volt trükkünk, most meg hogy többször elkaptak vele, csak megtanultuk észrevenni és betornyozni/corruptorozni ellene :-)



Úgy van! Ránk fér a tanulás, de legalább jót röhögünk az egészen (jaa nem :D ) Legközelebb ha lesz Zerg, becsempészek 2 dronet a csiga lassúságú zerglingek mellé, jó lesz a Spine Crawler :D



Meh, egy kicsit mintha kezdene túl nehéz lenni a Mass Recall hardon, és nem a jó értelemben: szinte sorban olyan pályákkal találkozom a Brood War kampányokban, ahol annyira kemény wave-ekkel jön az ellen, hogy teljesen bele vagy kényszerítve a védekező pozícióba, aztán gyárthatod orrvérzésig a carriert, a battlecruisert meg a mutát, ha nyerni akarsz. Az utolsó előtti UED pályán ez már olyan méreteket ölt, hogy konkrétan még expansiont sem éri meg építeni, mert bármelyiket is foglalod el, jön a többfrontos háború, szóval egyszerűen nem akarsz kimászni a kezdeti bázisról, csak gyorsan feltechelni, behozni a BC-ket, aztán a bázist otthagyva nekimenni az objective-nek.

Kicsit sok a "gotcha" jellegű támadás is, pl. tök jó volt, amikor az egyik pályát azért kellet újrakezdenem, mert néhány perc után a gép nyílegyenesen beküld egy adag mutalisket a mineral line-ra, és mire a bázisom másik végét védő valkyrie-k odaértek, az SCV-k fele odalett. Restart, turretek a mineral line mellé, valkűrök középre készenlétben, no problem, de fuck, támadás egyenesen a mineral line-ra?? :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: de fuck, támadás egyenesen a mineral line-ra?? :D

Pedig az emberek is ezt tennék. =D

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Az rendben van, csak az emberi ellenfélnek nincs 4 bázisa úgy, hogy közben neked egy, és nem támad közben két oldalról földi egységekkel, meg nem is az ötödik percben számítasz 6-8 mutaliskre. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Amilyen szintet képviselek, relatíve pont ez történik, ha fellépek a nethuszárok közé játszani. =D

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Valószínűleg én is így járnék, ha felmásznék ladderezni, kb. azt sem tudom, milyen új egységek vannak a LotV multiban. :D

MR-re visszatérve: oké, a UED-nek vannak a legviccesebb átvezetői:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vtA_fawo_Hw&feature=youtu.be

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



...három perc húsznál automatikusan építs tornyot a mineral line-ra, mert mire kész lesz, jó eséllyel jön vagy légi, vagy láthatatlan támadó oda.
Meg hát nem árt valami egyéb őrség sem, mert egy jó kis terran drop is nem sokkal az után megérkezhet...



Oké, csak a kampányokat nem úgy játszod, mint a multit (persze lehet úgy is, csak akkor meghalsz :D), mert más a játékmenet dinamikája, és máshogyan is readeled a játékot. Pl. itt van az a pálya, amről beszéltem:
rwurl=http://i.imgur.com/VzL2F9q.jpg
Ez már a missön vége, szóval nem tudom, mennyi látszik belőle, de a kijelölt részről érkezik egy idő után muta-támadás, és pont ott mellette van (a képen már csak volt) a mineral stream. Ha felfelé tekintesz, látod egy elég komoly védelem végét: az azért van ott, mert kb. az első perctől érkeznek a szép komoly wave-ek 3-4 bázisról, és ott van a chokepoint, mindenét odanyomja az AI, beleértve pl. a mutákat és a guardianeket is. Emiatt elég durván oda kell fókuszálnod mindent, amíg nincs ott a betonbiztos tank és marine-támogatás, így a kezdetben kapott valkűröket ott fogod tartani a muták és a guardianek ellen, a science vesselek meg baromira kellenek a lurkerek miatt, szóval viszonylag mikrózós védekezésre kell berendezkedned. A valkyrie-k miatt nem igazán kell sokat törődni a légvédelemmel, viszont előre és a másik oldalra fogod tenni őket, mert onnan jön a többi muta és guardian, szóval ha jön a korai mass muta az ellentétes irányból, akkor az alatt a 10 másodperc alatt, amíg odaér a légvédelmed komoly gazdasági veszteséget kapsz be a bukott SCV-k miatt (muták elől SCV-vel elfutni meg nem egy nagy opció).

Így kb. annyi értelme van a dolognak, hogy meg akarnak cummantani, ami egyébként is elég jellemző a Mass Recallra (máig emlékszem, amikor először toltam a BW protoss kampány utolsó pályáját, aztán a kellemes mass carrier seregemmel néztem, amikor a misszió végi védekezős résznél a gép a semmiből behozta a mass scourge-öt :DD), csak néha túl váratlan már.

Ja és a MR-ban ugye SC1-es balansz van, ami SC2-esen csoportosuló mutaliskokkal párosítva annyit jelent, hogy kurva erősek a mutaliskok. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ja, világos, én Sunyinak írtam :-) Csak addigra te már írtál közénk egyet.



Lol, mindegy akkor, max esetleg ha valaki nekivág a MR-nak, jó lesz segítségnek. :D Meg talán az elmondottakból látszik is, hogy nem kell megijedni a kihívástól, mert nem kell APM-császárnak lenni a hard fokozathoz sem, csak nagyon kell vágni az optimális unit kompozíciókat (pl. azt a pályát, ahol le kell nyomnod Aldarist a protossal esküszöm csak úgy lehet megcsinálni, ha dark archonokkal mind controlozod a támadó wave-eket :D) és jó védelmeket kell építgetni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nekem meghoztad hozzá a kedvet! ;) Majd vizsgák után neki is állok!



Az uccsó UED pályát most majdnem két óráig tartott kivégezni, ami nekem most pont elvette egy időre, szóval átveheted. :DD

Ez a cinematic azért még így 19 év után is üt a kőkemény Starship Troopers propaganda-feelinggel:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WchnjxKy59g&list=PL46C53738AFD03901&inde...
Sztoriban is kb. szívem csücske a Brood War egyébként, mert oké, hogy vannak nagyon hülye bakugrások a lore-ban (máig nem értem, hogy Artanis és Zeratul miért nem csinálják ki az új overmindot az első kampányban a Char-on lévő kristályos missziónál, és a UED-nél is furcsa, hogy az utolsó küldetésben hirtelen a semmiből ki tudják nyírni a cerebrate-eket, de whatever), de egyáltalán nincs is komolyan véve. Cheesy space marine fun remek poénokkal, és ez az, ami nekem egy kicsit hiányzott az SC2-ből a túl sok komolykodás miatt. A Wings of Liberty a hülyeségei ellenére is hozta még ezt a szintet, de a többi már nem igazán.

Amit nagyon nem értek, az az, hogy miért fog össze mindenki a UED ellen. Valami halvány utalás van a "Föld történelmére", de sosem derül ki, hogy miért is akkora rohadékok.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



én annyit tudok hogy a Köprülü szektor egy véletlenül ide zuhant földi rabszállító rakományából népesedett be, lehet h nem imádják azokat akik a nagyszülőket bezárták :-)



Az lehet, de így is hatalmas hülyeségnek tűnik, főleg az a rész, amikor Raynorék megmentik MENGSK-et a UEDtől, aztán össze is állnak vele. Hát izé, nézzük: Mengsk kiirtotta a fél emberiséget a zerggel, aztán létrehozott egy diktatúrát, ami sokkal rosszabb, mint a Konföderáció valaha is volt... erre Raynorék megmentik, aztán később beszáll nagy ellenzéki összefogásba Kerrigan is, aki szintén nem valami jó arc. :D

A UED féle "meghódítjuk a szektort, közben meg a pszi akármivel rabláncra verjük a zerget" terv Mengskhez és Kerriganhez képest baromi jó opciónak tűnik. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Jaja. Az UED szervezett és működik. Gondolom diktatúra as fukk, de működik :-)



A Mass Recall codex-bejegyzései alapján (amik gondolom a könyvekből meg a wikiről lettek összeollózva, mert pl. elég sok extra cutscene is a könyvek alapján lett összeeszkábálva) egyébként még az sem biztos, hogy diktatúra. Az a sztori, hogy a földiek igazából már régóta figyelgetik a terranokat, és amikor megjelenik a zerg és a protoss, gyorsan létrehozzák a UED-t, elkezdenek kísérletezgetni a zergen (Stukov pl. elsősorban tudós, és csak másodsorban katona), Mengsk diktatúráját és az összességében borzasztó szar helyzetet látva meg úgy döntenek, hogy beavatkoznak (tulajdonképpen azért, mert félnek attól, hogy a zerg egyszer elér a Földig).

A szereplők és a BW új terran egységei alapján is egy egyesült földi hadseregnek tűnnek: DuGalle francia, Stukov ruszki, a valkyrie unitok meg németek, szóval kb. olyan az egész, mint amikor mondjuk az ENSZ küld egy békefenntartó missziót (csak a UED sokkal eredményesebben tolja :D). Ettől persze még ott van, hogy el vannak szállva maguktól meg nyomják a propagandát, szóval a Starship Troopersnél maradva akár még nácik is lehetnek, de nem tom. :D

Az SC2-ben mondjuk volt egy halvány utalás arra, hogy még visszatérnek, szóval ha valaha lesz SC3 vagy valami extra kampány expansion az SC2-höz, akkor ugyan jöjjenek már tényleg vissza, és magyarázzák már el, hogy kik ezek. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Új szezon, végre nem félisten ellenfelek :-)



Úgy-úgy, végre ligánkhoz megfelelő ellenfeleket kaptunk, mind a 3 v 4 esetben :) Hi He Tetlen :D


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nekem is a UED-kampány volt az egyik kedvencem, sosem osztottam a rájuk fújók álláspontját. Annak örülnék, ha előkerülnének még, de a Blizzardot ismerve a korábbiakat megtámogató, mégsem feltétlenül konzisztens valamit kapnánk, ahol még tényleg egybites módon állítanák be őket (szemben a szerethetővé varázsolt gyilkológép zergekkel :D). Annál talán a jobb a jelenlegi katyvasz.

Sors bona, nihil aliud.



Nekem alapból nincs sok bajom az SC2 történetével, mert elfogadtam, hogy hollywoodi blockbuster akar lenni poénos kis sci-fantasy sztori helyett, de valóban hatalmas a kontraszt. SC1: "Hát, nyertél, de minden tökre el van cseszve, Aiurnek harangoztak, haver." BW: "LOL, a gonosz nyert, aki tényleg nagyon gonosz." SC2: "Kerrigan űrangyal és nézd, még a fű is kinőtt!" :DD

Kicsit olyan, mint a Mátrix-folytatások az első rész után, az SC2-n is teljesen érezni az alkotói pánikot, a "Mégis hogyan übereljük az első részt?" dilemmát, ezt pedig itt is a költségvetés növelésével oldották meg. :D A különbség csak annyi, hogy Matrix Revolutions szintig legalább sosem merészkedik, na meg van neki egy nagyon szerethető "eposzi rágógumi" feelingje a sok látvánnyal és melodrámával. :D Az SC2 elég okosan buta és hangos.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!