Jelenlegi hely

Prey 2 - újabb játékmenet trailer

Utolsó bejegyzés

Prey 2 - újabb játékmenet trailer
Sokat nem is fűznék hozzá, a videó pofás, és a végén természetesen rengeteg előrendelői parasztvakítást próbálnak az emberre rásózni.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=yZf6khoZQsc


Tudom le vagyok maradva de a Prey 2 nem ilyen ürfejvadászos koncepciós dolog volt évekkel ezelött ami szintén bukott? Vagy esetleg ki sem jött és teljesen áttoldozták a koncepciót aminek ez az eredménye?

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Utóbbi.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nem csináltak azzal a koncepcióval semmit a hiánytalan kukázásán kívül, ez az új Prey már az alapoktól egy totálisan más játéknak lett megtervezve egy másik stúdió által.

ibi amentia latet



Uraim, itt az új Halflife. Előrendeléssel személy szerint azért várnék, mert ez az első újragondolása a Preynek, de a doomot alapul véve azért van remény.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Az előző rész csak jópofa volt, meg Duke4ever-szerűen összelapátolt néha. Ebben lehet potenciál.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Tompi írta: Uraim, itt az új Halflife. Előrendeléssel személy szerint azért várnék, mert ez az első újragondolása a Preynek, de a doomot alapul véve azért van remény.

Végülis itt is Gordon-nak hívják a főhőst... :D

Szerk.: Jah nem, Morgen...Morgen "Freemen" Végül is majdnem ugyan az... :D

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan



Nekem a setting hasonlít valamelyest a HL1-re. (és attól nem kell tartanunk, hogy a valve csinálja meg az új HL-ot ugye) (Különben 1:11-kor mondja hogy ő Sorry, Morgen Sorry akkor :D )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Kukázták, ki sem jött, a Bethesda elég "nem szép" módon bánt el a fejvadászos Prey 2 fejlesztőcsapatával. Azóta ült kicsit a projekt, majd elvileg az Obsidian Entertainment is dolgozott rajta pár hónapig de sehova sem haladt az sem. Majd az Arkane Studios állt elő a Bethesda-nak a "System Shock spritual successor" koncepcióval és áldásukat adták rá (Arkane-en belül is az a csapat akik a Dark Messiah/Dishonored 1-ért felelősek, a Dishonored 2-t más csapat hozta már össze).

Mindezek mellett az is kiderült, hogy még Chris Avellone is benne volt a projektben tavaly (gondolom írói pozícióban), ami kellő optimizmussal tölt el :)

Ja, és a zenét pedig Mick Godron fogja szolgáltatni (Wolfenstein: TNO, Doom). Szóval a zene egészen biztos hogy "rendben" lesz :)



Nagyon värom ezt a jätekot.

Az eddigiek alapjän ugy tünik, hogy az uj Wolf es a Dishonored sorozat alapjän a Bethesda gyakorlatilag szabad kezett adott. Es nagyon remelem, hogy ennek meglesz a pozitiv eredmenye.

Sajnos idöm mondjuk biztos nem lesz ra.



Wow, ez tok jol hangzik - na nem az, hogy kicsesztek az eredeti csapattal :) DM es D1 tok jo jatekok. Ez eddig is jonak tunt, de ez meg tobb bizakodasra adhat okot


TPZ képe
TPZ

A Dishonored és a Dark Messiah olyan magasan van nálam, hogy erre nagyon kíváncsi vagyok. Mondjuk azt nem teljesen értem, hogy a címhez miért kell ragaszkodni, olyan nagy siker lett volna az első rész? Mert nekem nem nagyon jött be.



Ha az előző rész nem is lett akkora siker, komoly hype lengi körül mióta bemutatták azt a bizonyos mára már elkaszált "demot". Azóta "mindenki" epekedik egy Prey 2 után. Hülyék lennének nem meglovagolni a hype vonatot. Így szinte magát adja el.

Choose your next words with excpetional care!



Aggasztó dolgokat lehet hallani a demóról. Játszotta itt valaki? Spoilermentes beszámoló, ilyesmi...?

ibi amentia latet



Igazából a "Prey 2" elég nagy tévedés, mert abszolút semmi köze nincs a Prey-hez a címen kívül. Még az IP is más gyakorlatilag, az Arkane-nak kb. megtetszett a cím és ennyi.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Próbáltam, felbaszott a fov és hogy nem tudtam eltalálni a legalapvetőbb ellenfelet se ezért konkrétan az első találkozásba 2szer haltam bele normál nehézségi fokon. Biztos bennem van a probléma, de egyszerűen lehetetlen feladatnak találtam, hogy bármit eltaláljak a wrench-el vagy az első fegyverrel. Fel is adtam relatív gyorsan. Majd ha megjelenik pc-n akkor zsákolva lesz, mert amúgy a bénaságomat leszámítva nagyon bejött a játék. Tele van remek ötletekkel és valamiért a HL2-t meg Portal 2-t juttatta eszembe.



Aszondják, az irányítás/mozgás lomha, a célzás latencys és pontatlan (állítólag PS4-en rosszabb), a harc béna, a zene zavaróan van lekeverve, az art style random és következetlen, a grafika ronda stb. stb.

Kíváncsi vagyok, hogy a teljesítmény- és kontrollbeli problémákra milyen mértékű gyógyírt jelent majd a PC-s verzió, illetve hogy a játékrendszerek kritikájáért mennyiben lehet felelős a meg nem értés faktora (pl. a lomha főkarakter vs. fürge zélienek esete tudatos kondicionálási kísérlet a játékos irányába, gyk. hé, dummy, nem látod, hogy az egyenes konfrontáció - eleinte, fejlesztetlenül? - a legszuboptimálisabb opció a zűrös helyzetek kezelésére?; avagy nem, csak egyszerűen béna benne a harc). Hogy egy ilyen jellegű játék elején ügyetlennek érződik a karaktered és kényelmetlennek a világgal való különféle interakciók, az önmagában nem feltétlenül jelenti, hogy szar a cucc, csak ugye a demóban nincs elég időd sem beleszokni a ritmusba, sem túllépni a kezdeti, beszédes kellemetlenségek stációján a játékmenet valódi, fullpalettás kerékvágásába. Jó lenne tudni... éppen csak tojtak a fejünkre, nehogy már véletlenül javítsanak a PC-s táborral (nem) ápolt kapcsolatukon a megjelenés kapujában (sem)!

ibi amentia latet



A hangkeverés már az eddigi videókban is zavart. (A mission target reached jingle túl hangos, értelmetlenül bonyolult, stb.) A többit majd meglátjuk.



Kíváncsi vagyok, hogy a teljesítmény- és kontrollbeli problémákra milyen mértékű gyógyírt jelent majd a PC-s verzió

CryEngine, vagyis semmit, sőt, még akár szarabb is lehet. :D Már borítékolom, hogy teljesítmény szempontjából ez lesz a kövcsi Dishonored 2.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Szarabb lesz a billegeres irányítása, mint a fejlesztők által is beismerten bugos kontrolleres, mert CryEngine?
Nem fog a konzolokhoz mérten jobban futni PC-hardveren, mert félrefejlesztett VoidTech helyett CryEngine?
Én értem, hogy a Dishonored 2 sokakat megégetett, de nem volna ördögtől való koromtalanítani a tekervényeket ilyen tippelgetés előtt.

ibi amentia latet



Én értem, hogy a Dishonored 2 sokakat megégetett, de nem volna ördögtől való koromtalanítani a tekervényeket ilyen tippelgetés előtt.

Nálam azzal se volt semmi gond. Bár tudom, tudom...

Amúgy ha tudok rendesen célozni és kap egy kis AA-t a játék egyáltalán nem lesz vele gond. Szerintem. Persze jövőhéten kiderül. PC demónak sokkal jobban örültem volna ettől eltekintve.



Igaz, de ettől még a Prey is Arkane termék, a CryEngine pedig ritkán vizsgázik jól teljesítmény / látvány arányban. A képek és a videók alapján mondjuk nincs túltolva sok egyéb, kisebb fejlesztők által összehozott CE terméktől eltérően, szóval remény az van, ha kevés is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!