Ó, ez elég régóta működik, néhány éve "újraalapította" magát ha jól rémlik In a nutshell néven, mert az okos amerikaiak nem tudták kiejteni értelmesen a kurcgezágtot.
Szerintem ennek apropóján jött létre a Zállatorvos, amire hasonlóképp érdemes rálesni.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
A teljes mostani rilíz: 64 db videó. A laboratórium, amelyik foglalkozik a titkosítás eltöröltetésével és a videók digitalizálásával kb. 6500 felvételt azonosított be, összesen tízezerre becsüli az amerikaiak által készített videóanyagot.
Ez is csak azt bizonyítja, hogy egyértelműen hoax az atomfegyverek létezése. Csak most érkezett el a számítógépek teljesítménye arra a szintre, hogy ilyen nagy számban tudnak videókat renderelni, és nem kell többet kézzel rajzolni a gombafelhőket.
holnap meg elmagyarázom, hogy lehet birkavesével földrengést megelőzni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ilyenkor mindig az jut eszembe vajon hogy eltek tul emberek ilyen harcokat? Aki az elso sorban volt gondolom nem vonult vissza 1-2 kill utan hogy o mar letudta a dolgát :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ezekben a bugyuta modellekben mindig úgy megy az ütközet, hogy középen 1/1 daráló, és amikor elfárad a paraszt, sorra jut a következő. Azt már a filmekből is tudjuk, hogy nem egészen így ment a dolog. Mindenki elég hamar talált magának játszópajtást.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Vulcan API-val is mi lett? Nem pont erre találták ki? Ha jól tudom végül ez az egyetlen játék, ami arra használja, amire készült (audio-val csinálhattak volna valamit...):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-4kn0e60jlg
Átnevezték mantle-re. Jobban mondva a mantle a végleges megvalósítása a vulcan-ban megmutatott lehetőségeknek.
Sajnos továbbra is nagyon kevés játék hasnzálja, azok se mindig jól. Pl Doom jól, de van néhány olyan is, amiben DX11-nél rosszabb lett a teljesítmény, asszem a The Talos Principle az talán amit emlegetnek, hogy nem igazán sikerült?
Aztán amikor találkoztam először vele BF4-ben akkor hirtelen majdnemhogy duplázta nálam az FPS-t (lehet amiatt, hogy a fika videókártyám hardveresen támogatja, illetve hogy akkor még I3-am volt, így talán vett le a CPU terheltségből). Viszont a Star Swarm-ban látható tömegre csak az Ashes of Singularity-be alkalmazták. Gondolom Doom stb. esetében a particle effect-ek számítására dobott "nagyot".
Végül a konzolokból törölték a mantle-t? Úgy látom igen ... Ennyit a közös API-ról :P
A Mantle az AMD saját API-ja, az előbb létezett, mint a Vulcan. Utóbbi létrejöttéhez az AMD odaadományozta a Mantle komponenseit, hogy a Khronos Group annak alapjain összeizzadjon végre egy low level API-t, de ők sem egy-az-egyben vették át.
Konzolok meg eleve a saját API-jaikat használják, pl. PS4-en van a low level GNM, és a high level GNMX, Boxon meg a DirextX. Utóbbin vélhetően sosem volt tervben a Vulcan támogatása, előbbin meg ugyan a Sony elvileg fogja támogatni (ahogy az OpenGL-t is támogatták PS2-n és 3-on), de ahogy a régi konzolokon, úgy valószínűleg a jelenlegiken se fog senki játékot fejleszteni azzal az API-val.
Sokkal érdekesebb a mobil piac, ahol az Android dominancia miatt, a közelmúltban hozzáadott Vulcan support miatt reális esély van rá, hogy a mobil játékok átálljanak rá. PC-n szerintem kb. az várható, mint az OpenGL-nél, vagyis a néha-néha felbukkanó kivételektől eltekintve (id, mobilos portok esetleg) mindenki DirectX12-t fog használni.
Nem vagyok sós vízi akvarisztikának a híve, de szép kis jószág, viszont bettát vagy nemesített aranyhalat lehet hasonlót édesvízi akváriumba. Bár az aranyhalnak elkell a párszáz liter (láttam már leírva szakkönyvben 2000-et is :P) a bettának nagyon frankó nano akvárium csinálható, annak még levegőztető se kell, maximum egy jó fűtő, ha a téli-nyári hőmérséklet nagyon ingadozik a szobában.
Ó, ez elég régóta működik, néhány éve "újraalapította" magát ha jól rémlik In a nutshell néven, mert az okos amerikaiak nem tudták kiejteni értelmesen a kurcgezágtot.
Szerintem ennek apropóján jött létre a Zállatorvos, amire hasonlóképp érdemes rálesni.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Jah, hogy hányszor facepalmoltam, hogy nem tudnak kiejteni random csatornán az ajánlóban egy kurva német szót... :D
Volt egy vita itt nem olyan régen, hogy a nukleáris fegyverek hoax-e, vagy sem.
Kikerült pár "új" videó a témáról:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OnCxJhDnzo8&index=49&list=PLvGO_dWo8Vfcm...
Vannak közöttük látványosak és kevésbé jók is.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
"vita" :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Oké, akkor mi volt? Volt egy helyi melegbanda handabandázása?
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
social experiment
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
A teljes mostani rilíz: 64 db videó. A laboratórium, amelyik foglalkozik a titkosítás eltöröltetésével és a videók digitalizálásával kb. 6500 felvételt azonosított be, összesen tízezerre becsüli az amerikaiak által készített videóanyagot.
Ez is csak azt bizonyítja, hogy egyértelműen hoax az atomfegyverek létezése. Csak most érkezett el a számítógépek teljesítménye arra a szintre, hogy ilyen nagy számban tudnak videókat renderelni, és nem kell többet kézzel rajzolni a gombafelhőket.
rwurl=http://iruntheinternet.com/lulzdump/images/arnold-schwarzenegger-suspici...
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
o:-)
A föld meg lapos amúgy is!
akarod mondani banán alakú
holnap meg elmagyarázom, hogy lehet birkavesével földrengést megelőzni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mondd!!!
Sir Bedivere magyarázatáról lemaradtam, és azóta is megesz a kíváncsiság...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XJQQMT1QQik
Well.... f*ck. o.O
Ilyenkor mindig az jut eszembe vajon hogy eltek tul emberek ilyen harcokat? Aki az elso sorban volt gondolom nem vonult vissza 1-2 kill utan hogy o mar letudta a dolgát :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ezekben a bugyuta modellekben mindig úgy megy az ütközet, hogy középen 1/1 daráló, és amikor elfárad a paraszt, sorra jut a következő. Azt már a filmekből is tudjuk, hogy nem egészen így ment a dolog. Mindenki elég hamar talált magának játszópajtást.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Vulcan API-val is mi lett? Nem pont erre találták ki? Ha jól tudom végül ez az egyetlen játék, ami arra használja, amire készült (audio-val csinálhattak volna valamit...):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-4kn0e60jlg
Átnevezték mantle-re. Jobban mondva a mantle a végleges megvalósítása a vulcan-ban megmutatott lehetőségeknek.
Sajnos továbbra is nagyon kevés játék hasnzálja, azok se mindig jól. Pl Doom jól, de van néhány olyan is, amiben DX11-nél rosszabb lett a teljesítmény, asszem a The Talos Principle az talán amit emlegetnek, hogy nem igazán sikerült?
Igen ezért írtam, hogy "amire kitalálták", ugye annó ezzel a Star Swarm-al promózták (aki akarja le is töltheti):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IQ4e8mqo7Uk
Aztán amikor találkoztam először vele BF4-ben akkor hirtelen majdnemhogy duplázta nálam az FPS-t (lehet amiatt, hogy a fika videókártyám hardveresen támogatja, illetve hogy akkor még I3-am volt, így talán vett le a CPU terheltségből). Viszont a Star Swarm-ban látható tömegre csak az Ashes of Singularity-be alkalmazták. Gondolom Doom stb. esetében a particle effect-ek számítására dobott "nagyot".
Végül a konzolokból törölték a mantle-t? Úgy látom igen ... Ennyit a közös API-ról :P
A Mantle az AMD saját API-ja, az előbb létezett, mint a Vulcan. Utóbbi létrejöttéhez az AMD odaadományozta a Mantle komponenseit, hogy a Khronos Group annak alapjain összeizzadjon végre egy low level API-t, de ők sem egy-az-egyben vették át.
Konzolok meg eleve a saját API-jaikat használják, pl. PS4-en van a low level GNM, és a high level GNMX, Boxon meg a DirextX. Utóbbin vélhetően sosem volt tervben a Vulcan támogatása, előbbin meg ugyan a Sony elvileg fogja támogatni (ahogy az OpenGL-t is támogatták PS2-n és 3-on), de ahogy a régi konzolokon, úgy valószínűleg a jelenlegiken se fog senki játékot fejleszteni azzal az API-val.
Sokkal érdekesebb a mobil piac, ahol az Android dominancia miatt, a közelmúltban hozzáadott Vulcan support miatt reális esély van rá, hogy a mobil játékok átálljanak rá. PC-n szerintem kb. az várható, mint az OpenGL-nél, vagyis a néha-néha felbukkanó kivételektől eltekintve (id, mobilos portok esetleg) mindenki DirectX12-t fog használni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PhhGfdkK9Ek
szép hal
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZF6oSxNilt0
Épp most szembejött egy összefoglaló cikk erről, szóval bedobom, hátha mond valmai újat:
http://www.theverge.com/2017/3/15/14937904/declassified-nuclear-test-mov...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nem vagyok sós vízi akvarisztikának a híve, de szép kis jószág, viszont bettát vagy nemesített aranyhalat lehet hasonlót édesvízi akváriumba. Bár az aranyhalnak elkell a párszáz liter (láttam már leírva szakkönyvben 2000-et is :P) a bettának nagyon frankó nano akvárium csinálható, annak még levegőztető se kell, maximum egy jó fűtő, ha a téli-nyári hőmérséklet nagyon ingadozik a szobában.
Nem a legjobb képek, pár random narancs-fekete kombináció google-ről:
rwurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/19/2b/90/192b900bbbb07ee2bfbf0...
rwurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4c/59/a6/4c59a63aaabc1e80f9011...
rwurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/7f/1d/96/7f1d96642a43a09830905...
De ezek a halak bármilyen szín/úszó/mintázat kombinációban fellelhetők:
rwurl=https://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/1697851/332562026/s...
Aranyhal se maradjon ki:
rwurl=http://i.imgur.com/aqxwICv.jpg
és állítólag elég sokáig él
http://fishlaboratory.com/fish/koi-hanako-longest-living-fish-ever
Azért 70 centis halhoz be kell ruházni egy kisebb tartályra, ha bent akarod tartani :D Bár láttam már beltéri kerti tavat.
Panelben simán kivitelezhető (haha)
rwurl=http://cdn.home-designing.com/wp-content/uploads/2013/04/Studio-Mumbai-o...
ügyes. :)
rwurl=https://i.imgur.com/b0uejLR.jpg
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=CgC16ebtEo0
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
nájsz gépek azok, azon szerencsések közé mondhatom magam akik programoztak + használtak aktívan is ilyeneket. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Végig!
rwurl=https://vimeo.com/174434551
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tJqEUg9dRzs
Well.... f*ck. o.O