Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Torment: Tides of numenera
Tök jónak tűnik a rendszere, állati kidolgozottnak tűnik az egész, de időmiliomosoknak való :-) Órák alatt a harmadik képernyőig jutottam el. Minden harmadik pixellel lehet valamit csinálni, és mindenkivel beszélgetni oldalnyi szövegeket... Tetszik, de lehet hogy sose jutok a végére :-)



A kérdés az hogy mennyire van a játék balanszolva az alap fegyverekre. (bár mivel konzolfos csőtps nem hiszem hogy PCn gond lenne vele)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut




Valahol írták róla, hogy tul. képp egy interaktív könyv. IGN-en meg aszem pont a harc részét pontozták le. Ennek ellenére még mindig érdekel. PC-n nyomod?



Igen



Tudom,

Az oroszoknak van eleve integrált hangtompítós "mesterlövész" puskája

A magyaroknak mesterlövész a sniper, a sharpshooter, és a designated marksman is.

Elvileg a pontosabb megfelelője a snipernek az orvlövész lehetne (bokor ruha, sokat kúszik, egyet lő és eltűnik).

A sharpshooternek a mesterlövész Amerikában három fokozata is van a mesterlövész jelvénynek a seregben. Marksman-Sharpshooter-Expert.

A DM nek meg raj-mesterlövész

Mindenesetre felesleges lefordítani őket, ha az ember tudja a különbséget angolul.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Strato írta: De ez miért zavar? Ha nem tetszik, ne vedd meg.

Van, akit a preorder exkluzív cucc zavar, engem meg a pay-to-win zavar elvből.



Single player gamenel milyen pay 2 win?

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Ha ismered a Planescape: Tormentet, nos, ez az, csak pöppet pepitábban, kitchen sink weird high dark fantasy setting helyett poszt-poszt-apokaliptikus science-fantasy köntösben (ami effektíve szintén kitchen sink weird high dark fantasy). A harcok mind egy szálig "kézzel elhelyezett" ún. Krízisek, amelyeket vérengzés nélkül is meg lehet oldani; random encounterek nincsenek. És körökre osztott, nem rtwp.

ibi amentia latet



Csöpi írta: Single player gamenel milyen pay 2 win?

Stealth game-ben a játék egyedüli hangtompított puskája, (a többihez spéci lőszer kell a tompításhoz, amiből alig találni, ebbe jó a standard is) illetve egyetlen hangtompított félautomata fegyvere (pisztoly).



De ez nem pay to winnek, hanem inkább pay to spoilnak tűnik számomra. Gondolom, a játékmenet/kihívás nem a tompítós cuccokra van belőve.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Nem értem a problémát. Nyilván a DLC-vel turbózott verziót töltöd le...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Hallottál e már a cheat code kifejezesrol? Alattomos dolgok azok is. A te elmenyedet ez miben befolyásolja.

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Wat? Sniper Elite előző részeiben a pisztolyon kívül nem volt más hangtompítós fegyver...



Nightcrawler írta: Wat? Sniper Elite előző részeiben a pisztolyon kívül nem volt más hangtompítós fegyver...

Mintha lett volna egy hangtompítós géppityu, de jah. Most viszont van, p2w DLC formájában.



A városból még én se jutottam ki, de egy raklap questet már megcsináltam, ráadásul egyszer kellett harcolnom is - el is hasaltam szépen. :)
De valóban időmilliomosság kell hozzá;nem is értettem, hogy hogy a retekbe tudtak 3-4 nappal a megjelenés után kritikát / cikket írni róla. Valószínű végigjodázták az egészet.

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Hát őő még mindig GTA

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RISYPqJCNYA

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Eszembe jutott újra a Paragon, az EPIC saját MOBA-ja, amivel előszerettel promózzák az UE4 motort. A grafika valami beszarás, karaktermodellek lelépnek a képernyőről, effektek fenomenálisak, egyedül a pálya modellen/textúrákon alakíthatnának egy kicsit (érdekes, hogy ha az UT-t veszem alapul, akkor pont azok a legmeggyőzőbbek). 1 órán keresztül csak a menüben nézegettem a hősöket. És ami nagyon tetszik, hogy igen szépen optimalizált a játék. Engedte az Epic grafikai beállításokat és játék közben se reccent meg egy pillanatra se egy I5 3470/16gb ram/R9 270x/HDD-re telepítve. Valószínűleg a 2gb Vram-nál több azért segített volna a textúráknál, itt-ott elég csúnyán töltöttek be, ahogy UE-nél megszokott.

Maga a játék: szorgosan fejlesztik, a hősök száma több mint kielégítő (30). Mivel F2P, így elég sok fizetős rész van benne és bár nem mélyedtem bele, de a kártyarendszer amit beletettek kicsit P2W szagú, de ahogy néztem minden kártya lecraftolható kör végi lootból (nem nagyon van elmagyarázva pontosan hogy működik). Tárgyvásárlás alapból auto-ra van állítva, de a g betűt lenyomva manuálisra is tehető, leginkább a LOL egyszerűbb +ability dmg +mana +armor rendszerét követi (odáig nem jutottam, hogy a deckelhető kártyákat játék közben kell e vásárolni, azok viszont adnak képességeket is). A harcok igencsak intenzívek és van pár pofás képesség, amit még MOBA-ba nem láthattuk (pl. egyik hús hidat tud emelni az átugorhatatlan magaslatok közé, amin átfuthatnak a csapattársak is, ezzel meglepve az ellenfelet) Remélem hamarosan a pályán is fejlesztenek.

Szvsz. egy próbát mindenképpen megér, már csak a grafikára való nyáladzás miatt is. Leginkább a smite-hoz tudom hasonlítani, erősen feltúrbózva.

Homepage <- katt

Ingame scriptelt trailer, de a karaktermodellek valóban ilyen kidolgozásúak a játékban is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2q2U1bRuy2I
rwurl=https://s3.amazonaws.com/s3.cgsociety.org/articles/2016/02/03/o_VMTea5cl...

Szemöldök már nem textúra! (HW ^^)
rwurl=http://i2.wp.com/www.cgmeetup.net/home/wp-content/uploads/2016/03/Creati...

(Fúj MOBA kommentjét kérem tartsa meg magának, én sem írom be mindenhova, hogy fúj zombis szarok/survival game/tower defense)



érdekes nalam azért visszabb kellett venni egy kicsit a grafikabol hogy fusson 60al, persze lehet azota optimalizaltak (i5 4570 8GB RAM, 270x 4GB)

ennek is jorészét a paragon teszi ki

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WC6Xx_jLXmg

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Én még a closed beta alatt néztem, akkor nagyon szarul futott, viszont rengeteg optimalizáló patch jött ki UE4 motorra és a játékra is, FPS számlálóm nincs kitéve, de a legnagyobb harc alatt se érzem, hogy esne az FPS. Bár a legnagyobb bajom azzal volt, hogy halódott a régi hdd-m (minden játék szarul futott), most egy ~1 hónapos toshiba van betéve (a leggyorsabb 7200RPM-es otthoni felhasználásra szánt hdd) és semmi gondom nincs. Érdemes ránézned a játékra, elég sokat változott. Kezdésnek AI ellen kényszerít játszani, illetve van egy béna kötelező tutorial (kb 3 perc), de én pl. 2 játékkal feloldattam a PVP módot (valszeg sokan hagyják itt rá a játékot, mert semmi infó nincs erről). Ha jól emlékszem 11GB, így SSD-n se foglal sokat (nem vergődtem vele, hogy áttegyem). Illetve aki techbuzi és paragon miatt amúgyis leszedi az Epic launchert, annak érdemes szétnézni a techdemo-k között, van pár jó cucc. Pl. akinek van VR az a Harvy féle showreel-ben látható Robo Recall-t is ingyen töltheti (vagy pl. kite demo, infiltrator).



A Night In The Woods
Oldalnézetes, 2D "platform" játék.
Azért nem ilyen egyszerű a helyzet...
Ez a játék egy hangulatbomba. A karakterek és a beszélgetések annyira emberiek (kis képzavar...), hogy ilyet nem sok játékban láttam. A sztoriba bele lehet kötni, ha nagyon akarja az ember, de szerintem ez így teljes ahogy végigmegy az ember rajta. Egy idő után repetitívvé válik, de ezt megint csak szándékosan csinálták véleményem szerint.
...és azok a zenék... Tisztára az egész olyan, mintha a Life is Strange egy átalakított verziójával játszana az ember.
Lényegében nagyon jól szórakoztam végig, rég nem merültem bele egy játékba se mostanában ennyire.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Donkey Kong Tropical Freeze

Na, valahogy igy kell hozzanyulni egy klasszikushoz. Megvan a regi jatekok alaphangulata, de sok ujitast is hoztak. Meg csak a masodik vilagban vagyok ugyan, de eddig nagyon tetszik.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Gyakorlatilag idén csak ímmel-ámmal játszottam eddig bármit is. Kínomban már kerestem valami régi kedvenc, egyszerű irányítású körökre osztott stratégiát, hogy majd Steam Controllerrel kipróbálom kényelmes helyzetből, mert a sok ülőmunka már... sok.

Végül a Heroes of Might and Magic: A Strategic Questre, azaz első részre esett a választás, 5 órán át képtelen voltam kilépni belőle, pedig annyira brutálisan fapados, mint amennyire volt már a folytatás megjelenése óta. De elvarázsol még mindig. Mondjuk továbbra is csak a farm (knight) és a mountain (warlock) frakció jön be, a másik két klasszikus vár fura módon a lesajnált negyedik részig soha nem vonzott, de hőseik a bónuszaik miatt jöhetnek (a sorceress ugye hajózásban über mozgékony, a barbár pedig szárazföldön a keményebb terepeken).

Nem mondom, lenne kedvem a Valkyria Chronicleshöz és az XCOM 2-höz is, de azok túl újak az imázsomhoz képest. És még nyomokban is használnák a hardvert. Hm, talán váltani kéne még visszább, a King's Bountyra.

Sors bona, nihil aliud.



King's Bounty-t képtelen vagyok már végigjátszani. Olyan 50 óra után megunom, a régi mentéseket meg sose folytatom. :/

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Szeretném korábbi kijelentésemet kicsit módosítani a Paragon-nal kapcsolatban. A játék nem P2W, fizetős coinon nem vásárolható csak kozmetikai cucc, kissé megkavarja az embert, hogy a STORE-ban kaphatók azok a kártyák (gyakorlatilag tárgyak), amik játék közben a hős számára vásárolhatók, de ezek csak játékban szerzett pontért válthatók ki (ilyen olyan passzív bónuszt nem kapsz, mint a lol rúnákkal). Így viszont maga a játék közbeni "tárgy" vásárlás/kiosztás mégiscsak a dota bonyolultabb tárgy rendszere felé hajlik, mivel nem egy aktiválható kártya van, ami aztán mindenféle képességgel bír, nem csak +dmg +hp stb. Nem tudom ez a kártyás dolog kinek az ötlete volt, hívhatták volna egyszerűen tárgyaknak is, sokkal érthetőbb lenne mindenki számára.



nehez lesz visszaszokni a heroes of the storm egyszerű talentezése után :D
amúgy milyen hosszú egy átlag meccs?

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Master of Orion 3. Imádtam az 1-et. Nyári szüneteket játszottam át vele.
A 2 is nagyon jó volt, de teljesen másként zajlott a csata maga.

A három kicsit a kettőre hajaz. Sokan szidták annó, de nekem a vonaton üres 50 perceket tökéletesen kitölt.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



30-45 perc talán, de itt ugye nem olyan, mint HOTS-ban, hogy a "küldetések"/levert erdei creepek bedarálják a tornyokat/bázist, hanem oda kell menni szétütni, amit 2-3 ember pillanatok alatt szétkap, de ha passzívan áll mindenki, akkor elhúzódhat. Egyébként az autobuy szerintem bőven jó az elején, főleg amíg nincs is kártya amit betegyél (ennél egyszerűbb nincs), így elég a harccal foglalkozni. Casual, gyors, változatos meccsekre a HOTS mindenképp jobb, én is szoktam unalmamban 1-2 kört futni vele, de pl. a SMITE-ot szvsz minden téren veri, amihez a leginkább hasonlítható. Azt azért nem lehet elfelejteni, hogy mégiscsak TPS, aminek vannak előnyei/hátrányai. Én egyébként a battleborn-t szerettem ilyen szempontból, csak hát abandoned játékot 80 CCU-val cseszheted.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Én hamarabb el szoktam vérezni, mindig úgy érzem, hogy az engem követő lehetetlen - legalábbis egymás után sorban leverésre esélytelen - seregek bekerítenek. Ha kívülről ismerném a térképet vagy lejjebb venném a szintet, netán több szabadidőm lenne rá, biztos könnyebb lenne.

De én ugye eleve a Heroes IV után próbáltam ki életemben először, amikor rájöttem, hogy a Heroes I eredeti lemezén van egy KB mappa benne a teljes játékkal. Azóta pedig az orosz King's Bountyk is szofisztikáltabbnak bizonyultak, de inkább a fentebb írtak miatt nem ment a visszatérés. (A Heroesokat viszont sorban ismertem meg, a III résszel már a demó kijövetelekor megismerkedtem, az V-ből pedig még emlékszem a kiszivárgott alfára is. A VI-VII-et viszont ki sem próbáltam máig se.)

Más. A Yooka-Laylee-ra hangolódva pörgött egy-két óra erejéig a Super Mario 64 és a Banjo-Kazooie is, de inkább stratégiás hangulatom van.

Sors bona, nihil aliud.



Alakul újra a love/hate relationship... pont, mint mikor 12 voltam :D
Ezt a játékot nem vizezték fel túlságosan, baromi nehéz.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!