"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
2 gépen néztem, és nálam is kicsik (200x150) Zaxx képei. Nem is lehet rájuk kattintani, jobb klikk megnyitás után is pirinyók.
Esetleg a Chrome alatt sza'?
Számomra mindig érthetetlenül gyengék voltak a Forge egységeinek statisztikái. Elpuhította őket a technológia, a genetikájukat nem nemesítették eléggé. Nem tudom, hogy miként sikerülhetett volna reálisan és kiegyensúlyozva elhelyezni őket a lore-ban, de ezzel mindig kínlódtak az RPG-kben, amikor a high fantasy találkozott a sci-fivel.
A juggernaut viszont feltűnően hasonlít a negyedik rész dragon golemjére, egyértelmű, hogy az lett a menedéke.
Alapból a M&M világban (eredeti, nem a Heroes vonalban módosultban) van sci-fi elem, ugye a VI-ban is lézerfegyverrel lehet irtani a démonokat. ( Általában lezuhant űrhajók hozzák be a tudományt.) Itt is bedobhattak volna valami hasonlót szvsz.
Tudom, ahogy a Wizardryban is, de ott sem a a balanszírozottságukról híresek. Ami viszont egy egy RPG-ben még poénként elmegy, stratégiában kínosabb lehet. Vagy marad egy jól belőtt, de szemre gyenge high tech vár. Persze úgyis poén lehetett volna, de megvoltak a fenntartásaim. Bezzeg a Conflux! :)
Sőt, asszem a M&M hatodik részében is mindjárt valami meteorral együtt csapódik be az új gonosz faj. :D
Egyébként tényleg érdekes kérdés, hogy a rakétavetőkkel és lángszórókkal felvértezett egységek hogyan néztek ki mondjuk a kőhajigáló barbárok mellett, de szvsz ilyen ellentmondások mindig is voltak a Heroes-ban (pl. az angyalokkal és mindenféle páncélos egységgel nyomuló Haven frakció is jóval magasabb szintet képvisel a barbároknál), annyira meg sosem volt komolyan véve a dolog, hogy foglalkozni kelljen ezekkel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ami részben az alapjátékban is meglévő neutrális elemental egységeket szervezi várba. :D Egyébként a városképernyő még asszem az eredeti szivárgásból van, szóval félkész állapot, de a Forge-ot a VCMI-be visszahozó modok sem a minőségükről híresek. :)
Nekem az új részekből nagyon hiányzik ez a komolytalan romantika. Pl. az mekkora volt már, amikor a Heroes 4-ben és a Might & Magic IX-ben átették egy teljesen új világba a szériát, miután az Armageddon's Blade és a Sword of Frost találkozása miatt felrobbant az előző bolygó. :D Állítólag azért csinálták, mert akkora katyvasz lett az Enroth-Erathia sztori és annyi kontinuitási hiba volt a Heroes és a M&M között, hogy jobbnak látták lenullázni az egészet.
Lehet, hogy inkább a modos topikba kéne ezt tenni, de ha már így előkerült a M&M, én meg a Legacy mellett (na jó, helyette) ezzel múlattam az időt, akkor jó lesz ez itt is.
Kb. azóta tudok ennek a szimplán csak "HoMM3 HD" névre hallgató cuccnak a létezéséről, amióta a Ubisoft bejelentette a Heroes 3 HD Edition-t, de igazából csak most jutottam el odáig, hogy megnézzem, mit is tud. A HD Edition elég rosszul sikerült, a csinosabb grafika mellé igazából csak hátrányokat tud felmutatni (szegényes, ósdi fícsörök, nincs benne a két kiegészítő, a balansz is a Restoration of Erathia korántsem tökéletes verziója, kb. annyi öröm van benne, hogy lehet vele multizni a Steamen), ez viszont évek óta folyamatosan fejlődik, és sokkal több, mint egy szimpla widescreen fix.
Ami a grafikát illeti, olyan hatalmas nagy változtatásokat nem hajt végre a játékon, igazából a widescreen támogatáson kívül csak az a kiemelkedő benne, hogy remekül lehet vele skálázni a 2D-s artot, így magas felbontáson futtatva sem lesz hangyaháború a hírózból. Emellé tudja a manapság source portokban és emulátorokban divatos xBRZ skálázást is, ami a jelenleg legjobb minőségű upscaler, és így bizony az assetek módosítása nélkül is egész pofásan fest a játék (sajnos az imgur nem tudja teljes pompájában visszaadni):
rwurl=http://i.imgur.com/CBRfehm.jpg
De ez pimpili az igazi extrákhoz képest, mert ahol tényleg sikerült nagyot alkotni, az a kezelhetőség. Eleve baromi jó, hogy nagyobb lett a HUD, így már a maximálisan a térképen lévő 8 hőst mutatja, de városból is 7 fér a listába. A jobb alsó sarokban lévő összesítő dobozban az egységek kattinhatóak, így mindenféle menübe mászkálás nélkül lehet szerkesztgetni a sereget, de a pályán felkapkodott a nyersanyagokat sem kell már leokézni, extra ablak helyett ugyanis egyszerűen csak kiírja a játék a jobb alsó sarokban, hogy mit vettél fel és kész.
A középső egérgombra rátenyerelve még egy ügyes gyorsmenüt is el lehet érni, amivel a town screen használata nélkül be lehet ugrani a thieves guildbe vagy a piacra, ha bármelyik városban meg vannak építve:
rwurl=http://i.imgur.com/P6ocPzt.jpg
Nagyon fasza lett a hősök közötti artifact és unitcserélgetés is, rengeteg extra gomb van:
rwurl=http://i.imgur.com/mkw3QDm.jpg
Egyrészt megjelent a backpack fícsör, ami egyesével léptethető lista helyett egy összesítő képernyőn mutatja meg a nem equippelt artifacteket, de ez csak a jéghegy csúcsa: egy gombnyomással oda lehet adni az összes artifactet a másik hero-nak, sőt, az equippelt cuccokat ugyanígy rá lehet hajítani azonnal a másik hősre, egy hotkey-jel pedig még el is lehet menteni a különböző artifact-konfigokat, hogy gyorsan lehessen variálni stratégiától függően az öltözéket.
Az egységek is hasonlóan működnek: egy gombbal megcserélhető a két sereg, de oda is lehet adni a másik hősnek mindent automatikusan. Teljesen egyező összetételű seregek összepasszintásakor a játék automatikusan megcsinálja azt, amit eddig kézzel kellett: a leggyengébb egységből egy darabot leszámítva minden megy át a másik hero-hoz.
Amíg az Ubi a nagy outsourcolásban felújította a grafikát a 98-as szintről 2003-asan, addig egy darab modder 98-ból 2017-be hozta a játék kezelhetőségét. A sok apróságtól gyorsabb lett a játékmenet, a kezelés archaikussága pedig szinte megszűnt létezni... talán ezt kellett volna megvalósítani a HD Editionben is, hülye franciák! A Híróz 3 jövőre lesz 20 éves (már egyetemre jár), de a HD mod annyira awesome, hogy frissnek hat tőle a cucc.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hétvégén már szemeztem vele, tegnap végülis bezsákoltam. Még EarlyAccess a játék, kampány és multiplayer nincs benne, de a skirmish rendben van.
Nálam nem crashelt, nem jöttek elő gamebreaker bugok, meglepően egyben van ez a része.
Nagyon hangulatos kis terület foglalós cucc, nem annyira csata orientált, de elkerülhetetlen a konfrontáció egy idő után, mert egy területre csak véges számú épület építhető, így muszáj terjeszkedni.
Aki klikkfesztet keres, szerintem ez nem az a játék, bár biztos lehet azzá tenni. Kicsi kis komótos, van ideje gondolkozni az embernek. Sok apró dolgot tettek bele (évszakok változása, katasztrófák, etc), amivel időről időre számolni kell, de ezek tervezhetőek, mert előre szól a játék egy timelineon.
Először kicsit sokalltam a 18 ojrót, de asszem jó helyre ment :) Remélem mihamarabb tolják bele a contentet a dev-ek.
Gondoltam, adok még egy esélyt a Hitman 2: Silent Assassin-nak, mert anno a Thieffel is milyen jól tettem, hogy a második pályánál abbahagyás után évekkel később újra elővettem, és akkor már az egész szériát végigtoltam, mert annyira berántott.
Hát ez itt most nem jött be. Nagyon rosszul öregedett a UI és a játékmenet, az újkori osonós játékok nagyon a fejlére nőttek, pedig az első rész kellemes emlékként él bennem. Az első pályának vagy 20-szor ugrottam neki, mert nem értettem, hogy a viharba kellene elkapnom a postást úgy, hogy osonva lassabb vagyok, mint ő sétálva. Aztán amikor másfelé indultam, akkor vettem tök véletlenül észre, hogy megáll egy fánál vizelni, és akkor van csak lehetőség elkapni.
A zöldséges fiút sem sikerült becserkészni, mindig beült a kocsiba, amint előkaptam a chloroformot a háta mögött guggolva, így végül a vizelésre előbukkanó őr lett az bejutásom kulcsa (az első pályán kicsit túltolták ezt a vizelést). Beosontam a házba, de mindig volt valami baromság, ami miatt lebuktam. A 10-ik visszatöltésnél úgy voltam vele, hogy most már lövök, ha megint valami észlelhetetlen hülyeség miatt bukom le. Végül kábé félkézzel likvidáltam mindenkit a villában. A don kocsijának kulcsát külön öröm volt levadászni (nem; az egyik nem szokványosabb kinézetű őrnél volt, amire semmi jel nem utalt).
A második pályánál már nem is erőltettem sokáig a lopakodást. Végül ledaráltak a komrádok a cél előtt az AK-ikkal, én meg nyomtam egy uninstallt. Következő állomás: Contracts. Sokat nem várok, remélem kellemes csalódás lesz.
Jó ideje nyúztam, napi egy pályánál többet nem igazán játszottam, mert nincs idegzetem az ehhez a stílushoz(meg balek is vagyok hozzá, úgyhogy lehet másnak meg tök könnyű), de ez nagyon bejött. Összesen ~7 óra volt és átlagosan 25 perc volt egy pálya a játék szerint(néha sokkal többnek éreztem:)), elv az összegyűjtendő cuccok 87%-a sikerült.
Ami kifejezetten tetszett, az a karakter design, a boss fight-ok és a zene. Valahogy úgy összeáll az egész szerintem tök jól és sose éreztem, hogy unalmas lenne vagy azért játszottam volna, hogy na legyek túl rajta.
Jó a jatekmenet de rettenetesen sok a backtracking, (alapbol mapot se kapsz ha meg megtalaltad és megvetted csak mentesenkent menti el hogy hol jartal rajta) igy 12 ora utan mar elovettem a guideot mert fogalmam sincs hol milyen kepesseg miatt nem tudtam tovabb menni
Tiszta dark souls1 ha ott vagy egy teruleten keszulj fel hogy ott is maradsz egy ideig mert nemnagyon van teleport :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ami rossz:
pay-to-win DLC pack a játék egyedüli tompítós puskájával és egyedüli tompítós félautomata pisztolyával.
rwurl=http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/91600930968526080/B7C70EC5...
Ohwait, season pack steam review-nél azt írják, a DLC fegyvereket csak a lőtéren (gyakorlópálya) tudják használni, enyhén szólva bugos a cucc. :D
Nem hinném, hogy a második világháborúban túl sok tompítós fegyver lett volna, ugyanakkor a második részben is sokszor az ad plusz kihívást, hogy jól időzítsd a lövéseidet, és elrejtse a hangját valami nagyobb zaj.
Strato írta: Nem hinném, hogy a második világháborúban túl sok tompítós fegyver lett volna, ugyanakkor a második részben is sokszor az ad plusz kihívást, hogy jól időzítsd a lövéseidet, és elrejtse a hangját valami nagyobb zaj.
Nem a hangtompítós fegyverek hiánya miatt problémáztam, hanem amiatt, hogy fizetős DLC jött ilyenekkel. Végigjátszottam az összes korábbit, ismerem az érát, tudom jól, hogy nincsenek igazán hangtompítós cuccok, ismerem a mechanikát.
amennyire én tudom, manapság se "divat" a hangtompítós mesterlövészpuska, mivel az rontja a teljesítményét
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nagyjából mindegyikőtöknek igaza van. Voltak hangtompítós fegyverek a 2. Világháborúban. Nem voltak minden napos használatban, de a főszereplő a játékban elég elit kommandós, mesterlövész, robbantás szaki és még ki tudja mi minden. =)
Manapság akkor használnak hangtompítót mesterlövész fegyvereken, ha olyan távolságra adnak le vele lövést, amikor még nem számít. Teszem azt rendőrségi mesterlövész 2-300 m-en belül lead pár pontos és csendes lövést, ott nem számottevő a hangompító esetleges negatív hatása.
Az oroszoknak van eleve integrált hangtompítós "mesterlövész" puskája, a BF-ekből gondolom mindenki ismeri a VSS Vintorez/AS Val fegyvereket. 400 m alatt használják. Először is terveztek egy lőszert, ami minden kevlár sisakot át tud ütni pár száz méteren belül. Eköré tervezték a fegyvert, ami ezen a lőtávolságon maximálisan csendes és megfelelően pontos is.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Annyit tennék hozzá, hogy a designated marksman (sry, magyar megfelelőjét nem ismerem, de semmiképp nem mesterlövész, hanem az osztagban kinevezett "ha pciit messzebbre kell lőni, mint amennyire a többiek géppityuja, akkor azt te csinálod" egyén) nem mesterlövész, és a VSS Vintorez pont az előbbieknek készült. De ez már nagyon messze van ez eredetitől.
Továbbra is az a problémám, hogy pay-to-win DLC. OK, a sebzése a puskának le lett véve, plusz bullet drop is nagy, de a félautomata hangtomptós pisztoly nagyon nagy előny a pálya azon szakaszára, amikor elbasztál valamit / közel kell menned.
Que?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
ctrl+f5
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
2 gépen néztem, és nálam is kicsik (200x150) Zaxx képei. Nem is lehet rájuk kattintani, jobb klikk megnyitás után is pirinyók.
Esetleg a Chrome alatt sza'?
Miután leírtam, hogy "cache frissítés után is", nem értem, miért jöttök ezzel. ;)
Cart: Safariban sem jobb a helyzet.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ami nálam működött:
- linkelt kis kép megnyitása új tabon
- refresh az új tabon, hogy megnőjön
- refresh a topikban, hogy megnőjön Zaxxé is
De a legjobb az lenne, ha Zaxx végre valami értelmesre használná a kifogyhatatlan szerkesztését, és feltöltené a képeket imgurra.
Különös módon a második lépésig megy a dolog. A fórumot már hiába frissítgetem, ott kicsi akar maradni.
De imgur to the rescue:
rwurl=http://i.imgur.com/v6G1wzS.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/2g7kYak.jpg
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Számomra mindig érthetetlenül gyengék voltak a Forge egységeinek statisztikái. Elpuhította őket a technológia, a genetikájukat nem nemesítették eléggé. Nem tudom, hogy miként sikerülhetett volna reálisan és kiegyensúlyozva elhelyezni őket a lore-ban, de ezzel mindig kínlódtak az RPG-kben, amikor a high fantasy találkozott a sci-fivel.
A juggernaut viszont feltűnően hasonlít a negyedik rész dragon golemjére, egyértelmű, hogy az lett a menedéke.
Sors bona, nihil aliud.
Alapból a M&M világban (eredeti, nem a Heroes vonalban módosultban) van sci-fi elem, ugye a VI-ban is lézerfegyverrel lehet irtani a démonokat. ( Általában lezuhant űrhajók hozzák be a tudományt.) Itt is bedobhattak volna valami hasonlót szvsz.
Tudom, ahogy a Wizardryban is, de ott sem a a balanszírozottságukról híresek. Ami viszont egy egy RPG-ben még poénként elmegy, stratégiában kínosabb lehet. Vagy marad egy jól belőtt, de szemre gyenge high tech vár. Persze úgyis poén lehetett volna, de megvoltak a fenntartásaim. Bezzeg a Conflux! :)
Sors bona, nihil aliud.
Sőt, asszem a M&M hatodik részében is mindjárt valami meteorral együtt csapódik be az új gonosz faj. :D
Egyébként tényleg érdekes kérdés, hogy a rakétavetőkkel és lángszórókkal felvértezett egységek hogyan néztek ki mondjuk a kőhajigáló barbárok mellett, de szvsz ilyen ellentmondások mindig is voltak a Heroes-ban (pl. az angyalokkal és mindenféle páncélos egységgel nyomuló Haven frakció is jóval magasabb szintet képvisel a barbároknál), annyira meg sosem volt komolyan véve a dolog, hogy foglalkozni kelljen ezekkel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ami részben az alapjátékban is meglévő neutrális elemental egységeket szervezi várba. :D Egyébként a városképernyő még asszem az eredeti szivárgásból van, szóval félkész állapot, de a Forge-ot a VCMI-be visszahozó modok sem a minőségükről híresek. :)
Nekem az új részekből nagyon hiányzik ez a komolytalan romantika. Pl. az mekkora volt már, amikor a Heroes 4-ben és a Might & Magic IX-ben átették egy teljesen új világba a szériát, miután az Armageddon's Blade és a Sword of Frost találkozása miatt felrobbant az előző bolygó. :D Állítólag azért csinálták, mert akkora katyvasz lett az Enroth-Erathia sztori és annyi kontinuitási hiba volt a Heroes és a M&M között, hogy jobbnak látták lenullázni az egészet.
És még ebből is milyen epic intro lett:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=d7a63Vmzw3M
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Heroes of Might & Magic 3 - a HD moddal
Lehet, hogy inkább a modos topikba kéne ezt tenni, de ha már így előkerült a M&M, én meg a Legacy mellett (na jó, helyette) ezzel múlattam az időt, akkor jó lesz ez itt is.
Kb. azóta tudok ennek a szimplán csak "HoMM3 HD" névre hallgató cuccnak a létezéséről, amióta a Ubisoft bejelentette a Heroes 3 HD Edition-t, de igazából csak most jutottam el odáig, hogy megnézzem, mit is tud. A HD Edition elég rosszul sikerült, a csinosabb grafika mellé igazából csak hátrányokat tud felmutatni (szegényes, ósdi fícsörök, nincs benne a két kiegészítő, a balansz is a Restoration of Erathia korántsem tökéletes verziója, kb. annyi öröm van benne, hogy lehet vele multizni a Steamen), ez viszont évek óta folyamatosan fejlődik, és sokkal több, mint egy szimpla widescreen fix.
Ami a grafikát illeti, olyan hatalmas nagy változtatásokat nem hajt végre a játékon, igazából a widescreen támogatáson kívül csak az a kiemelkedő benne, hogy remekül lehet vele skálázni a 2D-s artot, így magas felbontáson futtatva sem lesz hangyaháború a hírózból. Emellé tudja a manapság source portokban és emulátorokban divatos xBRZ skálázást is, ami a jelenleg legjobb minőségű upscaler, és így bizony az assetek módosítása nélkül is egész pofásan fest a játék (sajnos az imgur nem tudja teljes pompájában visszaadni):
rwurl=http://i.imgur.com/CBRfehm.jpg
De ez pimpili az igazi extrákhoz képest, mert ahol tényleg sikerült nagyot alkotni, az a kezelhetőség. Eleve baromi jó, hogy nagyobb lett a HUD, így már a maximálisan a térképen lévő 8 hőst mutatja, de városból is 7 fér a listába. A jobb alsó sarokban lévő összesítő dobozban az egységek kattinhatóak, így mindenféle menübe mászkálás nélkül lehet szerkesztgetni a sereget, de a pályán felkapkodott a nyersanyagokat sem kell már leokézni, extra ablak helyett ugyanis egyszerűen csak kiírja a játék a jobb alsó sarokban, hogy mit vettél fel és kész.
A középső egérgombra rátenyerelve még egy ügyes gyorsmenüt is el lehet érni, amivel a town screen használata nélkül be lehet ugrani a thieves guildbe vagy a piacra, ha bármelyik városban meg vannak építve:
rwurl=http://i.imgur.com/P6ocPzt.jpg
Nagyon fasza lett a hősök közötti artifact és unitcserélgetés is, rengeteg extra gomb van:
rwurl=http://i.imgur.com/mkw3QDm.jpg
Egyrészt megjelent a backpack fícsör, ami egyesével léptethető lista helyett egy összesítő képernyőn mutatja meg a nem equippelt artifacteket, de ez csak a jéghegy csúcsa: egy gombnyomással oda lehet adni az összes artifactet a másik hero-nak, sőt, az equippelt cuccokat ugyanígy rá lehet hajítani azonnal a másik hősre, egy hotkey-jel pedig még el is lehet menteni a különböző artifact-konfigokat, hogy gyorsan lehessen variálni stratégiától függően az öltözéket.
Az egységek is hasonlóan működnek: egy gombbal megcserélhető a két sereg, de oda is lehet adni a másik hősnek mindent automatikusan. Teljesen egyező összetételű seregek összepasszintásakor a játék automatikusan megcsinálja azt, amit eddig kézzel kellett: a leggyengébb egységből egy darabot leszámítva minden megy át a másik hero-hoz.
Amíg az Ubi a nagy outsourcolásban felújította a grafikát a 98-as szintről 2003-asan, addig egy darab modder 98-ból 2017-be hozta a játék kezelhetőségét. A sok apróságtól gyorsabb lett a játékmenet, a kezelés archaikussága pedig szinte megszűnt létezni... talán ezt kellett volna megvalósítani a HD Editionben is, hülye franciák! A Híróz 3 jövőre lesz 20 éves (már egyetemre jár), de a HD mod annyira awesome, hogy frissnek hat tőle a cucc.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Northgard
Hétvégén már szemeztem vele, tegnap végülis bezsákoltam. Még EarlyAccess a játék, kampány és multiplayer nincs benne, de a skirmish rendben van.
Nálam nem crashelt, nem jöttek elő gamebreaker bugok, meglepően egyben van ez a része.
Nagyon hangulatos kis terület foglalós cucc, nem annyira csata orientált, de elkerülhetetlen a konfrontáció egy idő után, mert egy területre csak véges számú épület építhető, így muszáj terjeszkedni.
Aki klikkfesztet keres, szerintem ez nem az a játék, bár biztos lehet azzá tenni. Kicsi kis komótos, van ideje gondolkozni az embernek. Sok apró dolgot tettek bele (évszakok változása, katasztrófák, etc), amivel időről időre számolni kell, de ezek tervezhetőek, mert előre szól a játék egy timelineon.
Először kicsit sokalltam a 18 ojrót, de asszem jó helyre ment :) Remélem mihamarabb tolják bele a contentet a dev-ek.
Well.... f*ck. o.O
The witness
Te rohadt mocskos szar szemét szaralak. Hogy a faszban lehet valami ennyire nehéz.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
ICEY
What.. the.. actual.. fuck.. :D
Igen, ennyivel tudnám összefoglalni ezt az indie gyöngyszemet, spoiler lenne bármi mást írni róla :)
Carcosa....
Hastur...
rwurl=http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/10/tim-and-eric-mind...
The Flame in the Flood
Még csak kóstolgatom. Meg a farkas is engem...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ori and the Blind Forst
Torment
rwurl=https://images.discordapp.net/.eJwNyEEOhCAMAMC_8AAKFQT9DUGCRqWE1uxhs39f5...
:D
SteamWorld Heist
Hát ez tök jó volt. Mélyebb és változatosabb, mint amire számítottam. Kellemes meglepetés. Ajánlom.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Aki nem szeret olvasni, az bele se kezdjen. :D
Eddig bejön, bár szinte mást se csináltam, csak emberekkel dumáltam.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Gondoltam, adok még egy esélyt a Hitman 2: Silent Assassin-nak, mert anno a Thieffel is milyen jól tettem, hogy a második pályánál abbahagyás után évekkel később újra elővettem, és akkor már az egész szériát végigtoltam, mert annyira berántott.
Hát ez itt most nem jött be. Nagyon rosszul öregedett a UI és a játékmenet, az újkori osonós játékok nagyon a fejlére nőttek, pedig az első rész kellemes emlékként él bennem. Az első pályának vagy 20-szor ugrottam neki, mert nem értettem, hogy a viharba kellene elkapnom a postást úgy, hogy osonva lassabb vagyok, mint ő sétálva. Aztán amikor másfelé indultam, akkor vettem tök véletlenül észre, hogy megáll egy fánál vizelni, és akkor van csak lehetőség elkapni.
A zöldséges fiút sem sikerült becserkészni, mindig beült a kocsiba, amint előkaptam a chloroformot a háta mögött guggolva, így végül a vizelésre előbukkanó őr lett az bejutásom kulcsa (az első pályán kicsit túltolták ezt a vizelést). Beosontam a házba, de mindig volt valami baromság, ami miatt lebuktam. A 10-ik visszatöltésnél úgy voltam vele, hogy most már lövök, ha megint valami észlelhetetlen hülyeség miatt bukom le. Végül kábé félkézzel likvidáltam mindenkit a villában. A don kocsijának kulcsát külön öröm volt levadászni (nem; az egyik nem szokványosabb kinézetű őrnél volt, amire semmi jel nem utalt).
A második pályánál már nem is erőltettem sokáig a lopakodást. Végül ledaráltak a komrádok a cél előtt az AK-ikkal, én meg nyomtam egy uninstallt. Következő állomás: Contracts. Sokat nem várok, remélem kellemes csalódás lesz.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Shovel Knight
Jó ideje nyúztam, napi egy pályánál többet nem igazán játszottam, mert nincs idegzetem az ehhez a stílushoz(meg balek is vagyok hozzá, úgyhogy lehet másnak meg tök könnyű), de ez nagyon bejött. Összesen ~7 óra volt és átlagosan 25 perc volt egy pálya a játék szerint(néha sokkal többnek éreztem:)), elv az összegyűjtendő cuccok 87%-a sikerült.
Ami kifejezetten tetszett, az a karakter design, a boss fight-ok és a zene. Valahogy úgy összeáll az egész szerintem tök jól és sose éreztem, hogy unalmas lenne vagy azért játszottam volna, hogy na legyek túl rajta.
Éljenek a videojátékok!
Hollow Knight
Jó a jatekmenet de rettenetesen sok a backtracking, (alapbol mapot se kapsz ha meg megtalaltad és megvetted csak mentesenkent menti el hogy hol jartal rajta) igy 12 ora utan mar elovettem a guideot mert fogalmam sincs hol milyen kepesseg miatt nem tudtam tovabb menni
Tiszta dark souls1 ha ott vagy egy teruleten keszulj fel hogy ott is maradsz egy ideig mert nemnagyon van teleport :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Sniper Elite 4
Eddig egy pálya, többre valszleg nem igazán lesz időm a köv. hétvégéig.
A jó: sniperkedés, xray, intelligens ellenfelek. Mármint tényleg ellenőrzik egymást, megpróbálnak megtalálni, akár még csapatba is verődnek, szólnak a többieknek, stb.
rwurl=http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/91600930968537559/72F4785A...
Ami rossz:
pay-to-win DLC pack a játék egyedüli tompítós puskájával és egyedüli tompítós félautomata pisztolyával.
rwurl=http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/91600930968526080/B7C70EC5...
Ohwait, season pack steam review-nél azt írják, a DLC fegyvereket csak a lőtéren (gyakorlópálya) tudják használni, enyhén szólva bugos a cucc. :D
Nem hinném, hogy a második világháborúban túl sok tompítós fegyver lett volna, ugyanakkor a második részben is sokszor az ad plusz kihívást, hogy jól időzítsd a lövéseidet, és elrejtse a hangját valami nagyobb zaj.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nem a hangtompítós fegyverek hiánya miatt problémáztam, hanem amiatt, hogy fizetős DLC jött ilyenekkel. Végigjátszottam az összes korábbit, ismerem az érát, tudom jól, hogy nincsenek igazán hangtompítós cuccok, ismerem a mechanikát.
amennyire én tudom, manapság se "divat" a hangtompítós mesterlövészpuska, mivel az rontja a teljesítményét
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nagyjából mindegyikőtöknek igaza van. Voltak hangtompítós fegyverek a 2. Világháborúban. Nem voltak minden napos használatban, de a főszereplő a játékban elég elit kommandós, mesterlövész, robbantás szaki és még ki tudja mi minden. =)
Manapság akkor használnak hangtompítót mesterlövész fegyvereken, ha olyan távolságra adnak le vele lövést, amikor még nem számít. Teszem azt rendőrségi mesterlövész 2-300 m-en belül lead pár pontos és csendes lövést, ott nem számottevő a hangompító esetleges negatív hatása.
Az oroszoknak van eleve integrált hangtompítós "mesterlövész" puskája, a BF-ekből gondolom mindenki ismeri a VSS Vintorez/AS Val fegyvereket. 400 m alatt használják. Először is terveztek egy lőszert, ami minden kevlár sisakot át tud ütni pár száz méteren belül. Eköré tervezték a fegyvert, ami ezen a lőtávolságon maximálisan csendes és megfelelően pontos is.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Annyit tennék hozzá, hogy a designated marksman (sry, magyar megfelelőjét nem ismerem, de semmiképp nem mesterlövész, hanem az osztagban kinevezett "ha pciit messzebbre kell lőni, mint amennyire a többiek géppityuja, akkor azt te csinálod" egyén) nem mesterlövész, és a VSS Vintorez pont az előbbieknek készült. De ez már nagyon messze van ez eredetitől.
Továbbra is az a problémám, hogy pay-to-win DLC. OK, a sebzése a puskának le lett véve, plusz bullet drop is nagy, de a félautomata hangtomptós pisztoly nagyon nagy előny a pálya azon szakaszára, amikor elbasztál valamit / közel kell menned.
De ez miért zavar? Ha nem tetszik, ne vedd meg.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám