Ez az "enh sámánt szétbaszták teljesen" azért eléggé alaptalan... alultuningolt lett, de ezzel együtt a legtöbb talent tierben 1% körül vannak egymáshoz képest a talentek (kivéve a 100-ast még mindig), szóval nem értem a sírást, de tényleg.
Játékmenete pontosan miben változott szerinted, ha már így szétbaszták? Én nagy különbséget nem látok a 7.0 verzióhoz képest (kihagytam pár hónapot, most jöttem vissza pár napja) tényleges rotában. Boulderfist helyett spammelhető Rockbiter (hotfix után újra életképes lesz a Boulderfist is), meg egy extra gomb fight elején (FoA) és ennyi. Lava lash meg kurvajó lett például, csak a stormlash procok miatt alig van idő rábökni.
Nem egy extra gomb hanem kettő vagy éppen három attól függően, hogy melyik talenteket használod.
A 75ösnél az Overcharge lett a legjobb most így lehet nyomogatni a rohadás ranged lightning boltot enh shaman meg egy melee class. Fail.
A FoA meg egy hányadék idegesítő az animációja (ha valami olyan cool lenne mint pl a frost dk nak van ilyen jeges tornádó szerű animációja valamelyik spellnél az ok lenne) és folyamatosan zabálja a maelstormot megint csak Fail.
Nekem ez a kettő pont elég volt ahhoz, hogy elcsesszék a játékélményt. De nyilván ez egyéni ízlés kérdése. Semmi gond nincs azzal ha neked bejönnek ezek a változások.
De nézz fel fórumokra mmo-champion pl kivétel nélkül mindegyik enh shaman azt írja, hogy ilyen -60-100k val kevesebb sebzést tud mint eme remek változtatások előtt. Nem véletlenül rázzák gatyába a hotfixel. Ami már önmagában is bizonyíték arra, hogy szétbaszták....
Szerk: Itt egy idézet battlenet forumról:
"My enhancement shaman is 48 traits with 891 equipped ilvl and is currently outputting less damage than my ALT BM hunter @ 875 ilvl 27 traits."
Mert a battle.net fórumok teljesen hiteles források ugye :-D Ne viccelj már, mi lesz a következő, egy Noxxic link? (csak húzlak, ne idegeld fel magad azért! :-D)
Válasszuk ketté a dolgot, mármint a játékélményt meg a teljesítményt picit:
1) kevesebb DPS - amiről sokan elfeledkeznek, hogy változtak a BiS legendaryk/trinketek, van, amelyik trinketnek a proc rate-jét felezték. Ha megnézed a talentek/képességek leírását, a kettő, ami direkt nerfet kapott, az a Hailstorm/Ancestral Swiftness (mivel egy tieren vannak, ezért egyszerre csak az egyik hat rád) és a Boulderfistnél az 5% crit. Minden más maradt, vagy éppen erősödött (lava lash pl.), tehát nem a specet baszták szét, hanem az itemeket (megint).
2) Fury of Airt rühellem én is, 20 percig volt benn, aztán visszaváltottam crashing stormra. Talán 3% a különbség a kettő között, tehát ha nem mythic progression guildben tolod, akkor senki nem fog megszólni érte. Pláne a hotfix után. Az Overcharge pedig friss mythices gear szinten lett marginálisan (1% alatt a különbség!) jobb single target szitukban, mint a Tempest.
Ezzel együtt most ez a patch (a DPS számok tuningjától eltekintve) pontosan azt adja, amit a kezdetektől fogva adnia kellene a talent rendszernek: játékstílushoz igazítható opciókat. Ha például nem jön be a rockbiter spam, és visszatérsz a boulderfisthez, akkor - mivel a maelstrom-generálás is visszaesik - máris újra a Crashing Storm lesz a jobb talent a 6. sorban.
2%-on belül van egymáshoz (0 tier szettel) a Hot Hands/Ancestral Swiftness/Overcharge/Fury of Air és a Boulderfist/Hailstorm v Ancestral Swiftness/Tempest/Crashing Storm build. Szóval nem olyan fekete/fehér a helyzet, ahogy írod.
1. Ez most nem komoly, ugye? Boulderfisten 7.0.3 óta ott van a 2 charge meg CD :-D Most hogy vegyem komolyan, amit írsz ezek után :-D
A logos téma: a sámánt nem buffolták, ellentétben az összes többi classal/speccel (kivéve a huntert). Az értékeket nézd, ne a helyezést. Enhancement DPS, 7.0/7.1: ~400k. Enhancement DPS, 7.1.5: ~401k. Cserében pl. az eddig mögötte lévő Unholy DK kapott egy stabil +60k-t.
Mostani logot hasonlítgatni 7.1.5 előttivel teljesen felesleges. Főleg Mythic EN-t. Farmon van már elég rég. Bőven mindenki olyan gearben van, hogy egy boss pár perc. Progressen teljesen máshogy fog kinézni ez az egész plusz ahogy néztem nagyjából minden class Nighthold lootra lett optimalizálva most (én pl biztos) setbonusszal stb. Kellett annyit faragniuk mindenkiből, hogy az új itemek ne basszák szét túlságosan a balance-t. Én kivárnám az első 1-2 hét Nighthold progress-t és azután vonnék messzemenő következtetéseket.
Ez így van, csak elő sem akartam már hozni ezt, mert teljesen irreleváns a témában. Bandido a játékélményt kifogásolta főként, én meg azt bizonygatom neki, hogy az a ~2% eltérés az ideális teljesítményű és a játszható között lófütty, és hogy a jelenlegi DPS számok nem az enhance sámán talentek és skillek átvariálásából fakad.
Nighthold HC cleared. Mit is lehet erre mondani. Biztos nagyon nehéz. :( 5 óra volt az első clear. Such progress much difficulty. A normalt konkrétan 2 óra alatt verték végig. :D
Nem tudom, hogy mit vártál? A top guildek nekiugrottak és lenyomták ilyen gyorsan. Gondolom mindegyikük ilvl 900 körüli cuccban rohangál tökéletes statokkal. Én meg ilvl 867 el feszítek. Nekem nehéz lesz biztosan.
Top guildek pont leszarják a heroic progress-t. Amúgy várható volt nyilván, de attól még nevetséges. Bár lehet a "Strawberry Puppy Kisses" nagyon top, de igazából semmi különös. 890 körül vannak mint lassan mindenki aki raidel. A legkiábrándítóbb az lesz mikor a nagy mythic progress fog tartani vagy fél napig. :D Most mondhatnám, hogy "bezzeg régen", de amúgy tényleg.
Az, hogy neked nehéz lesz az más dolog. Nem tudom mennyire vagy olyan klánban ahol minimálisan is van progress, vagy egyáltalán mennyire raidelsz, de attól mert neked "nehéz" lesz az nem jelenti azt hogy nehéz is. Sajnos. Én csak azt sajnálom, hogy nálunk a progress az a béka segge alatt van, kb mindenki szarik rá. HC helya-t már nem is próbáltuk több mint 1 hónapja mert fogalmam sincs miért. A világ vicce, hogy viszont a klánból lassan mindenkinek van HC Helya killje csak épp puggal. :DD Érthetelen, de ez már egy másik történet.
érdektelenség?
egymás iránti türelmetlenség? (ki mikor ér rá)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Gyakorlatilag egy két hónapos guildben vagyok. Találkoztam egy segítőkész sráccal mindketten halott guildben voltunk és konkrétan én beszéltem rá, hogy csináljon egy guildet.
"Nem tudom mennyire vagy olyan klánban ahol minimálisan is van progress, vagy egyáltalán mennyire raidelsz"
Írtam, hogy 867 es az ilvlem ebből már láthatod is, hogy sehol nem állok. Konkrétan negnap pucoltuk ki EN normált először teljesen... Karazanban meg az utolsó előbbi bossnál járunk.
Nem lehet egy raidet olyanra megcsinálni, hogy mindenkinek nehéz legyen. Az, hogy pár izommatyi kisöpörte pikk pakk az egy dolog az a játékosok kisebb része szerintem. A nagyobb többségnek nehéz lesz szerintem.
Is-is. Heti ket raid van csak. Ket egymas utani napon raadasul nem is hetvege az egyik. Aki ugy dolgozik annak fixen kimarad egy het. Ahogy nekem is. Raadasul nagyjabol ugy nez ki hogy 2-3 ember fixen elkeruli egymast emiatt es mivel nem vagyunk tul sokan ezert eleg surun van belole problema, hogy nincs eleg healer vagy tank.
Jobb, továbbra is. :D Csak a raidek szarok így. M+-ra van rendes társaságunk már, pugolni is ezerszer gyorsabb és könnyebb bármit. Meg ha van raid akkor haladunk is. Ma mondták, hogy 6 bosson végig is mentek normálon, holnapra ki is pucolják. Csak nem leszek ott. :D De majd HC-n. :(
Further empower your Artifact, new traits, including a gold border one, three points with utility. Also allows you to put another point into all of your three point traits. 15 new points to be added. More Artifact Knowledge coming.
Nem szarral gurigázik a Blizzard. Tényleg betartják a gyorsabb patcheket.
Transmogrification Sets
A new ‘Sets’ tab in the Appearances UI is where you’ll find this new way of tracking item sets from previous Raids, PvP Seasons, and more.
VÉGRE! :D Nah, lehet neki állok az altoknak. Elég jó felzárkóztató rendszer lesz ebben már.
Meh, hozhatnak akármit. Kiégtem. Pedig még csak be se gyulladtam ebben a kiegben, alig játszottam. A 12 év alatt most érzem először azt, hogy semmi, de semmi értelme a belogolásnak. Mármint eddig is gyakran szüneteltettem az accot, de mindig úgy voltam vele, hogy a kieget játszom, sőt általában a raidtartalom is megvolt trivializálódás előtt, mert az tartott a játékban. Most már nem vonz semmi.
Pedig amit eddig láttam Nightholdból az igazából kurva jó. Tegnap lepugoltam az első 4 vagy 5 boss-t normalon (igen, ennyire nehéz... :D) és mechanikailag és változatosságilag is hatalmas előrelépés bármihez képest ami volt az elmúlt 3-4 évben. Bár kicsit elszomorít, hogy ez lesz A content most nyárig. EN legalább kitartott egy darabig mert fel kellett gearelődni hozzá, de ez... Hát nem tudom. Engem ez aggaszt a legjobban.
A m+ rendszer is ki fog fulladni, nevetségesen nem éri meg már most. Erre növelnek a 12-15 közötti m+-ból kapott heti looton 5ilvl-t. Szóval ha leszenveded a 15-öt akkor kapsz 900-as lootot ami 80% esélyel megy disenchantra. A loot ami meg az insta végén esik marad 870. :D Most megéri a 885 miatt menni 12-t, de én borzalmasan túl nehéznek érzem a reward fejében ezt a 15-öst 900-ért. Főleg, hogy a lényegesen könnyebb heroic NH fog 895+-t dobálni. Meh, na mind1. Majd lesz ami lesz. Ma szerintem lepugolom a másik felét aztán hétvégén pugolunk hc-t. Ide jutottunk. :D
Igen, mert nem fogok felvenni csak az ilvl miatt egy 10ilvl-el nagyobb cuccot ha atomfos statot ad. Magyarán nem fogok lecserélni tegyük fel egy 1000+ crites és haste vagy mastery-s cuccot 880-ról 890-re vagy 95-re ha elbukom az 1000critet, ergo disenchant. Vannak sokan akik ilvl-be öltöznek csak épp az összes stat kurva szar aztán csodálkoznak, hogy semmi dmg nincs.
A heti ládámból már szedtem szét csomó 880-t meg 885-öt is. Nagyobb ilvl lett volna, de _nem_ fogom lecserélni, mert szar lesz összességében. Ahogy relicet se cserélek le 5ilvl-ért ha mocsok szar trait-et ad.
össze is foglaltad, hogy miért tart egy örökkévalóságig kimaxolni egy karaktert :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
hisz ez a blizzard célja.
hogy a lehetőség ott lebeg, az orrod előtt mint a ló elé lógatott répa.
de csak az illúzió él, hogy valaha is elérheted.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Szvsz csak szimplan idiotak ezt meg meg sok mast tekintve. Legalabb elertek ha kiesik valami hc vagy mythic loot de csak alap ilvl-on akkor az emberek nem orulnek neki mert lehetett volna jobb. :D jo rendszer.
ez kicsit a diablo3 kezdeti loot rendszerére emlékeztet
wizard kalapok str-el pörgetve
barbár öv, monk only skillel...
néha kicsit kiömlik náluk az rng-s bödön, és nem győzik felmosni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ez az "enh sámánt szétbaszták teljesen" azért eléggé alaptalan... alultuningolt lett, de ezzel együtt a legtöbb talent tierben 1% körül vannak egymáshoz képest a talentek (kivéve a 100-ast még mindig), szóval nem értem a sírást, de tényleg.
Játékmenete pontosan miben változott szerinted, ha már így szétbaszták? Én nagy különbséget nem látok a 7.0 verzióhoz képest (kihagytam pár hónapot, most jöttem vissza pár napja) tényleges rotában. Boulderfist helyett spammelhető Rockbiter (hotfix után újra életképes lesz a Boulderfist is), meg egy extra gomb fight elején (FoA) és ennyi. Lava lash meg kurvajó lett például, csak a stormlash procok miatt alig van idő rábökni.
Nem egy extra gomb hanem kettő vagy éppen három attól függően, hogy melyik talenteket használod.
A 75ösnél az Overcharge lett a legjobb most így lehet nyomogatni a rohadás ranged lightning boltot enh shaman meg egy melee class. Fail.
A FoA meg egy hányadék idegesítő az animációja (ha valami olyan cool lenne mint pl a frost dk nak van ilyen jeges tornádó szerű animációja valamelyik spellnél az ok lenne) és folyamatosan zabálja a maelstormot megint csak Fail.
Nekem ez a kettő pont elég volt ahhoz, hogy elcsesszék a játékélményt. De nyilván ez egyéni ízlés kérdése. Semmi gond nincs azzal ha neked bejönnek ezek a változások.
De nézz fel fórumokra mmo-champion pl kivétel nélkül mindegyik enh shaman azt írja, hogy ilyen -60-100k val kevesebb sebzést tud mint eme remek változtatások előtt. Nem véletlenül rázzák gatyába a hotfixel. Ami már önmagában is bizonyíték arra, hogy szétbaszták....
Szerk: Itt egy idézet battlenet forumról:
"My enhancement shaman is 48 traits with 891 equipped ilvl and is currently outputting less damage than my ALT BM hunter @ 875 ilvl 27 traits."
Itt a link is tökéletesen leírja az egészet.
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17614772464
Mert a battle.net fórumok teljesen hiteles források ugye :-D Ne viccelj már, mi lesz a következő, egy Noxxic link? (csak húzlak, ne idegeld fel magad azért! :-D)
Válasszuk ketté a dolgot, mármint a játékélményt meg a teljesítményt picit:
1) kevesebb DPS - amiről sokan elfeledkeznek, hogy változtak a BiS legendaryk/trinketek, van, amelyik trinketnek a proc rate-jét felezték. Ha megnézed a talentek/képességek leírását, a kettő, ami direkt nerfet kapott, az a Hailstorm/Ancestral Swiftness (mivel egy tieren vannak, ezért egyszerre csak az egyik hat rád) és a Boulderfistnél az 5% crit. Minden más maradt, vagy éppen erősödött (lava lash pl.), tehát nem a specet baszták szét, hanem az itemeket (megint).
2) Fury of Airt rühellem én is, 20 percig volt benn, aztán visszaváltottam crashing stormra. Talán 3% a különbség a kettő között, tehát ha nem mythic progression guildben tolod, akkor senki nem fog megszólni érte. Pláne a hotfix után. Az Overcharge pedig friss mythices gear szinten lett marginálisan (1% alatt a különbség!) jobb single target szitukban, mint a Tempest.
Ezzel együtt most ez a patch (a DPS számok tuningjától eltekintve) pontosan azt adja, amit a kezdetektől fogva adnia kellene a talent rendszernek: játékstílushoz igazítható opciókat. Ha például nem jön be a rockbiter spam, és visszatérsz a boulderfisthez, akkor - mivel a maelstrom-generálás is visszaesik - máris újra a Crashing Storm lesz a jobb talent a 6. sorban.
2%-on belül van egymáshoz (0 tier szettel) a Hot Hands/Ancestral Swiftness/Overcharge/Fury of Air és a Boulderfist/Hailstorm v Ancestral Swiftness/Tempest/Crashing Storm build. Szóval nem olyan fekete/fehér a helyzet, ahogy írod.
Meg ugye "2 charge és 6 sec recharge" ami eddig nem volt.
Ha csak ilyen 1-2% ok a különbségek ahogy mondod akkor ezt mivel magyarázod?
A patch előtt a középmezőnyben volt enh shaman.
https://www.warcraftlogs.com/statistics/10#sample=1
1. Ez most nem komoly, ugye? Boulderfisten 7.0.3 óta ott van a 2 charge meg CD :-D Most hogy vegyem komolyan, amit írsz ezek után :-D
A logos téma: a sámánt nem buffolták, ellentétben az összes többi classal/speccel (kivéve a huntert). Az értékeket nézd, ne a helyezést. Enhancement DPS, 7.0/7.1: ~400k. Enhancement DPS, 7.1.5: ~401k. Cserében pl. az eddig mögötte lévő Unholy DK kapott egy stabil +60k-t.
Mostani logot hasonlítgatni 7.1.5 előttivel teljesen felesleges. Főleg Mythic EN-t. Farmon van már elég rég. Bőven mindenki olyan gearben van, hogy egy boss pár perc. Progressen teljesen máshogy fog kinézni ez az egész plusz ahogy néztem nagyjából minden class Nighthold lootra lett optimalizálva most (én pl biztos) setbonusszal stb. Kellett annyit faragniuk mindenkiből, hogy az új itemek ne basszák szét túlságosan a balance-t. Én kivárnám az első 1-2 hét Nighthold progress-t és azután vonnék messzemenő következtetéseket.
Ez így van, csak elő sem akartam már hozni ezt, mert teljesen irreleváns a témában. Bandido a játékélményt kifogásolta főként, én meg azt bizonygatom neki, hogy az a ~2% eltérés az ideális teljesítményű és a játszható között lófütty, és hogy a jelenlegi DPS számok nem az enhance sámán talentek és skillek átvariálásából fakad.
Nighthold HC cleared. Mit is lehet erre mondani. Biztos nagyon nehéz. :( 5 óra volt az első clear. Such progress much difficulty. A normalt konkrétan 2 óra alatt verték végig. :D
Nem tudom, hogy mit vártál? A top guildek nekiugrottak és lenyomták ilyen gyorsan. Gondolom mindegyikük ilvl 900 körüli cuccban rohangál tökéletes statokkal. Én meg ilvl 867 el feszítek. Nekem nehéz lesz biztosan.
Top guildek pont leszarják a heroic progress-t. Amúgy várható volt nyilván, de attól még nevetséges. Bár lehet a "Strawberry Puppy Kisses" nagyon top, de igazából semmi különös. 890 körül vannak mint lassan mindenki aki raidel. A legkiábrándítóbb az lesz mikor a nagy mythic progress fog tartani vagy fél napig. :D Most mondhatnám, hogy "bezzeg régen", de amúgy tényleg.
Az, hogy neked nehéz lesz az más dolog. Nem tudom mennyire vagy olyan klánban ahol minimálisan is van progress, vagy egyáltalán mennyire raidelsz, de attól mert neked "nehéz" lesz az nem jelenti azt hogy nehéz is. Sajnos. Én csak azt sajnálom, hogy nálunk a progress az a béka segge alatt van, kb mindenki szarik rá. HC helya-t már nem is próbáltuk több mint 1 hónapja mert fogalmam sincs miért. A világ vicce, hogy viszont a klánból lassan mindenkinek van HC Helya killje csak épp puggal. :DD Érthetelen, de ez már egy másik történet.
érdektelenség?
egymás iránti türelmetlenség? (ki mikor ér rá)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Gyakorlatilag egy két hónapos guildben vagyok. Találkoztam egy segítőkész sráccal mindketten halott guildben voltunk és konkrétan én beszéltem rá, hogy csináljon egy guildet.
"Nem tudom mennyire vagy olyan klánban ahol minimálisan is van progress, vagy egyáltalán mennyire raidelsz"
Írtam, hogy 867 es az ilvlem ebből már láthatod is, hogy sehol nem állok. Konkrétan negnap pucoltuk ki EN normált először teljesen... Karazanban meg az utolsó előbbi bossnál járunk.
Nem lehet egy raidet olyanra megcsinálni, hogy mindenkinek nehéz legyen. Az, hogy pár izommatyi kisöpörte pikk pakk az egy dolog az a játékosok kisebb része szerintem. A nagyobb többségnek nehéz lesz szerintem.
Is-is. Heti ket raid van csak. Ket egymas utani napon raadasul nem is hetvege az egyik. Aki ugy dolgozik annak fixen kimarad egy het. Ahogy nekem is. Raadasul nagyjabol ugy nez ki hogy 2-3 ember fixen elkeruli egymast emiatt es mivel nem vagyunk tul sokan ezert eleg surun van belole problema, hogy nincs eleg healer vagy tank.
És jobb ragna?
Ez pottyant timewalking chestből 880 ilvl el ér ez valamit?
http://www.wowhead.com/item=140796/entwined-elemental-foci&bonus=3514#comments
Jobb, továbbra is. :D Csak a raidek szarok így. M+-ra van rendes társaságunk már, pugolni is ezerszer gyorsabb és könnyebb bármit. Meg ha van raid akkor haladunk is. Ma mondták, hogy 6 bosson végig is mentek normálon, holnapra ki is pucolják. Csak nem leszek ott. :D De majd HC-n. :(
7.2
Nem szarral gurigázik a Blizzard. Tényleg betartják a gyorsabb patcheket.
VÉGRE! :D Nah, lehet neki állok az altoknak. Elég jó felzárkóztató rendszer lesz ebben már.
Meh, hozhatnak akármit. Kiégtem. Pedig még csak be se gyulladtam ebben a kiegben, alig játszottam. A 12 év alatt most érzem először azt, hogy semmi, de semmi értelme a belogolásnak. Mármint eddig is gyakran szüneteltettem az accot, de mindig úgy voltam vele, hogy a kieget játszom, sőt általában a raidtartalom is megvolt trivializálódás előtt, mert az tartott a játékban. Most már nem vonz semmi.
Fasza ez a mount.
rwurl=http://media.mmo-champion.com/images/news/2017/january/abyssWorm.jpg
Kár, hogy csak water-only :(
Pedig amit eddig láttam Nightholdból az igazából kurva jó. Tegnap lepugoltam az első 4 vagy 5 boss-t normalon (igen, ennyire nehéz... :D) és mechanikailag és változatosságilag is hatalmas előrelépés bármihez képest ami volt az elmúlt 3-4 évben. Bár kicsit elszomorít, hogy ez lesz A content most nyárig. EN legalább kitartott egy darabig mert fel kellett gearelődni hozzá, de ez... Hát nem tudom. Engem ez aggaszt a legjobban.
A m+ rendszer is ki fog fulladni, nevetségesen nem éri meg már most. Erre növelnek a 12-15 közötti m+-ból kapott heti looton 5ilvl-t. Szóval ha leszenveded a 15-öt akkor kapsz 900-as lootot ami 80% esélyel megy disenchantra. A loot ami meg az insta végén esik marad 870. :D Most megéri a 885 miatt menni 12-t, de én borzalmasan túl nehéznek érzem a reward fejében ezt a 15-öst 900-ért. Főleg, hogy a lényegesen könnyebb heroic NH fog 895+-t dobálni. Meh, na mind1. Majd lesz ami lesz. Ma szerintem lepugolom a másik felét aztán hétvégén pugolunk hc-t. Ide jutottunk. :D
Én vagyok a másik véglet. De szerintem nagyon sokan vannak még így.
900 as ilvl cucc disenchant?
A legendarykat leszámítva a legnagyobb cuccom egy 880 as trinket.
Tele vagyok 850-860 as cuccokkal.
Igen, mert nem fogok felvenni csak az ilvl miatt egy 10ilvl-el nagyobb cuccot ha atomfos statot ad. Magyarán nem fogok lecserélni tegyük fel egy 1000+ crites és haste vagy mastery-s cuccot 880-ról 890-re vagy 95-re ha elbukom az 1000critet, ergo disenchant. Vannak sokan akik ilvl-be öltöznek csak épp az összes stat kurva szar aztán csodálkoznak, hogy semmi dmg nincs.
A heti ládámból már szedtem szét csomó 880-t meg 885-öt is. Nagyobb ilvl lett volna, de _nem_ fogom lecserélni, mert szar lesz összességében. Ahogy relicet se cserélek le 5ilvl-ért ha mocsok szar trait-et ad.
össze is foglaltad, hogy miért tart egy örökkévalóságig kimaxolni egy karaktert :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Olyan nem nagyon lesz amíg marad ez az idióta upgrade rendszer minden lootra.
hisz ez a blizzard célja.
hogy a lehetőség ott lebeg, az orrod előtt mint a ló elé lógatott répa.
de csak az illúzió él, hogy valaha is elérheted.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Szvsz csak szimplan idiotak ezt meg meg sok mast tekintve. Legalabb elertek ha kiesik valami hc vagy mythic loot de csak alap ilvl-on akkor az emberek nem orulnek neki mert lehetett volna jobb. :D jo rendszer.
ez kicsit a diablo3 kezdeti loot rendszerére emlékeztet
wizard kalapok str-el pörgetve
barbár öv, monk only skillel...
néha kicsit kiömlik náluk az rng-s bödön, és nem győzik felmosni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Na végre feltették nem ratyifos minőségben is:
http://www.mmo-champion.com/content/6265-Patch-7-2-PTR-Build-23436-Class-Mount-Models
Egyébként így, hogy jó minőségűek a képek már változott is a véleményem azt kell mondjam, hogy a druid fly form egész fasza lett.