Jelenlegi hely

Hírek az inXile háza tájáról

Utolsó bejegyzés

Hírek az inXile háza tájáról

A legfrissebb Torment: Tides of Numenera videó "a semmihez sem hasonlítható" Kilencedik Világot mutatja be. Amit látunk, az még nem tekinthető véglegesnek, de jól bemutatja a játék helyszíneinek sokszínűségét.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ybqE8FlLrqg

InXile-ék közben szépen lassan beüzemelik a bárd marketinggépezetét is. Hamarosan, egészen pontosan június 2-án fog indulni a The Bard's Tale IV Kickstartere. Ha a szükséges pénz összejön, a Torment kiadása után szépen át fogják terelni a teljes alkotó stábot az új projektre. Az érdeklődők bátran olvassák el az interjút, melyet a RPS készített a napokban Brian Fargóval.

Thx, nagi és damoqles!

Szerkesztette: Strato - 2016 nov 30


a semmihez sem hasonlítható Kilencedik Világot mutatja be

Khm... Az Új Nap Könyve, Haldokló Föld, A Széthullott Birodalom, Pern, Majipoor, A fény ura stb. stb.

Oké, csak kötözködök, bocs. :]

ibi amentia latet



Azt hiszem, nagyon erős érv a régi 2D-s izo RPG-k mellett, ha azt mondom: ezt nem néz ki sokkal jobban az első résznél. Persze a felbontás nagyobb lett, de a Plancescape Torment artja örök.
http://www.rockpapershotgun.com/2008/05/29/planescape-landscapes/
Dayum!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Lehet, hogy idézőjelbe kellett volna tennem, vagy dőlt betűvel írnom. A YouTube videó címét akartam (görbe)tükrözni.

Szerk.: Javítva. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Ötletek vannak, de a kivitelezés messze van egy stílusos art-tól (a réginél is, meg az újnál is). Egymásra halmozott (sok primitív formájú - gyorsan olcsón összedobható) asset-ek, renderelt procedurál textúrák.....

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Röhöghetek?

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nyugodtan. Ne becsüld túl magad, szerinted a röhögésed a véleményemet megváltoztatja?

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Nem, de örülök, hogy leírtad a lényeget: vélemény. Az előbbi hsz-ből nekem úgy tűnt, mintha kb. annyit mondtál volna, hogy "ezek a gyökerek összeraknak itt mindenféle asseteket, de nem értenek hozzá velem ellentétben, így úgy néz ki az egész, mint a bánat, egyébként meg egy alacsony felbontású asset az avatarom." :D Ezt a 90-es évek legszebbnek tartott RPG-je esetében kicsit erősnek éreztem, így felröhögtem az amolyan "na, a magyarok most jól megmondták, hogy nem úgy van az" attitűd miatt.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Preorderelni dolgokat hülyeség, de szerintem prefikázni is az :))



Lead Animator magyaráz:

Hi everyone,

Now that the video is out I feel like I should assure you that much of what is in the video is work in progress.
The underlying technology for the animation system has undergone a lot of overhaul past few months and I am still working on bringing it all together.

Now, for all my animation fans lets break the vid down a bit.
For the purpose of pacing in the video, editing occurred that if your watching the animation it affected speed and cut off or sped up transitions.
Cloaks physics are not working in the video.
The swimming is actually very cool in game when moving your guys around, you barely saw anything here.
The next shot of the PC stopping, Im not sure what happened here looks like a bug.
The generic walk animation is not playing smoothly on the npcs, that will improve.
The shot of the guy transitioning into the water, transition into the water looks good right?, however in here you also see some old mostly broken movement of the companions. I am currently working on a follow system for the companions.

OK now the combat...
This is very early stuff and was highly affected by editing.
Im not sure how well the video demonstrates this but Im trying to do something a bit different with the animations.
Combat is very similar in many respects to wasteland in terms of flow from my perspective.
What I have done to try and give this a different look is basically give everything a facing direction
For example:
When executing an attack the attack animation has the rotation of facing your target built in so you turn to face your target and attack all in one motion. This allows me to add some variety to the attacks as an attack to the left is different than to the right or behind. Damages also follow this rule as well as deaths, so if your attacked from behind or killed the reaction is directional. Damages or hit reactions also have the victim turn to face the attacker.
Its a technique that admittedly adds a ton of complexity and increases the difficulty of mechanical construction of the animations.
The timing and use of connecting transitions is something that is missing in combat which makes it feel abrupt visually too, but we still have to balance for gameplay I dont want anyone being annoyed by the animation timing.

Thanks for all the support people

ibi amentia latet



hmm, egész szűkszavú az alak.

már ok. :)

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Én meg béna, te túl gyors, a probléma pedig most már nemlétező. :P

ibi amentia latet

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!