Jelenlegi hely

Ki milyen filmet látott a héten?

Utolsó bejegyzés


nem en, ha csak nem kersz meg szepen, mert erre vagysz mondjuk.:)

nekem a fury road bejott, de nem volt igazan madmax-amolyan spin off filingem volt max-el mint mellekszereplovel. meg mindig varom a folytatast ahol vegre hardy nekiall maxeskedni, o van a kozeppontban, nem akar hos lenni, de akaratan kivul a korulmenyek kihozzak belole mint a regiekben, mert amugy igazi badass hero.:D

"okey-dokey!"



+100



errol jut eszembe -die hard V amit nem tudtam vegig nezni az unalomtol- es ON is egyben
Collide
messze jobb mint a die hard V es meg szorakoztato is, ha mar autos uldozeses. nem kiemelkedo, de egynek jo akcio film.

a szerk-re:
dude, barki elfogult es troll tud lenni barmilyen temaban, amirol ugy erzi a lelkebe gazolsz es soha nem tudhatod kinek mi lakozik a lelke bugyraiban. ahogy rejto mester mondta volt -tiszteljuk barataink agybajat. ezert mint nem moderator felhivnam a figyelmed (az utobbi moderatori figyelmeztetesek tukreben), minden velemenyedet probald szepen becsomagolni es szepen eloadni-ugy is mukodik es ertik az emberek, raadasul nem jarsz ugy mint mindanjiunk kedvenc Griftere, raadasul nem krealsz annyi elmeleti ellenfelet, akik mar csak azert is ellentmondanak mert TE irtal valamit. ;)

"okey-dokey!"



Én csodálom, hogy ennyi embernek bejön a Fury Road. Nekem semmi nem maradt meg belőle, de betudom annak, hogy az ilyen non-stop akciófilmek nem kötnek le. Lehet ezért is gondolom azt, hogy Hardy alakítása a filmben meglehetősen jellegtelen és felejthető volt.
Egyébként én sem tartom olyan marhanagy színésznek, de ha már róla van szó, a Revenant-ban ezerszer jobb volt.



Nem tudom, hogy az, hogy a film egy 90 perces autósüldözés közben teljesen frankó karaktereket és viszonyrendszereket épít fel szinte csak és kizárólag a visual storytelling eszközével, miközben valamennyire megismered egy full társadalom felépítését és működését is melyik dimenzióban nem világbajnok mutatvány. Hidd el, hogy tökre nem véletlenül vágtak hozzá egy szimpla akciófilmhez 6 Oscart, és azóta is azon bosszankodnak sokan, hogy Miller a rendezésért miért nem kapott.

Kb. az az egy másodperces snitt, amiben az akciózás közben Rózi terhes hasára hullanak a töltényhüvelyek többet ér Michael Bay teljes munkásságánál.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem egyetlen motívum jelenlétén áll vagy bukik egyik film műremekké avanzsálódása sem, de egy olyan műfajon belül, ahol 80-as évek női főszereplős B-vonulata is hypermasculine heroinákat takart, ott szerintem illik megemlíteni a kicsit is formabontó motívumokat. Főleg, ha mindez a zsánerre jellemző keményvonalas toposzokkal társul.



@sandalar
a revenant az ilyen agyuval oscarra film volt. hardy bacsi bemutatta, hogy tiz ev lemaradassal is arrol beszelnek az emberek, hogy abban a filmben jobb volt mint caprio(ami igaz sztem)-aki amugy qrvara megerdemelte az oscart mar vagy tizszer, de nem ezert a szerepert. ha jot akarsz es kivancsi vagy nezd meg ezeket:
rocknrolla, brosnson, inception, warrior. sztem eleg jol lejon ebben a sorrendben mekkora josag a srac. tomeny tehetseg, csak az utobbi idobe bezarta halivud -ahogy fentebb is irtam- a misztikus acelfaszu szamuraj figura karakterebe. ami nem feltetlenul baj, csak tudjon vele elni.

@Zaxx
sztem felejtsuk man el az oscart mint mervadot. a film jo, de (ne haragudj) sztem megint tul sokat latsz bele mint a promcsinal.:DDD

"okey-dokey!"



Eskuszom neked ujsagironak kene menned, annyira imadod a ferditeseket :D az a 6 Oscar a vilagon senkit nem erdekel, jelmezekert meg sound mixing vagy legjobb vagas :D meg csak cinematography sem jott ossze :D Bemutatja egy tarsadalom mukodeset? Hu de meno, kb. 3 mondatban ossze lehet foglalni azt a tarsadalmat meg amit tudunk rola... :D tenyleg vilagbajnok mutatvany. Komolyan ezert egek ki az osszes filmkritikadtol mert olyan jelentektelen baromsagokat emelsz ki mindig, olyan dolgokat magasztalsz egy filmben ami vagy benne sincs vagy senkit nem erdekel vagy full lenyegtelen. Te nem tudsz objektiven megitelni egy filmet, nem tudod az atlag nezo nezopontjat felvenni es megerteni. Most nem feltetlen Fury Roadnal jon ez ki, mert ez tenyleg sok embernek bejott, de az biztos h a legtobbjuknek nem amiatt amiket te itt kiemelsz.



Egyébként érdekes vélemény ez, mert a Fury Road azt leszámítva, hogy Max 50-50-ben osztja a főkolomposságot Furiosával igazából nagyon szigorúan követi a Mad Max-kliséket:

- Max-szel jól kicsesznek (a második részben széttörik a kocsiját meg őt is, a harmadikban kirabolják, itt elszedik az autóját, belőle meg blood baget csinálnak)
- Max tökre nem akar hős lenni, de akaratán kívül belekeveredik az eseményekbe
- Max nem akar segíteni a tőle segítséget kérőkön, de aztán meggondolja a dolgot (ugye ha Furiosa nem tartja sakkban a war rig indítókódjával, elhúzna a fenébe)
- Max puskája nem működik
- Max egy teljes közösségen segít kívülállóként
- Max a film végén, a győzelmet követően lelép

Egyébként meg az első részt leszámítva Max sosem egyedül nyert, mindig egy csapat része volt, itt csak annyi a különbség, hogy Furiosa ugyanolyan fontos, mint ő... ettől függetlenül nélküle a csajok még mindig a sivatagban motoroznának. :D

A másikhoz meg: egyrészt egyáltalán nem látok bele sokat a filmbe, csak annyit, amennyi benne is van, másrészt meg az oké, hogy az Oscar nem mérvadó, de a 6 oszkár már az. :P

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az lehet... szerencsére nem is igyekszem az átlagnéző szemüvegéért.

Egyébként itt egy 5 perces gyorstalpaló a film képi elbeszélésmódjának abszolút alapjaihoz:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=eMhoB3RAuhc
Mellesleg amit itt bemutat a srác a film alapján, az egyáltalán nem a hagyományos "hálivúdi" elbeszélésmód, szóval ezen a téren a Fury Road elég komolyan formabontó. Nem szokták ennyire középen tartani a cselekményt (a középent úgy értsd, hogy felosztod 9 téglalapra a képet, és a középen lévő téglalapot nézed), és igazából nem is nagyon hittek eddig abban, hogy ilyen jól működhet... csak aztán jött a Fury Road és kiderítette, hogy megfelelő típusú filmnél tökéletes.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



bár még csak egy részt láttam belőle, nekem a tabu-ban is tetszik hardy

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Valaki egy melegmémet gyorsan, még a végén kihűl! :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Tno képe
Tno

Nem vettem még a fáradtságot, hogy elolvassam a következőket, sőt, Moken legutóbbi mini-wot-ját is átugrottam, csak annyit akarok hozzáfűzni, hogy mikor az új Mad Maxet kezdik szidni, nekem is mindig a kamion elé akasztott gitárostag jut eszembe, ez gyk. legitimizálja az egész filmet. :D (Kivételesen: úgy értem, hogy ez tényleg gyk. a valóságba rántja az egészet, annyira egyértelmű, hogy egy posztnukleáris apokalipszis után az első dolog, hogy összeeszkábálok egy kibaszott nagy hangszórókamiont és elé akasztok egy ilyen tagot, aztán nyomjad! :D És ezt KOMOLYAN írom!:D (legalábbis abban a világban:))

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



A melegmém vagy csak úgy jön magától, vagy elveszíti a varázsát. Kérésre nem lehet mindig előcsettinteni a paintet nálam! =D

Na jó, meg sok a melóm is.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



OFF:
Érdekes dolgot dobott nekem a Google kereső a melegmém kifejezésre az első helyen:
http://gyogyitoszamok.hu/szam/67089446525

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Te nem tudsz objektiven megitelni egy filmet, nem tudod az atlag nezo nezopontjat felvenni es megerteni.

Mindenki valamilyen perspektívából érvel; a kritika eredendően szubjektív műfaj. Hogyan definiálnád az "átlagnézőt", és miért lenne követendő ebből a nézőpontból érvelni? Nem látom mitől lenne értékesebb egy megfoghatatlan értékhalmaz mentén vizsgálódni, amikor mindenki a saját szemszögén keresztül tud a legőszintébb véleménnyel előállni.



Terminátor Gyeniszis

nekem is begyuvos, a bale fele izenel sokkal jobb vo't (nemreg megneztuk mindet a gyerekekkel)

Parizer forever.



nekem bejott a madmax4, lehet ujra is nezem

Parizer forever.



Nagy kedvelője vagyok a Mad Max filmeknek (igen a 3-asnak is. Talán az első a legkevésbé favorit) és bizony nálam a MMFR simán felér sőt felül is múlja a régi kedvenc MM2-t. Hardy talán akkor a leggyengébb benne amikor dumál (azt a keveset) de amúgy hozza azt amit egy ilyen filmben hozni kell. Az más kérdés, hogy Furiosa simán verte karakter szempontjából de ez engem abszolút nem zavart. Látvány és színtiszta adrenalin szempontból amit az MMFR nyújt az ugyanaz mint az MM2 csak négyzetre emelve és ez sosem rossz dolog.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Ez a videó mit is bizonyít? Az égvilágon semmit, kb. 1 perc szól aZ egészben a Mad maxrol, és megtudjuk h miért nyert Oscart a vagasert. Egy noname senki az arc, aki legalább akkora fanboy, mint te és próbálja ugyanúgy eloadni h mekkora film is ez. Most linkeljek be 13k nézettségű videókat, h miért rossz film a FR? :D jah és az arc minden érvelése elveszti legitimitasat amikor Abramset meg a Boyhoodot fikázza...



Ez alighanem Sunyi privát telefonszáma!

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



:D

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Tno képe
Tno

Igen, és az a film legyen végig olyan, mint az első másfél perc!

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



egy olyan mad max film kéne mint a belőle készült videójáték
tévedés ne essék, a film nekem is nagyon bejön, de a mad max cím tényleg félrevezető, mert mad max a kocsija nélkül olyan mint a lovag ló nélkül, dallas bobby nélkül, a kávé completa nélkül

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



brianaspirin írta: mert mad max a kocsija nélkül olyan mint a lovag ló nélkül, dallas bobby nélkül, a kávé completa nélkül

Úgy érted mint a második rész ahol kb a film felénél kilövik a kocsiját? Vagy a Mad Max 3 ahol konkrétan az első 5 percben elvész az amúgy vontatott kocsija?

Szóval a Max Max nem a kocsijától mad max hanem általánosan az örült izmos autóktól mad maxes.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



hát a harmadik rész szerintem simán szar
és igen, a másodikban is nagy érvágás amikor az interceptornak annyi.
az első részben is, akkor válik "őrült maxxá" amikor elköti a járgányt és leszámol halhatlan joe fiatalabb énjével

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Akkor te szerintem valahogy félreértelmezted a Mad Max filmeket. Ez nem a Knight Rider. Habár ikonikus volt az Interceptor kocsi de korántsem amiatt voltak kurvajók a filmek mert Max a kocsiban metál zenét hallgatva mészárolt. Hanem az általános autós motoros mészárlás ami különböző céleszközökkel történik mindezt egy poszt (vagy épp pre) apokaliptikus környezetben.

A hármas film meg nem szar csak más :)

Who rules Bartertown? MASTERBLASTER!

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!



Ez a videó mit is bizonyít?

Wut? Tökre nem bizonyít semmit, csak gondoltam szórok már valami fényt a sötétségbe arról, hogy mit kellett volna észrevenni adott esetben a Fury Road "tökéletességével" kapcsolatban. Ugye a film esetében nem arról van szó elsősorban, hogy "itt egy adag egymásra pakolt kép, képzeljünk bele valami mögöttes tartalmat", hanem arról, hogy "itt egy adag egymásra pakolt kép, atyaég milyen szinten lettek egymásra pakolva".

Azért égbekiáltó baromság azt felhozni a film ellen, hogy "90 percnyi autósüldözés, böh, A-ból B-be - B-ből A-ba mennek, höhö", mert ez a film bizony úgy készült, hogy George Miller papa egy napon felkelt, majd megszólalt: "akarok csinálni egy olyan filmet, ami végig egy hatalmas nagy autósüldözés". Amikor másnak ilyen eszébe jut, elhessegeti azzal, hogy "á, mégis hogy a fenébe működhetne ez, ugorjunk", Millernél viszont elkezdett derengeni a megoldás: "ha ilyen egyszerű filmet akarok csinálni, akkor vissza kell mennem a filmművészet abszolút alapjához, és képileg és ritmusban kell úgy megoldanom, hogy nézhető legyen". Ezért aztán a filmesek fogták magukat és időt, energiát és pénzt nem kímélve minden egyes snittet lesztoriboardoztak, mérnöki pontossággal kidolgozták a nézői figyelem vezetését jelenetről jelenetre, hogy a pupákok ne fáradjanak bele az akcióba, a film ritmusát meg úgy lőtték be, mint egy jó metállemezét: akció akció hátán, néha egy kis szusszanással. Orbitális nagy meló volt és épeszű ember nem gondolta volna, hogy ez ilyen formában működhet, de hála Miller gondos, formabontó tervezésének és a koncepcióval szembeni végtelen alázatának valahogy mégis mestermű lett a dologból. Ez a Fury Road: a filmkészítés, a klasszikus szaktudás modern mesterműve, a struktúra ünnepe, a világ egyik legbonyolultabb legegyszerűbb filmje, blablabla, egyéb fennkölt jelzők.

És oké, nyilván nem mindenkinek fog ez leesni meg nincs mindenkiben ott az a háttértudás, ami ahhoz kell, hogy ezt a szintű tervezettséget észrevegye, de szerencsére még az átlagnézők jelentős részében is van egy olyan dolog, amit hívhatunk érzéknek vagy filmérzéknek is akár, így tudat alatt le fog esni, hogy valami különlegesre sikerült beülni. A filmkészítés ugye egyrészt művészet, másrészt meg "matek", szubjektív technikai-mérnöki folyamat... a Fury Road az utóbbi felfogás csúcsa, és szerencsére ez az állítás van annyira objektív, hogy igazságának bizonyításához csak a film figyelmes végignézésére és egy "vonalzóra" legyen szükséged.

Ettől függetlenül lehet nem szeretni, lehet unni is, elvégre mindenkit más mozgat meg és mindenki másra is izgul, csak szeretném, hogy tudd: amikor te univerzális igazságként overratednek nevezed Max negyedik kalandját, a filmművészettel kapcsolatos analfabétizmusodról teszel röhejesen nagy tanúbizonyságot.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hanem az általános autós motoros mészárlás ami különböző céleszközökkel történik

ez csak egy részlet az első 3 filmben, önmagában nem ettől jók. A 4. rész viszont csak ennyiből áll.



Nem valóban nem CSAK ettől jók. Hanem az általános világ hangulata ami kurvajó a maga nemében de akárhogy is nézzük kb 50-50 az arány.

What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!