Zaxx írta: Az utóbbi években jóval politikaibb-közéletibb lett a szórakoztatóipar.
Mikre gondolsz konkrétan?
Zaxx írta: Az utóbbi években jóval politikaibb-közéletibb lett a szórakoztatóipar.
Mikre gondolsz konkrétan?
Február 23-án, A Criminal Past címmel érkező DLC-ben fogja dörmögését folytatni Adam Jensen, a Deus Ex újrázás főhőse.
A történet a Mankind Divided eseményei előtt fog játszódni, ahol Jensen egy titkos küldetés erejéig fog a rácsok mögé vonulni. Ismeritek a műfajra jellemző dörgést: Jensen játszi könnyedséggel fogja szanaszéjjel rugdalni a legveszélyesebb bűnözők valagát, hogy kiszabadítsa az eltűnt kettős ügynököt, akit az Illuminati csalt tőrbe. Azonban a korábbi részekkel ellenben nem csak mesterkélt érzelmeket fogunk látni Adam "Macsó" Jensentől, hiszen egy tesztoszterontól túlfűtött konditeremben többször is fel fogja fedni a valódi érzelmeit főhősünk. Először a vasak pumpálása közben ezüstösen tündöklő protézisek társaságában fog felcsillanni a barátság szikrája Jensen és a nevén még nem ismert beépített ügynök között: csak a másik fizikumát felmérő, de egymás tekintetét kerülő óvatos közeledésnek leszünk szemtanúi. A néhány jelenettel későbbi izzadt férfitestek egymásnak feszülése viszont mindkét karakterből ki fogja hozni az állatot, és a konditermi bunyót követően egy igaz baráti momentumban lesz részük.
A későbbiek elspoilerezése nélkül annyit azért elárulhatok, hogy ez a szoros érzelmi kapocs nagy szerepet fog játszani a DLC katarzisában, és Jensen megtépázottan, de sokkal erősebb jellemként fog pózolni a napsütésben, cigarettával és whiskys pohárral a kezében.
Két év keresést követően sikerült a GameInformer egyik szerkesztőjének levadásznia a washingtoni cég egyik belsős emberét. Az interjúban a szokványostól eltérő fejlesztési módszerektől kezdve a cég „egyetemi élethez” hasonló berendezkedésére is kitérnek.
A legérdekesebb része a kérdezz-feleleknek talán az erősen egyénközpontú fejlesztési menet részletezése, ami miatt hasonló ötletek, vagy egymástól merőn eltérő ötletek is felmerülhetnek: Gordonka élőszereplős kalandjai, vagy a Half-Life univerzumában játszódó stratégiai játék. Míg ez a fajta munkamenet hatalmas kreatív szabadságot ad a fejlesztőknek, a főcsapásirányt Gaben bácsi szabja meg, ami ellen lehet kapálózni, de ez legjobb esetben is csak sarokba állítást vonhat magával.
Másrészről a folyamat időigényessége nehezen összeegyeztethető a folyamatosan változó piac viszontagságaival, ami egyben az ötlet elkaszálásának az okát is jelentheti. Az informátor elmondása szerint utoljára a Half-Life 2 fejlesztésekor érezte igazán elkötelezettnek a céget a Half-Life márka iránt. Az Episode 3 elkaszálása óta csak kisebb-nagyobb fellángolásokról lehetett beszélni, és olyan nagybetűs folytatás, mint Half-Life 3 terv szinten nem is létezett.
A cég drasztikus kanyarokat leíró fejlődése nem zárja ki a folytatást – akár SteamOS exkluzívként –, de a csillagok állása mellett Gaben főpápának is olyan lábbal kéne felkelnie hozzá.
A teljes interjút a GameInformer oldalán tudjátok elolvasni.
Amúgy mennyire körülményes lenne megoldani, hogy a 'belépés, regisztráció' url-ek mellett a beállítások csak egy része jelenjen meg, a többi pedig egy 'további beállítások' gomb/url mögött? Konkrétabban: a kinézetet nagyon átvariáló csúszkák mehetnének a tovább gomb mögé - hiszen ez tényleg olyan extra, ami csak nálunk van, így egy első látogatót csak megkavarhat -, és csak a profil képet, aláírást rejtő opciók jelennének meg a sakkbábura klikkelve.
A World of Warcraft főatyaúristene - értsd, vezető designere - $25 milliónyi zöldhasút kalapolt össze a Bonfire Studios névre keresztelt stúdiójának alapítására.
A stúdió munkálatai egyelőre a toborzás fázisánál tartanak, de egy kisebb létszámú csapatot vizionált Pardo, amit elmondása szerint a Hearthstone csapatának felépítése ihletett. Ugyanis a korábbi gigaprojektekkel szemben egy kisebb csapat bütykölte a mára híressé vált kártyajátékot, mely méreteiből fakadóan lecsökkentette a kommunikációs nehézségeket, így a design folyamatokban való elmélyedés mellett a közös epertorta megdézsmálóját is könnyebb volt kideríteni.
A pontos részletek még ismeretlenek a majd fejlesztés alatt álló játékról, de valószínűleg többszemélyes online játékot fognak kalapálni, PC-re vagy mobil készülékekre, esetleg mindkét platformra. Pardo mindenesetre megjegyezte, hogy semmiképp sem szeretnék zsánersajátosságoknak megfeleléssel megkötni a kezüket.
… kivéve, ha szereted támogatni a fejlesztőket, kiadókat, a játékmodellt, olyan lábbal keltél fel, megtelt a malacpersely, fogyni vágysz, vega vagy, imádsz terepasztalozni, makettozni, Balatonon süttetni a hasadat, kedveled a jó humort és a Mega64-t.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zdbyYNG_kgISzeptember 9-én vált élesbe a lassan már 2 éve fizetős alfa alatt kupálódó TOXIKK, mely az aranykor hangulatát kívánja visszahozni. Nem csupán külsőleg, hanem mechanikailag egyaránt, amit az UT 2k4-t idéző mozgás remekül szemléltet, és az alanti videó egyben demonstrál.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xjVmUhmnvVU
A kihalt szerverek ne tántorítsanak senkit el, ugyanis a fizetős verzió mellett lesz lehetőség ingyenesen is kipróbálni a játékot.
További infók a hivatalos honlapon és a stúdió YouTube-csatornáján találhatók.