Hamarosan trilógiává bővül a "Shadow of..." széria: Mordor és War után the Tomb Raiderbe látogathatunk el a franchise befejező részé... ó, elnézést, összekevertem a jegyzeteimet, itt most egy másik harmadik személyű akciójáték-sorozatról van szó. Fussunk neki még egyszer: a Square Enix bejelentette a következő Tomb Raidert, ami a klisébajnok Shadow of the Tomb Raider címet kapta a keresztségben (nehéz volt überelni a Rise of the Tomb Raidert, de sikerült).
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vuemrb_ur2w
Nem sok ez a néhány másodpercnyi CG-videó, de mindenképpen hangulatos, amire szüksége is van, mivel az április 27-én esedékes leleplezésig ez minden, amit láthatunk a játékból. A Square szűkszavúsága ellenére annyit azért már lehet tudni Croft kisasszony következő kalandjáról, hogy a 2013-as epizóddal indult trilógia lezárását játszhatjuk majd végig, a tízer alapján azték, esetleg maja színezetben. Sok pletyka arra enged következtetni, hogy a fejlesztői munkálatokat ezúttal nem a Crystal Dynamics, hanem a Deus Exet (és 2014-ben a Thiefet, haha) rebootoló Eidos Montréal látja el, ami elég nagy hű meg ha lenne, szóval valószínűleg nem igaz. Én inkább arra tenném a voksomat, hogy a kanadai srácok a szintén a Squre-nél készülő Avengers-játékhoz hasonlóan a Crystal Dynamicsszel közösen kalapálják a programot.
Az előző rész furcsa és érthetetlen, időhöz kötött Xbox-exkluzivitását szerencsére elfelejthetjük, ezúttal ugyanis PS4-re, Xbox One-ra és PC-re is ugyanakkor, szeptember 14-én érkezik a játék. És hogy mit csinálunk addig? Például megnézhetjük a tegnap óta mozikban dübörgő Tomb Raider-filmet, ami az eddigi kritikák alapján inkább közepes lett, mint rossz (játékadaptációtól ez már szép teljesítmény). Akinek ez nem lenne elég, az hamarosan végigidegeskedheti a klasszikus TR-epizódokat is egy új, felcsinosított source port formájában.
Én szívesen kifosztanám Lara sírkamráját harmadjára is... ő, akarom mondani örülnék, ha Lara árnyéka ismét rámvetülne... a fenébe, várom a Shadow of the Tomb Raidert, na!
Thx, Corey és Strato!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vuemrb_ur2w
Nem sok ez a néhány másodpercnyi CG-videó, de mindenképpen hangulatos, amire szüksége is van, mivel az április 27-én esedékes leleplezésig ez minden, amit láthatunk a játékból. A Square szűkszavúsága ellenére annyit azért már lehet tudni Croft kisasszony következő kalandjáról, hogy a 2013-as epizóddal indult trilógia lezárását játszhatjuk majd végig, a tízer alapján azték, esetleg maja színezetben. Sok pletyka arra enged következtetni, hogy a fejlesztői munkálatokat ezúttal nem a Crystal Dynamics, hanem a Deus Exet (és 2014-ben a Thiefet, haha) rebootoló Eidos Montréal látja el, ami elég nagy hű meg ha lenne, szóval valószínűleg nem igaz. Én inkább arra tenném a voksomat, hogy a kanadai srácok a szintén a Squre-nél készülő Avengers-játékhoz hasonlóan a Crystal Dynamicsszel közösen kalapálják a programot.
Az előző rész furcsa és érthetetlen, időhöz kötött Xbox-exkluzivitását szerencsére elfelejthetjük, ezúttal ugyanis PS4-re, Xbox One-ra és PC-re is ugyanakkor, szeptember 14-én érkezik a játék. És hogy mit csinálunk addig? Például megnézhetjük a tegnap óta mozikban dübörgő Tomb Raider-filmet, ami az eddigi kritikák alapján inkább közepes lett, mint rossz (játékadaptációtól ez már szép teljesítmény). Akinek ez nem lenne elég, az hamarosan végigidegeskedheti a klasszikus TR-epizódokat is egy új, felcsinosított source port formájában.
Én szívesen kifosztanám Lara sírkamráját harmadjára is... ő, akarom mondani örülnék, ha Lara árnyéka ismét rámvetülne... a fenébe, várom a Shadow of the Tomb Raidert, na!
Thx, Corey és Strato!
Várós. Azért remélem, a sok pénzlehúzós DLC helyett több sztori kiegészítő jön majd hozzá, mint a Rise-hoz (abban a Baba Yaga volt az egyetlen rendes sztori DLC, meg volt még a családi kúriában való rövid bóklászás, és ennyi).
Azért jó lenne egy rendes Tomb Raider reboot, nem csak ilyen YAfos. Mert ez minden, csak nem igazi TR.
Vagyis azt akarod mondani, hogy a Shadow of the Tomb Raider csak árnyéka a Tomb Raidernek?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
:)
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
*Árnyéka régi önmagának* :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Szeressük a régieket is, meg az újakat is, szóval jöhet.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Ilyen egyszerű.
ibi amentia latet
Az előző két rész alapján, mondhatni igen. :P
Szerintem menő ez a tömeggyilkos pszihopata csaj. Csak lehetne már egy egyiptom :D nosztalgiának.
A régiek mindig is közelebb fognak állni hozzám (főleg a 2.), viszont az újaknak sincs okuk a panaszra, kellemes időtöltések voltak. Vagyis tárt karokkal várós ez is :)
Fejezzék be a 2 rész remake-et, aztán ugorjanak neki a 4. résznek.
Ezt meg felőlem le is húzhatják :)
Soha tobbet Velence! SOHA!
My bro!
Joda: Velence nekem bejött, anno teljesen új volt, hogy kicsit kimozdultunk a sírkamrák mélyéről (mára pont a ló másik oldalán vagyunk). Az operaház meg: <3. A 2-ben a végén szívtam, ha jól emlékszem.
Most meghoztátok a kedvet hozzá, szerintem neki is ugrom végigvinni :D
Emelem a tétet: Párizs.
Tomb Raider: Angel of Darkeness
Ha már a 2. résznél tartunk, az pont a pályák, maga a level design miatt a kedvenc részem. Igaz mai szemmel nézve elnagyolt minden, és persze nagyon messze állnak például a velencei utcák a valóságtól, de gameplay szempontból remek kihívást nyújtanak a néhol kissé irreális, összezavaró, fejtörős mivoltukkal.
A másik ami miatt ezek a részek közelebb állnak hozzám, az a finom, több helyen nyomasztó creepy faktor. Főleg amikor gyerek tizenévesként először szerencsém volt az 1-2-höz, nem egyszer lett urrá rajtam egyfajta félelem, klausztrofób érzés annak ellenére hogy nem horrorjátékról beszélünk.
A 2 során emlékszem amikor először eljutottam a 40 Fathoms pályára, az elején amikor átadta az irányítást a cutscene után, egyszerűen nem tudtam mit csinálni, ki kellett lépjek a játékból mert szó szerint megijedtem attól ami elém tárult :) (mindig is irtóztam a tengermélyi sötétség látványától) Az egész Maria Doria rész alatt hasonló, félelmetes érzés kísért végig.
De ami igazán beütött anno, az a Floating Islands volt (ha a Temple of Xian nem lett még volna elég félelmetes), ami rögtön az elejétől kezdve a zenével együtt valami iszonyatmód tekeri maximumra a parafaktort. Szó szerint ijesztő volt látni és végigmenni rajta (mondhatni hogy először az a bizonyos is megfagyott bennem), ezek miatt nagyon megmaradt az a roppant hatásos illúziókeltés és atmoszféra ami a régi klasszikus részeket jellemezte. Az újakban ezt hiányoltam kicsit.
A hajó belső engem is beparáztatott, emlékszem, hogy a tévében (ami a gép mellett volt), akkor ment a Dragon Ball azon része, amikor Zseniális Teknős elmeséli, hogy találta meg Son Gokut :D Néha még álmodok is olyat, hogy a roncs körül úszom a sötétben :D
valóba'
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cQ10PgalUXA
ibi amentia latet
Jóvanmá' nem teknősre gondoltam, hanem a földi (Gohan) papájára, és mintha az a rész lett volna, amikor a maszkban harcolt ellen :D Minta ott lett volna egy láthatatlan ellenfél is, aki Teknős erekciója miatt kialakuló orrvérzés skillel tettek volna láthatóvá. Ideje megnézem másodszorra is a sorit :D