Emlékszik valaki a ReCore-ra az E3-ról rajtam kívül? Ha a 2014-es Microsoft-konferenciának az azóta befutott Ori and the Blind Forest volt a fénypontja, a 2015-ösnek nálam ez a robotkutyás akció-kaland. Fájdalom, más kamuexkluzívokkal szemben a Comcept és az Armature Studio koprodukciójában készülő játékot tényleg Xbox One-exkluzívként harangozták be, de úgy tűnik, hogy a redmondiak megőrzik régi-új jó szokásukat, és ezúttal sem kötik le a kelleténél jobban a hálójukba tévedő ígéretes falatot. Igaz, ezzel például a Sunset Overdrive-nál nem mentünk sokra, hála a játék bukásának és az Insomniac notórius mód konzolos mivoltának.
Egyelőre pezsgőt bontani még korai, mert semmi sem biztos, de ahogy azt a NeoGAF kémjei felfedezték, az egyik designer netes portfóliójában már Xbox One és PC platformok is szerepelnek a ReCore neve mellett.
Homályosabb memóriájuknak addig is újra itt az E3-as ízelítő:
rwurl=https://youtu.be/D2xgu4QnYA0
Jobb minőségben letölthető a Gamersyde-ról.
Egyelőre pezsgőt bontani még korai, mert semmi sem biztos, de ahogy azt a NeoGAF kémjei felfedezték, az egyik designer netes portfóliójában már Xbox One és PC platformok is szerepelnek a ReCore neve mellett.
Homályosabb memóriájuknak addig is újra itt az E3-as ízelítő:
rwurl=https://youtu.be/D2xgu4QnYA0
Jobb minőségben letölthető a Gamersyde-ról.
Én emlékszem. Mérsékelten érdekel is, főleg, ha jön PC-re is. Egyik szemem rajta továbbra is.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Hátööö.. látványosan hülyének néznek már ebben a (gondolom) játékmenethez egyáltalán nem köthető videóban is, szóval maradhat konzolon felőlem nyugodtan.
Ha a fényességet giccs-faktorban mérjük, akkor mindenképp. Egyébként a trailer alapján még akármi lehet belőle, ahogy a fejlesztő stúdiók nevei alapján sem lettünk sokkal okosabbak.
Mindenesetre a multiplatformitással a fejlesztők és a játékosok is csak nyerhetnek, de hosszú távon már nem biztos, hogy a verseny hiánya annyira kedvezne a konzolos ökoszisztémának. Habár a mostani generáció túlszárnyalta az előzőt mind hardver, mind pedig szoftvereladások terén, szóval végső soron azzal is ki tudok egyezni, ha mind a kettő (Nintendót is beleértve három) szoftvergyártó el van a saját felhasználóbázisával.
MS-konferenciáról van szó, és bár szerintem 2014-15-ben javuló tendenciát mutattak, ez nem feltétlen nagy érdem, de ígéretesnek tűnt maga a játék (és azóta is ennyiben maradtunk). Ez persze nem csak rájuk áll, sok év után nehéz odalenni a videojátékos konferenciák szívonaláért éppúgy, mint a kínálatukért.
Egyébként jogos, elég sok játék valóban a giccs határán mozog (látványra értve, de akár azon túl is), az ígéretesek közül is. Említhetném a ma megjelent Trine 3-at is vagy fantasy játékok sorát. Közelebb állnak Boris Vallejóhoz, mint Hieronymus Boschhoz :)
Sors bona, nihil aliud.