Serious Sam 4: Planet Badass címmel fog érkezni a folytatás. További részleteket az idei E3-n fog leleplezni a Croteam és a Devolver Digital. És most jöhet az ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=v8eEXPhv-bg
ÁPDÉT: Bár Sam legújabb kalandját illetően még nem tudunk sokat, azért van már miből mazsoláznunk, szóval nézzük a várható fícsörök - egyelőre még kissé sóderbányás - listáját:
- Minden eddiginél nagyobb pályákat kapunk ezúttal, de Sam továbbra sem lép be a nyílt világú játékok klubjába.
- 2014-ben arról szóltak a híresztelések, hogy a Serious Sam 4-ben Franciarszágban rúghatjuk szét az űrlények sejhaját. Ez hivatalosan ugyan még nem került megerősítésre, de a tízerben francia nyelvű táblákat láthatunk az út mentén. Kár, hogy Mental katonái a helyi látványosságok helyett megint csak Sam baguette-jét láthatják majd.
- A történet a Serious Sam 3 előtt játszódik... a Serious Sam 3 pedig az első rész előzményeit mesélte el, így ezúttal a prequel prequeljét kapjuk.
- A Serious Sam 4-ben nem lesznek sivatagi pályák... kár érte, hiszen például Egyiptom alig szerepelt eddig a szériában.
- A játékmenet "klasszikusabb" lesz a harmadik epizódban látottnál. Ez valószínűleg annyit jelent, hogy jóval kevesebbet kell majd bajlódnunk a fegyverek újratöltésével, és Samhez emelésükre sem lesz szükség a pontos célzáshoz.
- A Croteam már nem számozza a grafikus motorját, így az jelenleg Serious Engine névre hallgat. Sokat még nem tudni a Talos Principle után történt fejlesztésekről, de annyi már bizonyos, hogy a játék csak 64 bites operációs rendszeren lesz hajlandó elindulni, és közeli barátságot fog ápolni a Vulkannel is.
- Természetesen ismét lesz co-op, de pályaeditor és crossplatform multiplayer is jár majd a csomaghoz.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=v8eEXPhv-bg
ÁPDÉT: Bár Sam legújabb kalandját illetően még nem tudunk sokat, azért van már miből mazsoláznunk, szóval nézzük a várható fícsörök - egyelőre még kissé sóderbányás - listáját:
- Minden eddiginél nagyobb pályákat kapunk ezúttal, de Sam továbbra sem lép be a nyílt világú játékok klubjába.
- 2014-ben arról szóltak a híresztelések, hogy a Serious Sam 4-ben Franciarszágban rúghatjuk szét az űrlények sejhaját. Ez hivatalosan ugyan még nem került megerősítésre, de a tízerben francia nyelvű táblákat láthatunk az út mentén. Kár, hogy Mental katonái a helyi látványosságok helyett megint csak Sam baguette-jét láthatják majd.
- A történet a Serious Sam 3 előtt játszódik... a Serious Sam 3 pedig az első rész előzményeit mesélte el, így ezúttal a prequel prequeljét kapjuk.
- A Serious Sam 4-ben nem lesznek sivatagi pályák... kár érte, hiszen például Egyiptom alig szerepelt eddig a szériában.
- A játékmenet "klasszikusabb" lesz a harmadik epizódban látottnál. Ez valószínűleg annyit jelent, hogy jóval kevesebbet kell majd bajlódnunk a fegyverek újratöltésével, és Samhez emelésükre sem lesz szükség a pontos célzáshoz.
- A Croteam már nem számozza a grafikus motorját, így az jelenleg Serious Engine névre hallgat. Sokat még nem tudni a Talos Principle után történt fejlesztésekről, de annyi már bizonyos, hogy a játék csak 64 bites operációs rendszeren lesz hajlandó elindulni, és közeli barátságot fog ápolni a Vulkannel is.
- Természetesen ismét lesz co-op, de pályaeditor és crossplatform multiplayer is jár majd a csomaghoz.
AAAAAAAAAAAAAAAA
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=yBLdQ1a4-JI
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
A Steam-oldalon már ki vannak pipálva a fícsörök, lesz itt minden:
http://store.steampowered.com/app/257420/Serious_Sam_4_Planet_Badass/
Elég frankónak tűnik az engine-ápgréd, mondjuk az látszik, hogy modellek és animációk terén nem történt olyan orbitális nagy előrelépés az előző részhez képest.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mi a fasz??? :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Na, a kép alapján visszahozták a klasszik alap shotgunt:
rwurl=https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/257420/ss_236152ccceba19afd9c...
Gondolom akkor nem lesz reloading sem ezúttal.
Mellesleg Duke-motor... awesome. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hajrá, végigjátszottam mindegyik részt, ha hozza az SS3 szintjét már jó lesz.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Lol:
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
na így kell fasza teasert csinálni!!
és akkor ÁÁÁÁ...rwurl=https://youtu.be/aFCPhv30bC4
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ajánlok valami hasonlót: Ipari tisztítószolgálat a nyálad feltakarítására, megköszönni ráérsz később is :D
Ápdételtem a cikket néhány infóval, amit már elég nagy bizonyossággal lehet tudni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Aaaaaaaaaaaaaaaa! ;D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Már jó lesz az e3 számomra... :)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
És addig akár még végig is játszhatjuk valamelyik részt a Fusionben, amin már az új endzsin fut. :D
http://store.steampowered.com/app/564310/Serious_Sam_Fusion_2017_beta/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Őőő what? Sztem az volt a legszarabb rész
.. :D
Pedig hogy vártam
.. :(
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Igen tervben van a hd végigvitele.. ;)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Már töltöm is, újrázom a 3-at, kíváncsi vagyok az engine upgradeekre.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
fuck yeah, itt volt az ideje :)
Őszintén, én nem nagyon tudok jelentős eltéréseket említeni a SS-ek minőségében. Megyek, lövök, sokat lövök, esek, kelek, és ....áááááÁÁÁÁÁÁ :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ha grafikaira vagy kíváncsi, akkor olyan még nincs: egyelőre olyan dolgoknak örülhetsz, hogy Vulkan (vagy DirectX 12, de az még nagyon béta, szóval nem szabad a Rise of the Tomb Raiderben látott - és ott is vagy egy tucat peccsel elért - megoldásra számítani még), 64 bit meg egy rakás játékmeneti rebalansz.
Lesz majd grafikai csinosítás, de csak a Sam 4 megjelenése után, mert most mindenki azzal van elfoglalva.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Értem, azért kíváncsi vagyok a fusionre, meg egy újrajátszás is esedékes már, akkor nem várok nagy upgradeket a látványban.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Kicsit én is szórakoztam vele tegnap egyébként, és vettem észre egy-két esztétikai dolgot azért: pl. a fizika egy kicsit jobb lett, a pisztolynak és a géppuskának más a hangja, és ha az emlékeim nem csalnak, akkor mintha a beállításokat is egy kicsit magasabbra lehetne húzni itt-ott. Mondjuk nekem inkább az adja el, hogy néhol picit másmilyen az ellenkompozíció, meg találtam új secretet is. :D
ladik:
Szegény SS3-mat sokan szarozzák, de nekem valahogy mégis az a kedvencem holtversenyben a Second Encounterrel. Szvsz a hibáival együtt is (pl. azok a hülye fekete egyenruhás hitscan katonák, a néhány fura fegyverdizájn, a "már megint Egyiptom" feeling, két klasszikus fegyver csak secret weapon kurva kevés lőszerrel) az egy olyan játék, amivel a Croteam elég keményen meg tudta mutatni, hogy kurva jó fejlesztőbagász.
Az az engine pl. 2011-ben egy csoda volt: korrekt, néhol baromi szép grafika, töméntelen mennyiségű füst és poreffekt (még ma is megdobogtatja a szívemet, ahogyan a robbanások által felkavart homokporból előtűnnek a headless kamikazék :D), korrektül rombolható környezet, és baromi sok nagy, kidolgozott ellenfél. Persze az akkori hardveren, DirectX 9-ben tökre nem futott röccenéstelenül, de diavetítésbe sem csapott át, nem is értem, hogyan.
A játékmenet meg mechanikailag szerintem a harmadik részben a legjobb, egyszerűen változatosabb (melee kivégzések, Sirian bracelet hmmmm) és feszesebb, mint korábban. Kicsit nehezen indul be az elején, meg akad szar pálya is (a múzeum pl. szerintem borzalmas, hiába érdekes ellenfél a falon mászkálgató óriásbogár), abból szempontból ezért is inkább a Second Encounter, csak ott nem volt ennyire fun a dara.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Szegény SS3-mat sokan szarozzák"
Bár én ps3-on játszottam és azon valahogy mintha butítva lenne a grafika vagy nem tudom, de majd megnézem a pc-set os hátha az jobb, mert én meoem anno sem volt egy hűha effektorgia, de akkor ezek szeront lehet pc-n szebb???
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Hallottam már mást is fikázni a PS3-portot, szóval most már kíváncsi lettem és rákerestem, ezt mondta róla egy fejlesztő:
Szóval tökig le van butítva igazából.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Köszi!
Amúgy sejtettem, hogy valami nincs rendben vele, mert nagyon szembetűnő volt... :(
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Megfigyeltem egy érdekes dolgot a tréler végig "wow-jelenetnél": bal oldalt van egy kis infighting az ellen között, szóval tutira full in-engine a videó. Ez felvet bennem egy kérdést: ha tényleg annyi ellenfél tud majd nekünk jönni egyszerre, mégis hogyan lehet majd őket kinyiffantani? :D Ha kitaláltak valami új mechanikát, amivel le lehet gyalulni egy hadsereget, az ütni fog.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/773903880486157160/D645050753...
:D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Ja, tényleg, a régiekben volt Serious Bomb. :D Nekem a Next Encounter ötlött be egyébként lehetséges, a bombánál "aktívabb" megoldásként: ott úgy volt, hogy killing spree módba vagy mibe váltott a játék, amikor gyors egymásutánban kinyírtál sok ellenfelet. Gyorsabb lettél tőle, meg asszem a sebzésed is nőtt, és tök jó megoldás volt arra, hogy egy konzolos FPS vissza tudja adni a PC-s részekből ismerős masszív darát.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg találtam egy tök jó kis interjút Sam hangjával, John Dickkel. Jó arcnak tűnik és kiderül belőle, hogy elég nagy gamer, meg hogy szoktak dumálni Jon St. Johnnal:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZxOhw_4DhEY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.