A kultikus B-filmeket kilométerekkel maga mögött hagyó Deadly Premonition mesterének, SWERY-nek, az epizodikus agymenése csak a Microsoft konzolára talált el, még tavaly novemberben. Ám hiába tette teljesen magáévá a hadonászós perifériát, a Microsoft reklámemberei a hátraarcot követően rá sem akartak nézni a még korábban kötelező porfogóra. Így a Kinecttel párhuzamban, a D4 is gyorsan feledésbe merült...
Konkrét megjelenési dátumról még egyelőre nincs szó, de a Deadly Premonitionnal ellenben minden jog a fejlesztőknél van, így a gyalázatos PC-s adaptációja garantáltan nem fog megismétlődni. Ja, és a portolás mellett a második évadon is megállás nélkül serénykednek.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BErWAbLuqHc
Forrás: Polygon
rwurl=https://youtu.be/683JTITrMds
Szokás szerint zseniális; filóztam is a videó főoldalra tételén, de túlságosan vakvágányra terelte volna beszélgetést. :D
Mindenesetre az e-sportos videójuk ott van talonban egy jövőbeli elemzéshez. ;)
Mi a francért nem tudnak összehozni valami normális arc animációt egy olyan játékban ami ennyire a cinemtaic feelingre megy rá?
A telltale banda szintén zenész. Hányadék mimikája van az összes karakterüknek egy olyan "játékban" ami 90%-ban átvezetőkből és beszélgetésekből áll.
Choose your next words with excpetional care!
Talán anyagi (és technikai) megfontolásból?
Ha már rondák a játékaik legalább az animációk lennének jók.
Choose your next words with excpetional care!
Most volt videó a Hellblade játék készítéséről, fogtak egy viszonylag olcsó szoftvert meg egy marék GoPro kamerát és hoppá. Ráadásul a kínaiak felébe kerülő hasonszőrű kamerákat gyártanak és talán Motion Capture-nél úgy sem a színhelyesség a legfontosabb.
Hmm, kösz a tippet! Itt a videó, ha mást is érdekelne: https://www.youtube.com/watch?v=YBprDIzcXxw
Viszont a Ninja Theory már dolgozott motion capture-rel, ill. a színészeket is esszerint kell megválogatni... tehát továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ez nagyrészt budget függvénye (hiszen a tapasztalatot ugyanúgy meg kell fizetni).
Persze nem egy Avatar színvonal, meg LY a megmondhatója mennyi utómunka van vele és az milyen sok pénz még, de akkor is olcsóbb. Valamiért azt hittem itt volt főoldalon a videó azért nem linkeltem be, ezért sorry és kösz, hogy megtetted helyettem.
Kint van a teljes changelist + a rendszerkövetelmények:
http://d4-game.com/pc/about_D4PC/index.html
rwurl=http://i.imgur.com/ddW6e0p.png
A Telltale rajzfilmes/képregényes stilizálással ússza meg a mimika valósághűségére irányuló játékosi követelést. Meg a 'high fidelity' grafikát érintőt is, ami azt illeti. Engem nem zavar, már csak azért se, mert így olcsóbban tudják megcsinálni és kínálni a játékaikat. Bár gyorsabban is tudnák!
Ezt úgy mondod, mintha a legtriplább Á-s grafikájú és költségvetésű játékcsodákban sem az animációk volnának az egyik leggyengébb pont. :P
ibi amentia latet
Megvan a megjelenési dátum: Június 5.
Steamen, GOG-on és a Humble boltjában fog debütálni 15 dollárért.
http://www.pcgamer.com/d4-will-release-for-pc-in-early-june/