Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Akik szeretik a hidden object játékokat, mindenképpen tegyenek egy próbát a Hidden folks-al.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kYw_tw__7ow

Kell egy idő, amíg az ember feje rááll a logikára és akkor már könnyebb lesz megtalálni a parányi dolgokat egy több képernyős mozgó nagyvárosban, ahol szinte mindent lehet nyitogatni, félrehúzni.

rwurl=http://68.media.tumblr.com/d087ffc1ef534cdea4b7d58c0ea3b28f/tumblr_oe56j...

Mondjuk a városi pálya ilyen és ebből van kb. 30 ilyen képernyőnyi egybefüggő rész, ahol kutatni kell. A lányommal és a feleségemmel együtt kutattunk. =)

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Ez jópofa, a kölyökkel lehet, hogy kipróbáljuk!



Ha elakadtok, megtaláltunk mindent, segítek. Egyébként van minden objectnek hintje, hogy merre lehet nagyjából. Néha nagyon pontosan megmondja, hogy teszem azt a boltba ment vásárolni és kb. 4 bolt van az egész pályán, néha meg szívat rendesen, hogy egy polcon van, és van kb. 40 dugig tömött polc a pályán. =D

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Cool! Látszik, hogy hatalmas energiát fektettek a részletekbe, az egész baromi jól fest.



Risk of Rain

A hétvégén a rossz időre való tekintettel újra előkaptuk a menyasszonyommal ezt a nagy kedvencemet és egy kicsit nyúztuk local coop-ban. Még mindig imádom, egyszerűen tökéletes játék. :) A grafika, a zene, a játékmenet, minden, az utolsó szögig. A zasszony most játszott vele először, de nagyon hamar sikerült beletanulnia neki is. Mikor easy módban, sokadik próbálkozásra eljutottunk a harmadik pályára, és rögtön a legelején meghaltunk egy mini bosstól, akkor konkrétan ő volt az aki nyaggatott, hogy ugorjunk már neki még egyszer, miután egy "faszomkivan" felsóhajtás kíséretében levágtam a kontrollert az asztalra. :D (Nincs a játékban mentés, permadeath az úr, tehát egy ülésre kell végigvinni.) Szóval meglepően barátnő-kompatibilis a cucc, sosem gondoltam volna, főleg a nehézsége miatt. De így, hogy én már eléggé ismertem a játékot (egy pár éve jelentős mennyiségű időt tettem bele egy vizsgaidőszak alkalmával), tehát tudtam ránézésre, hogy melyik tárgy mit csinál, ismertem a pontos mechanikáját a játék összes részének, abszolút nem volt gond. Szerintem ha mindketten most láttuk volna először, akkor koránt sem lett volna ilyen gördülékeny az ő betanulása sem. :)

Ami negatívuma továbbra is a programnak, és ezt anno sem szerettem benne, az az, hogy a játszható karakterek achievementekkel unlockolhatóak. Ez első nekifutásra nem zavart, hiszen szép lassan fedeztem fel a játékot és így mindig volt egy új karakter, ami miatt újra nekifutottam, de most kifejezetten bosszantó volt. Szerencsére a játék nem bonyolítja túl az achievementek trackelését, konkrétan egy plain text .ini fájlba kell beírni pár sort, és már meg is van az összes játszható karakter. :)
A másik bénasága, az a szörnyű kontroller-támogatás. Azt kell tudni, hogy alapból a játék csak Xinput-os kontrollereket (tehát Xbox és méregdrága társai) támogat, DirectInputtal nem áll szóba. Ez viszonylag könnyen feloldható egy x360ce nevű programmal, aminek a segítségével baromi könnyen el lehet hitetni a géppel, hogy a szirszar kínai filléres kontrollerem bizony egy Xbox kontroller. :) Aztán itt persze még nincs vége a történetnek, mert a játék úgy enged csak local coop-ozni, hogy az egyik játékos billentyűzettel nyomul, míg a másik Xbox kontrollerrel. Ugye utóbbit sikerült feloldanunk az x360ce-vel, a másik vacak kínai kontrollerünk billentyűzetre való átjászásához pedig a JoyToKey-t használtuk. A legegyszerűbb persze az lett volna, ha mindkét játékos tudna ugyanarról a billentyűzetről játszani (ez egyszerűen felfogni nem tudom, hogy miért nem támogatott), mert akkor simán JoyToKey-el megoldhatóak lettünk volna mindketten, nem kellett volna még pluszban az x360ce-s varázslás is. Mire működött az egész, igazi kis MacGyvernek éreztem magam... :)

TLDR: Műfaján belül (ha egyáltalán van neki olyanja :)) közel tökéletes játék, különösen ajánlom kipróbálásra bárkinek, aki szereti a kihívásokat!



menyasszonyommal

no offense, de most az ugrott be, hogy Bride of Drotak, Rare Artifact



Lájkolom! :D



Nier: Automata

Pénteken este 6-7 felé jelent meg, de ez nem tartott vissza attól, hogy 20+ órát beletegyek a hétvégén. :) Ez eléggé előrevetíti azt is, hogy eléggé bejött nálam. De lássuk csak sorjában.

Az előzményekről szinte semmit nem tudok, mert konzolon történtek, így számomra mintha nem is lettek volna (nem azért, mert annyira fujj-fujj konzol, csak ez még a PS2 korszakba nyúlik vissza, ami meg nem volt).

A következő sztori infók 30 perccel a kezdés után kiderülnek, szóval nem igazán spoiler, de azért az érzékeny lelkűek kedvéért spoiler tagbe teszem.

ShowHide spoiler #

2B, a főszereplő is egy ilyen ún. YoRHa katona, a legmodernebb android nemzedék tagja, harci modell. Kísérője 9S, egy Scout modell, tud hekkelni és általában az a szerepe, hogy vigye előre a sztorit azáltal, hogy elgondolkoztató mondatokat mond. Van még egy Pod is, ami egy lebegő kis robot, ez a távolsági fegyverünk (szerencsére a 15*15*30 centis dobozba elfért végtelen lőszer), illetve van néhány speciális támadása is.

Harcrendszer

Én nem vagyok egy igazán nagy hack&slash fan, de ezt nagyon eltalálták. A harc nagyon gyors, dinamikus és legfőkébb fun. Minden speciális támadás egyből rendelkezésre áll, nem kell unlockolni őket. Erre mondjuk nincs tutorial, vagy move lista, rád van bízva mit hozol elő. Egyszerre két fegyvered van és két készlet lehet előkészítve, szóval max 4 fegyver érhető el gyorsan. A fegyvernek csak 1 gombja van (mondjuk X-box controlleren X), a másik támadó gomb (Y) a másik fegyverrel támad. Ezeket váltogatva lehet kombózni, illetve lehet még ugrani is.

Védekezés nincs, van helyette az ultimate Dash mozdulat, amivel összevissza lehet cikázni az ellenfelek körül. Jól időzítve speciális támadásokra is ad lehetőséget, illetve sérthetetlenséget biztosít. Van Counter is (ha van ilyen chiped, erről majd később), amikor együttes ütésnl te nyersz. Illetve az is lehet, hogy a chip csak bónuszt ad rá.

4 fegyver kategória van, kis fegyverek (tőrök, kardok), nagy fegyverek (nagy kardok, csatabárdok), szálfegyverek (lándzsák) és kézifegyverek (ilyenem még nem volt, de ez a fegyvertelen harchoz használt fegyvereket jelenti). Minden fegyvernek 4 szintje van, amit a fegyvermestereknél lehet némi pénz és nyersanyag árán fejleszteni.

Minden fegyvernek egyedi stílusa van, egyedi effektekkel, szóval bőségzavar van, hogy melyiket melyikkel együtt használva éred el a kívánt hatást. Fegyvereket lehet venni, találni és rewardként kapni.

Skillek

Mivel androidról van szó, a képzettségek chipek formájában léteznek. Van egy adatbankunk, amit chipek installálására használunk. Minden chipnél megvan, hogy mennyit foglal belőle, így ránk van bízva, hogy hogyan matekozzuk ki. Az is chip például, hogy legyen HP kijelzés, vagy sebzés mutató, vagy xp számláló a képernyőn. Ha ezeket kivesszük, akkor több hely marad a harci cuccokra. A memória pénzért bővíthető.

A harci chipeknek szintjei vannak, minél magasabb szintű, annál jobb a hatása és annál több helyet is foglal. Van viszont minőségbeli különbség is a chipek között, például lehet találni Melee chipet, ami 11 helyet foglal, de olyat is, ami csak 6-ot.

Lehet továbbá upgradelni a chipeket, 2 ugyanolyan kombinálásával. Itt is az a jó, ha minél jöbb minőségű chipeket kombinálunk, pl. két 6 helyet foglaló +1-es szintű chipből lesz egy 7 helyet foglaló +2-es. Ha egy 6-ost és 8-as kombinálunk, minimum 8 helyet fog foglalni.

Szóval ezzel a rendszerrel is folyamatosan lehet szórakozni, hogy optimalizáljuk a karaktert, illetve van lehetőség 3 különféle chip configurációt elmenteni. Pl. nekem van egy a gyors mozgáshoz, meg van kettő a harchoz.

Játékmenet

A játék nagy részében egy open worldben kalandozunk. Kicsit túlzás a "world", mert elég kicsi a terület, még gyalog sem okoz gondot a bejárása. Mindenfelé találni tárgyakat, amik a fegyver upgradeben kapnak szerepet. A városi pályák eléggé 3 dimenziósak, sok helyre fel lehet ugráni (mászni nem lehet, csak létrán). Érdemes felfedezni.

Van néhány vadállat, szarvasok és vaddisznók. Ezeket akár meg is lehet lovagolni és gyorsan közlekedni rajtuk.

Mindig van egy fő küldetés, amit lehet csinálni, de én azokat általában utoljára hagyom. A játék nem fogja a kezünket, hagyja, hogy bármelyik már meglátogatott helyre elmenjünk, még akkor is, ha ott már sokkal magasabb szintű ellenfelek vannak. A küldetéseknek sincsenek szintjei, szóval van úgy, hogy felveszi az ember, aztán rájön, hogy ehhez még kevés. Furcsamód nincs minden quest hangosítva, így sokszor olvasni kell.

A játékmenetet tarkítják egyéb elemek is, mint például amikor a kis repülő egységünkkel harcolunk, ami régi-régi játéktermi repülős-lövöldözős élményeket hozza vissza. Operál továbbá a játék a kamerával is, bizonyos szakaszokon a kamera messze oldalról mutatja a karakter (aka platform style), máskor meg felülről. Ezek nekem annyira nem hiányoztak, szerintem elég gazdag az alap játékmód is.

Ha online vagy, akkor időnként rábukkansz más játékosok holttesteire. Ezeket vagy feltámasztod (mejavítod) és lesz egy követőd egy darabig, vagy kannibalizálod és kapsz némi pénzt meg 3 random skillt abból a listából, amit ő használt, szintén ideiglenesen. Halálkor írhatsz üzenetet is a holttestedre, amit azok látnak, akik megtalálják.

Negatívumok

Mert sajnos van az is. A játék szerintem 720p-ben fut, mert amikor 1080p-re van állítva windowed módban, akkor vastag keret van minden irányban. Full screenben tehát scalezés van. (de ennek még utánajárok, mert nemrég csesztettem a scale beállításaimat egy régi 5:4-es játék miatt).

Nincs túl sok lehetőség a videóbeállításokra sem, de ezt egy konzol porttól már megszoktuk.

Láthatatlan falak. Na, ezek idegesítőek, de nagyon. Rengeteg olyan hely van, ami egyértelműen elérhetőnek látszik, de folyamatosan láthatatlan falakba ütközünk. Nagyon gáz.

A free targeting nem annyira free. Ez főleg nagy ellenfeleknél okoz gondot. Pl. harcoltam egy olyan robottal, aminek a teste mellett lógatott keze volt a sérülékeny, tehát kicsit jobbra vagy balra kellett ütni ha szemben álltam vele. Az ütések azonban mindig a célpont közepére mentek, a lábára. Szóval ki kellett trükközni, hogy jó helyre üssek.

Nincs multi. Nagyon jó lenne ezt coopban tolni.

Verdikt
5/7

Na jó, legyen 8,5/10. Nagyon fun, de nem éri el a maximális potenciált, ami benne van.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



kihagytad, hogy nincs autosave és kézzel kell mentegetni ahol lehet.
ha meghalsz, akkor a testedet vissza kell szerezned a benne lévő chipek miatt (vagy visszatölteni az állást) később előrehaladva a sztoriba asszem már test helyre állítás sem lesz csak load game.

igen, az "üvegfalak" elég bosszantóak, főleg olyan helyeken ahol látszólag simán áttudnál menni (egy a karakterünknél legalább másfélszer magasasbb és kétszer szélesebb nyíláson nem tudunk bemenni mert ott nem lehet. ez tényleg bénán lett megoldva, akkor legalább textúráztak volna oda falat, vagy lenne valami "erőtér" effekt, mercsak. de ez a videogame logic elég otrombán fest.

ja és meg lehet lovagolni a vadon élő állatokat gyorsabb közlekedés végett.
ezt eleinte ilyen csalikkal lehet elérni, később lesz nálunk olyan tatyó aminek a szaga miatt a jószágok békésen állnak és bármikor fel lehet rájuk ülni. afféle teszkós mountozás.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Mást is kihagytam, csak mennem kellett meetingre. :)

Pl a pecázást. :)

Tango

"Lagging is a lifestyle."



igen, úgy egész jó pénzeket lehet szerezni főleg az elején
meg van fegyó és pod is amit úgy szedsz össze

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A felbontás problémához lásd a Nier launch trailer topicba linkelt modot!



Minimálisan szerkesztett, felszavazott és így szem elé tolt verzió itt:
http://www.rewired.hu/content/megszavazta-nep-nier-automata-beszamolo
A nép nevében köszönjük, Tango, és kösz a szavazóknak is!

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



tegnap belakacsintottam a turok 2 seeds of evilbe, mert anno régen valamiért nagyon imádtam, bár kurvanehéznek találtam (a pályákat nem az ellenfeleket). hát 15 perc után felderengett miért, HATALMASAK a pályák, és sajnos a szó nem jó értelmében, ide oda kell cikázni ajtókat kinyitva, tárgyakat felszedve, warpgateken ugrálva előre hátra.
szerencsére turok mozgásán gyorsítottak (nagyon ráfért) így sokkal mobilisabb lett az egész.
a fegyvereket is jobb használni (de az lehet csak a gyakorlat miatt)
sokkal szebb ugyan nem lett a játék, csak élsimítással meg néhány fényeffektel próbálták sminkelni medveczky ilonát.
tettek bele segítséget, hogy felkiáltójel jelzi a következő elérhető "objective"-et ami azért könnyít a helyzeten.
visszahozta a régi feelinget, ezért majd futok vele még néhány kört.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Megnéztem egy videóból 20 mp-et, de úgy inog a kamera, hogy szimulátorbeteg lettem azonnal, majdnem az asztalra tettem a reggeli kávém :D



nekem nem volt vele gondom, bár az optionsben rögtön bekapcsoltam valami "alternate bobbing view" opciót, lehet az tett jót neki.
meg ha a fov-ot feltolod egészen (nálam 90) akkor kicsit bejátszik ez a "hiperűrugrás" effekt, hogy a képernyő szélén folyamatosan felgyorsítva látszik a mozgást. azt aláírom hogy külső szemlélőként ez elég zavaró lehet

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nahát, erre nem számítottam, ha ezt tudom, akkor rendesebben írom meg. Ezt csak gyorsan összedobtam reggel a munkahelyen. :)

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Styx 2
Nagyon jó! Majd írok róla.



A halál esetén bejátszott kiszólásokon szakadok :)

Jó lesz az.



Nagyon jó. Köszi a tippet.

Jó lesz az.



tegnap belakacsintottam a turok 2 seeds of evilbe, mert anno régen valamiért nagyon imádtam, bár kurvanehéznek találtam (a pályákat nem az ellenfeleket). hát 15 perc után felderengett miért, HATALMASAK a pályák, és sajnos a szó nem jó értelmében, ide oda kell cikázni ajtókat kinyitva, tárgyakat felszedve, warpgateken ugrálva előre hátra.

Pedig nem nehéz cucc, csak valóban nem szabad eltévedni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



én dínókat akarok ölni, nem útvesztőzni

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



GTA IV

Ez volt az a rész amit anno átugrottam. Aztán hétvégén GTA-zni támadt kedvem, és eszembe jutott hogy kéne adni neki egy esélyt. Még az elején járok de a hangulat nagyon megfogott. Jobban mint az ötödik részé. Persze nem lett olyan komplex mint az utolsó rész, de megvannak a maga erényei. A történet eddig jó és a karakterek is érdekesek. Viszont még mindig vannak benne bugok és a WinLive-ot sem lehet megkerülni.
Minden esetre ha a kiváló atmoszféra mellé társul majd egy kerek és eredeti történet is akkor már elégedett leszek.



"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Oxigen Not Included
Amikor egy Terraria féle bányászós játék találkozik a Fallout Shelterrel és a túlélős témát cseni a The Martian könyvből/filmből az az Oxigen Not Included. Alapvetően még bőven alfa verzió a játék, így rá lehet fogni, hogy ezért szív vele a user. Csak nem lenne igaz. A készítők előző játéka alapján alap náluk a játékos szívatása. A régebbi verzióban még sok minden nem volt megírva, így a hőáramlás vagy a betegségek kezelése, így ott csak simán elfogyott az oxigén vagy a kaja. Mostani verzióban amikor már könnyedén pótolja az ember a kaját és oxigént, akkor hőgutába halnak bele vagy elkapnak valami csúnya betegséget. Persze van jó sok bug még benne, meg memóriaszivárgás, meg néha a felugró menü ablakot elfelejti a W10 előre lapozni, de ha azt nézem mások mit mernek kiadni végleges játéknak, ahhoz képest ez nem gáz. Egy hibája van, de szerintem csak kijavítják, hogy ha nem menti valaki direkt néven az állást, akkor következő generált térképnél integethet neki, mert felülírja az összes automata mentést és a térképekből a generált induló pont marad csak meg. Ja igen, eléggé időt rabló a játék és ezen az időgyorsító gomb sem segít. :)



Heroes of Might and Magic 3: The Restoration of Erathia

Azért írtam ki ilyen szép hosszan a címet, mert égető hiányosságot pótoltam: életemben először sikerült befejeznem a Heroes 3 alapkampányát, a Restoration of Erathiát. Eddig akárhányszor próbálkoztam, vagy meguntam a dolgot, vagy elhagytam a mentésemet, de most végre sikerült leverni a lich királyt, sőt, a bónuszkampányban még az elfek is miniállamot alapítottak.

A többi játékmódot persze rongyosra játszottam annak idején, szóval igazából két szempontból voltam kíváncsi az őskampányra:

- Van-e benne kihívás a tapasztaltabb hírózosnak?
- Hogyan öregedett a későbbi kiegészítők és fanmade pályák viszonylatában?

Az első kérdésre sajnos nemleges a válasz: begyakorolt automatizmussal irtottam végig kivétel nélkül az összes küldetést, rövid időre megtorpanni is csak két pályán sikerült a 23-ból, de még ezeken sem volt kérdéses, hogy a végén ki jön majd ki jól a dologból (én, ofkorsz :D). Mivel a nehézségi szint végig fix (bár a játék minimálisan variálja: easy-n kezdesz, aztán fokozatosan jön a normal és a hard, az utolsó pályát pedig már experten kell megvívni), így emiatt nem igazán tudok haragodni a játékra. Nyilván nem az volt a lényeg, hogy ne lehessen befejezni a cuccot annak idején, másrészt meg a kiegészítők alapján erősen érződik, hogy a New World Computing sem tervezte még olyan biztos kézzel a pályákat, mint a későbbiekben.

Ez már persze összefügg a második kérdésemmel, és ja, összességében bizony jócskán öregedett a RoE. A bónuszkampányt leszámítva (ahol mindig valami érdekesebb objective-et kell teljesíteni, pl. találd meg a grált, építs capitolt) meglehetősen sztenderd küldetések várják az embert a klasszikus "ott az ellenség, verjed le, mielőtt ő ver le téged" felállásban. Néha azért egy kicsit variálják a dolgokat (gyűjts össze x mennyiségű aranyat vagy a nekrók esetében 1000 csontvázat y idő alatt, foglald el az összes bányát a pályán stb.), de a szokásos gyakorlatot itt sem ússza meg az ember: a speciális feladatok teljesítéséhez is nyilvánvaló alapkövetelmény, hogy elfoglald az ellenséges várakat, meg hogy úgy egyébként is sóval szórd fel az AI helyét.

A sztori elég vékonyka: Catherine-t, vagyis a játék főhősét csak az utolsó pályán kapod meg heroként, a karakterépítés a nagy nullával egyenlő, magával a főgonosszal, a lich kinggel pedig sosem futhatsz össze a csatamezőn, ő csak van valahol és "irányít", látod mindössze vagy két átvezetőben.

Ami megmenti a dolgot, az magának a világnak és a konfliktusnak a kidolgozása. Az Erathiának is otthont adó kontinens, Antagarich (micsoda név :D) tényleg gazdag a furmányos antagonistákban, és a kampány úgy lett kialakítva, hogy mindegyikük szemszögét, katonai mozgolódását megnézhesd. Ráadásul itt egy misszió helyszíne nem csak egy színes paca a kontinens térképén, mint mondjuk a C&C-ben, hanem tényleg úgy lettek kialakítva a pályák, hogy passzoljanak a körülményekhez. Tök jó az olyan apróságokat felfedezni, hogy pl. az első küldetés egyik sarkát azért borítja hómező, mert Erathia azon része szomszédos a Tower frakciónak helyet adó Bracadával, szóval alaposan ki lett ez gondolva, a fantasy lét ellenére meg viszonylag realistán tálalják.

Kicsit olyan a RoE, mint a Doom első része: tudod, hogy a folytatások (amik a H3 esetében a kiegészítőket jelentik) és a fanmade pályák bőven meghaladták már a szintjét, de érzed rajta azokat a bivalyerős alapokat, amiknek segítségével létrejöhetett a csodás evolúció. Azért persze furcsa érzés nekiállni utána az Armageddon's Blade-nek, mert hatalmas nagy a váltás a kampány felépítésében. Ott már a karakterek lesznek fontosak a szimpla háborúsdi helyett: minden egyes küldetésben a főhősöket irányítod, sőt, a főkampány során még a H2 protagonistája, a remek nevű Roland Ironfist is felbukkan (a 3DO és a NWC tiszteletére legyen mondva, hogy még a szinkronhangja is ugyanaz, mint a második részben, pedig az ilyen szintű műgond nem volt divat a 90-es években), hangulatfestésnek meg jönnek a H4-ben híressé vált regényes átvezető szövegek is. Storytelling level over 9000:
rwurl=http://i.imgur.com/5C2USic.jpg
Kár, hogy a H3 HD Edition tulajdonosai a kiegészítőkkel már nem játszhatnak (sőt, a vérbő Ubisoft fanok mostanában azt terjesztik, hogy nem is érdemes velük, hiszen "szarok voltak"), mert azokban fénylik igazán a kampány... meg persze OP meg bullshit meg lustán fejlesztett frakció a Conflux, de attól még hatalmas poén velük tolni. :)

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



E meg egy rakászar. Az eredetit nézve kb. semmit sem variáltak rajta, és bugosos. Meg itt vadászni kell amúgy :D Primal Carnage esetleg. Multi móka.

ShowHide spoiler #


"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhohohohohohohhooh :D



Asszem ingyenes a steamen. Legalább is nekem megvan és nem rémlik, hogy megvettem volna. =)

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!