Kirúgták a Dead Island 2 fejlesztőcsapatát
Fórum:
A Deep Silver könnyes búcsút vett a Dead Island 2-t bütykölő YAGER-től (Spec Ops: The Line) a legutóbbi sajtóközleményben tett kijelentés szerint. A megjelenés elhalasztása a generációváltás miatt senkit nem ért meglepetésként, viszont az idei E3 átugrása soha nem számít jó jelnek egy jövő év elejére datált játéknál.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aQv8niU_L6s
A félrevezető trailerek nagymestereként elhíresült első rész végül megtalálta a célközönségét a Borderlands és a Diablo keresztezéséből született zombicséplést kedvelők körében, de a Riptide kiegészítő leszállítása után nem győzött az első részt is fejlesztő Techland eltávolodni a Deep Silvertől. Hasonló feszültség szülhette a YAGER és a Deep Silver szétválását, vagy csak túl nagy falatnak bizonyult a Dead Island 2? Valószínűleg soha nem tudjuk meg, de nem kizárt, hogy a végeredmény még kevésbé fog hasonlítani a bejelentő trailerre.
A Deep Silverre mindenesetre rendesen rájár a rúd, hiszen a THQ-tól megörökölt Homefront: The Revolution után a Dead Island 2 sem fog könnyű szülésnek bizonyulni.
FRISSÍTVE: A YAGER főpápája, Timo Ullmann a GamesIndustry.biz-nek adott nyilatkozatában kreatív különbségekre hivatkozott az elválást illetően.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aQv8niU_L6s
A félrevezető trailerek nagymestereként elhíresült első rész végül megtalálta a célközönségét a Borderlands és a Diablo keresztezéséből született zombicséplést kedvelők körében, de a Riptide kiegészítő leszállítása után nem győzött az első részt is fejlesztő Techland eltávolodni a Deep Silvertől. Hasonló feszültség szülhette a YAGER és a Deep Silver szétválását, vagy csak túl nagy falatnak bizonyult a Dead Island 2? Valószínűleg soha nem tudjuk meg, de nem kizárt, hogy a végeredmény még kevésbé fog hasonlítani a bejelentő trailerre.
A Deep Silverre mindenesetre rendesen rájár a rúd, hiszen a THQ-tól megörökölt Homefront: The Revolution után a Dead Island 2 sem fog könnyű szülésnek bizonyulni.
FRISSÍTVE: A YAGER főpápája, Timo Ullmann a GamesIndustry.biz-nek adott nyilatkozatában kreatív különbségekre hivatkozott az elválást illetően.