Most, hogy túl vagyunk az E3 őrületén és a töménytelen reklámfogyasztáson, vissza is térnék egy CGI-t és extra polírozást mellőző, ingyenes független duóval. Azonban a legutóbbi morózusabb témával szemben, két vidámabb hangvételű puzzle-platformert ajánlanék, melyekben az ügyességünk és a problémamegoldó készségünk helyett inkább a hangulatteremtésre koncentrálnak, körülbelül 15-20 perc erejéig.
Petrichor
Egérklikkről egérklikkre adjuk át magunkat a melankolikus esőzésnek
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uqDB3URUljg

The Stranger
3D-s bekukkantás a rajzfilmszerű trópusokba
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PzxsSTxWHhg

Egérklikkről egérklikkre adjuk át magunkat a melankolikus esőzésnek
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uqDB3URUljg


The Stranger
3D-s bekukkantás a rajzfilmszerű trópusokba
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PzxsSTxWHhg


Hmm... nyilván hogy ízlés kérdése, de valószínűleg egyikkel se játszanék még így ingyen sem.
Kiforratlannak és unalmasnak tűnnek. Persze simán elképzelhető hogy csak nem én vagyok a becélzott korosztály, hanem jóval fiatalabbak.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
ibi amentia latet
Gamejolton meg a hasonló indie barlangokban a magas fejlesztői arányon kívül a közösség jó része azért jár fel, mert kevesebb idővel rendelkezik és/vagy a szokványostól valamelyest eltérőre vágyik. A fiatalabb korosztály is megtalálható, de valamivel kisebb mértékben, elvégre az AAA játékok zöme őket célozza, így túlnyomórészt konzolokon tobzódnak, vagy Let's Playeket néznek, warezolnak.
A kiforratlanság meg ugye erősen viszonyítás kérdése, hiszen egy bizonyos mechanikát, témát néhány nap keretén belül feldolgozó game jamekhez képest mindkét játék kereknek tekinthető, melyek módszereikben sem térnek el különösebben a "szokványostól".
Egyébként az itt (is) felvonultatott garázs projekteket a filmipar rövidfilmjeiként érdemes kezelni, melyek céljaikat tekintve szintúgy nem a fogyasztói igényeket/elvárásokat kívánják kielégíteni, és ennek megfelelően is vannak árazva.